Zeopur. Sondaj de opinie…

          După lansarea noului produs naturist Zeopur, care de altfel este și noua stea pe scena produselor de detoxifiere și slăbit din România… Plantina, sub marca căruia a luat naștere imbatabilul Zeopur, s-a gândit să facă un bine unor oameni a căror viață s-a îngreunat vertiginos din cauza sănătății. S-a realizat un fel de casting cu oameni a căror situație financiară să fie limitată și a căror sănătate să fie deja pusă în pericol din cauza abuzurilor alimentare și, de ce nu, fizice și chimice. Au fost aleși cinci oameni, cinci personalități diferite, cu vieți diferite, vârste diferite, joburi diferite, greutăți diferite, alimentații și medii diferite. Celor 5 magnifici, cum i-am numit eu, li s-au dat câte două pachete de Zeopur. Fiecare dintre cei cinci aveau ca sarcină consumarea celor 2 pachete în termen de două luni; câte două capsule pe zi, dimineața și seara cu un pahar de apă sau ceai; și la interval de o săptămână să-și noteze fiecare schimbările pe care ei înșiși le observă cu privire la organismul și sănătatea lor. Iar la sfârșitul celor două luni să vină la sediul Plantina și să prezinte notițele împreună cu părerile lor generale.

02

          Acesta nu era un experiment făcut pe pielea unor oameni naivi, produsul fusese testat luni de-a rândul înainte de a fi introdus pe piață, acesta era un experiment mai mult social și emoțional… în primul rând se dorea aflarea părerilor unor oameni direct implicați și mai ales cum le va schimba viața Zeopur?! Aceștia vor răspunde emoțional schimbărilor?! Se vor ține de cuvânt, vor respecta tratamentul?! Se vor mai întoarce?! Plantina spera că astfel, lumea va adopta un stil de viață sănătos! Echipa din spatele Zeopur vroia să trăiască emoția și satisfacția de a ajuta oameni cu probleme de sănătate, o satisfacție care se va dovedi, în cele ce urmează, una incomensurabilă.

         Bineînțeles că Plantina și-a asumat din start un eventual eșec cu privire la acest act, însă avea încredere în produsul Zeopur și în seriozitatea oamenilor… și-a dat seama că un om care este satisfăcut va veni inevitabil să își spună părerile și poate să le și mulțumească.

        Cele două luni, cât aveau ca termen cei cinci magnifici, au trecut cu mare dificultate pentru Plantina, echipa Zeopur abia aștepta părerile oamenilor despre produsul lor special creat din ceai verde și zeolit.

           Zeopur nu avea cum să dezamăgească, doar omul poate dezamăgi. Știau foarte bine că ceaiul verde ajută procesul de detoxifiere, mineralizează organismul, completează excreția, reduce glicemia, normalizează tensiunea arterială, blochează alergiile și întărește organismul. Cu extractul de ceai verde, lipsit de cofeină, organismul nu este absolut deloc supralimentat, iar stimularea metabolismului duce fără doar și poate la arderea caloriilor. Zeolitul în schimb, nu doar că detoxifiază, dar și absoarbe din organism metalele grele, radicalii liberi și toată gama de toxine ce ajunge prin hrană și respirație în corp.

       Zeopur n-avea cum să dezamăgească, dar oare cei cinci subiecți avea să se țină de promisiunea dată?!

       Ei bine după împlinirea celor două luni, la porțile Plantinei cine credeți că aștepta dis-de-dimineață?! Daaa, chiar ei, cei cinci magnifici cu caiețelele în mână, arătau fenomenal, schimbarea era vizibilă cu ochiul liber, mai supli, mai luminoși, cu un aspect mult mai sănătos decât așa cum erau ei înainte… cu toate că echipa fusese sigură pe Zeopur, au recunoscut ulterior că au fost surprinși să îi vadă pe toți cinci, și astfel și-au schimbat și ei părerile personale cu privire la oameni în general. Din neserioși, românii au prins altă aură și au devenit mai responsabili, niște oameni de toată isprava pe care te poți baza.

        Trei ore s-au petrecut în cabinetele de testare, li s-au făcut tuturor analize, li s-au studiat notițele și părerile personale, au comunicat, au împărtășit idei și apoi pe baza acestui mini-experiment, să-i spun așa, s-a creat următorul sondaj de opinie. Un sondaj de opinie 100% adevărat, pe baza celor spuse și notate chiar de către subiecți. Acest sondaj a ajuns pentru Plantina mai de preț ca orice diplomă oferită de ministerul sănătății.

 zeopur-1

                                        Sondaj de opinie:

 

 

 

·         Ioana, 45 de ani, băcătar profesionist… în prezent 70 de kilograme: 

Dragii mei, nici nu știu cum să încep… îmi este greu să mă exprim, dar voi încerca… Zeopur pentru mine a fost ca o mână salvatoare. Sunt bucătăreasă de 25 de ani, zilnic stau în picioare câte 12 ore, gătesc și gust zeci de feluri de mâncare. Și nu doar că le gust, dar și mănânc din ele. Sunt o mare devoratoare de dulciuri, seara în loc să iau o cină ușoară obișnuiam să consum o felie mare de tort și mă culcam. Fiica mea m-a îndemnat să vin la casting, nu prea vroiam, nu aveam încredere în pastilele de slăbit… mai încercasem în trecut și altele și n-au dat rezultate. Astăzi vă spun cu mâna pe inimă că mă bucur că am venit. Stilul meu de viață s-a schimbat complet, am slăbit 10 kilograme în aceste două luni, tranzitul intestinal mi s-a reglat, analizele mi-au ieșit perfecte. Nu mai am probleme cu colesterolul, nici cu glicemia, nici cu tensiunea. Zeopur a adus în viața mea un val de sănătate de care nu credeam că mă voi mai bucura vreodată. Am profitat de faptul că Zeopur are un preț decent așa că de data aceasta am cumpărat eu două pachete… vreau să mă mențin sănătoasă. Acum nu mai mănânc dulciuri seara, mă feresc de prăjeli și grăsimi și vin întotdeauna pe jos de la muncă. Am înțeles că sănătatea se redobândește printr-un stil de viață sănătos. O dietă echilibrată, mișcare și Zeopur. Vă mulțumesc, oameni buni!” 

 

·         Cristi, 32 de ani, contabil și pasionat de jocurile pe calculator… în prezent 92 de kilograme:

Oameni buni eu voi fi succint, sunt neînsurat, locuiesc singur, sunt contabil și jucător înrăit de jocuri pe calculator. De la 15 ani viața mea gravitează în jurul calculatorului, însă am devenit groaznic de puturos de la 25 de ani când am început să profesez și m-am mutat singur, aproape că nu mai ieșeam din casă și mâncam ce apucam. Astfel a început declinul meu. De 7 ani sunt consumator înrăit de fast-food, băuturi carbogazoase, energizante și cafele. Nu mă odihnesc de ajuns, nu mănânc sănătos și mă îndop de energizante, sucuri și cafele până nu mai pot. Astfel că am ajuns să cântăresc 115 kilograme fără să realizez când. Mi-am pus un semn de întrebare când în puținele mele dăți când ieșeam cu prietenii, ei râdeau de greutatea mea și nu doar că arătam rău, dar mă și simțeam foarte rău. Eram obosit, apatic, scaunul meu era veșnic supra-consistent, aveam dureri de stomac, dureri de oase și părul a început să îmi cadă. Am aflat pe internet de voi, am zis de ce nu?! Nu știam la ce să mă aștept dar zic haideți. În prezent am slăbit 23 de kilograme, nu vă gândiți că e brusc pentru că mi-am schimbat viața complet. Nu mai mănânc fast-food, îmi gătesc singur, mănânc multe fructe și legume crude, nu mai beau sucuri, beau ceaiuri și merg zilnic două ore la sală și iau Zeopur dimineața și seara. Mi-a fost greu, recunosc, dar rezultatele sunt pe măsură. Acesta vreau să fie stilul meu de viață acum. Zeopur e chiar marfă. Mă simt ușor, sănătos, odihnit și nu mai am probleme cu constipația. Zeopur rules!!

 

·         Silviu, 37 de ani, șomer… în prezent 72 de kilograme:

Am avut mari dileme dacă să vin sau nu la dumneavoastră dar mi-am luat inima în dinți și am făcut-o. Spre rușinea mea sunt un fost alcoolic și actualmente fumător înrăit. Am mers pe drumul alcoolismul timp de 15 ani. Mi-am pierdut soția, mi-am pierdut copii din cauza băuturii… m-au părăsit. Aveau și de ce. Nu mai eram de mult Silviu cu care soția mea se căsătorise. Am 11 luni de când nu mai beau… m-am lăsat de băutură nu pentru că așa am vrut eu ci pentru că m-am îmbolnăvit. M-am pricopsit cu o depresie pe fond de alcoolism care era cât pe ce să mă bage în pământ. Am fost internat la dezalcoolizare, apoi la psihiatrie. Am luat tratament de la psihiatrie până acum două luni când cât de cât m-am vindecat. Dacă nu renunțam la băutură aș fi putut să mor. Aveam probleme cu inima, o parte din neuronii mei au fost distruși de alcool, aveam pierderi de memorie, tensiune, amețeli, un început de gută și chiar gânduri suicidale. Tratamentul de la psihiatrie și-a făcut treaba nimic de zis, însă am spus să încerc să înlocuiesc medicamentele tradiționale cu cele naturiste, astfel să evit să devin robul altui viciu, destul am fost sclavul băuturii. Și astfel că am apelat la 12 Plante și Zeopur, marca Plantina. Prezentul meu este uluitor, parcă nu îmi vine să cred, nu mai am probleme cu tensiunea, nu mai simt pofta de alcool, nu mai vreau să mă omor, nu mai sunt stresat, pierderile de memorie s-au diminuat considerabil, mă odihnesc bine, nu mai am atacuri de panică sau amețeli și guta pare să nu mai existe… ca și cum nu am fost niciodată suspect de gută. Nu știu cum să numesc ceea ce mi se întâmplă, dar clar e o minune a naturii. Mulțumesc mult Plantina, mă declare fan 12 Plante și Zeopur!

        

·         Anca, 20 de ani, studentă… în prezent 86 de kilograme:

 

 Plantina sunteți magici, Zeopur este o minune tămăduitoare! Întotdeauna am avut probleme cu greutatea, întotdeauna am fost supraponderală până la a fi obeză. Am probleme hormonale, tiroida mea își face de cap în organismul meu. Mi-a fost frică să mă operez, nicio dietă, niciun alt produs de slăbit nu a funcționat pentru mine și sunt diabetică. M-am dus la un nutriționist cu singurele mele economii, mi-a recomandat un tratament hormonal, o dietă strictă, un program de exerciții și mai strict și mi-a mai spus și de secretul suprem, la Zeopur se referea. O prietenă m-a îndrumat să vin la voi la casting și mă bucur enorm că am fost selectată. În două luni am slăbit 14 kilograme, niciodată nu am slăbit atât de mult, nu am mai avut 86 de kilograme de la 15 ani. Corpul meu începe să prindă formă, sunt nespus de fericită, tiroida și diabetul nu mă mai siluiesc ca în trecut. Ușor, ușor intru pe făgașul unui om normal. Voi continua cu dieta, mersul pe bicicletă și Zeopur. Vreau să ajung la 60 de kilograme… sunt sigură că voi reuși. Vă mulțumesc mult, m-ați făcut o tânără fericită.

 

·         Eu, 25 de ani, blogger… în prezent 49 de kilograme:

 

“Sunt o mignonă veritabilă, întotdeauna am fost mai plinuță, la o înălțime de 1.50 cât am eu, 54 de kilograme se văd… dar nu îmi plac dietele, nu îmi place mișcarea, nu îmi place să merg la sală. Sunt o pofticioasă și o gurmandă, îmi place să mănânc aproape orice… dacă mi-e poftă de ceva mănânc, nu contează ora. Nu mănânc eu exagerat, dar mănânc cu o plăcere deosebită. Se spune că atunci când mănânci cu plăcere se depune grăsimea pe corp fără doar și poate. De ce?! Nu știu!! Întotdeauna mi-am dorit să arăt și eu mai suplă, să nu mai îmi iasă burtica și aripioarele pe lângă betelia blugilor… dar na, mai greu când nu ai nicio ambiție cum nu am eu. Așa că decât să țin diete stricte și să mă omor la sală am apelat la Zeopur. Am încercat să nu mai mănânc după ora șase seara, n-am mai mâncat prăjeli și am mai rărit-o și cu dulciurile… încă gust, dar na, nu ca altă dată. Am slăbit 6 kilograme în două luni fără niciun efort. Vreau să mai slăbesc încă 2 kilograme și gata… mă declare muțumită oricum. Zeopur chiar își face treaba, gurile rele sunt pe mute…”

 

          Obiectivul Plantinei a fost atins, a ajutat 5 oameni cu probleme și le-a schimbat viața. Zeopur marca Plantina este fără doar și poate un produs 100% natural cu o compoziție unică în România și cea mai de temut armă pentru slăbit și detoxifiere. Previne CANCERUL oameni buni, boala secolului!!

           Toți suntem sănătoși și frumoși până la un anumit punct… până ce secătuim organismul de energie, minerale, vitamine și îl mai și invadăm de alcool, țigări, mâncare grasă și stres, atunci el cedează… este important să ai grijă de tine și să slăbești sănătos, fără să îți forțezi trupul și metabolismul.

          Poate că nu vrei să slăbești, dar o detoxifiere nu strică nimănui și mai ales că îți întreții sănătatea și îți reglezi metabolismul.

         Zeopur pentru un organism pur! Încearcă și tu puterea miraculoasă a lui Zeopur!

zeopur-comanda-somnulescu-blog

5 thoughts on “Zeopur. Sondaj de opinie…

  1. Pingback: Castigator campanie „De ce este important sa slabesti corect?”

Lasă un răspuns

