Herbalife, un stil de viață sănătos

              Herbalife, cine este Herbalife?! În primul rând trebuie să precizez că Herbalife este mâna aceea salvatoare care te ajută să-ți schimbi viața din toate punctele de vedere. Am avut de curând privilegiul să intru într-un program Herbalife. De ce spun privilegiul, pentru că la mine în oraș, în Buzău, există un sediul Herbalife. Inițial m-am dus de curiozitate la îndemnul unei prietene care intrase într-un program cu băiețelul ei de numai 10 ani predispus la obezitate. Puștiul a reușit să slăbească câteva kilograme bune respectând programul pe care i l-a indicat nutriționistul… Așaaaa, și m-am dus și eu la o consultație, deși mă simțeam bine așa “pufoasă” cum eram. Bine recunosc, pufoasă este un termen frumos, ca să nu spun grăsuță. La înălțimea mea de 1.50, 55 de kilograme se văd și se văd bine de tot. Vara era un calvar pentru mine să mă dezbrac la plajă, deși îmi place la nebunie să merg la piscine și la mare. Cât de urât îmi ieșea burtica pe lângă betelia blugilor… dar cum am obiceiul să ignor ceea ce nu îmi place la mine am persistat așa, din prostie și comoditate.

          Ajunsă la sediul Herbalife am rămas foarte uimită de amabilitate și profesionalismul cu care am fost întâmpinată. Vreau să vă spun că echipa chiar se implică, chiar dă atenție fiecărui pacient, să-i spun așa. Nutriționistul este un om foarte deschis, răbdător dar și foarte bun în meseria lui, pentru că doar studiindu-mă și discutând cu mine a știut exact în ce program să mă bage. Inițial am fost cântărită, mi-au măsurat înalțimea și circumferința abdomenului și ceea ce m-a uimit cel mai mult a fost că mi-a calculat metabolismul. Habar nu aveam de calcularea metabolismului. Metabolismul se calculează în funcție de vârstă, înălțime, greutate dar și pe baza unui formular pe care eu a trebuit să îl completez. În formular sunt întrebări legate de activitatea mea zilnică, de efortul pe care îl depun, de mesele pe care le consum, de ceea ce mănânc, beau și alte treburi cărora înainte nu le dădeam atenție deloc. Și uite așa, eu fată de 25 de ani am ajuns să aflu că am metabolismul unei femei de 38 de ani. Mi-am zis “what???”. Vă spun sincer că îmi venea să intru în pământ de rușine și indignare. Începusem să conștientizez cât de mult mi-am bătut joc de mine și de sănătatea mea. Cum mă sabotam singură consumând sucuri acidulate, fast-food, energizante, chipsuri, dulciuri și alte prostii. Din curiozitate mi-am făcut și analizele, nu stăteam deloc bine cu colesterolul, aveam un deficit de calciu și proteine în organism. Situație deloc roz.

         Consultația a fost gratuită, au urmat zile de frământare pentru că nu îmi dădusem încă acceptul să intru în niciun program. Știam că produsele de slăbit sunt foarte scumpe, mă temeam de diete, mă temeam de înfometare, mă temeam de exercițiile fizici și îmi era frică că voi fi nevoită să renunț la gustările dulci pe care le adoram. Am intrat pe internet pe site-ul Herbalife și am accesat lista de Preturi Herbalife și mi-am zis wow!! Stai așa că nu-i așa. prețurile nu erau deloc atât de ridicate așa cum credeam eu că sunt, iar beneficiile pe care le aduc în organism aceste produse 100% naturale m-au făcut să înțeleg că nimic nu este mai de preț decât sănătatea. M-am documentat, am cântărit lucrurile și spusele nutriționistului și m-am întors la reprezentanța Herbalife cu inima deschisă, dispusă să încerc orice pentru a-mi schimba viața și gândirea. Întotdeauna când te arunci într-o astfel de procedură, schimbarea trebuie să fie dorită și să vină întâi din interior. Să vrei să schimbi și să crezi că vei reuși. Eu eram convinsă că voi reuși, știam că dacă îmi propun ceva și susținută de ajutor specializat voi reuși fără niciun dubiu.

         Ajunsă la nutriționist mi-a prezentat Produse Herbalife de slăbit… am rămas uimită câte opțiuni aveam la dispoziție, însă dânsul mi-a recomandat pentru nevoile mele, pentru metabolismul meu și pentru kilogramele mele, Program de Baza Herbalife pentru slabire

 Programul-de-Baza-Herbalife-Pentru-Slabire-poza-t-D-n-herbalife-slabire-baza

 

Acest program cuprindea înlocuirea a două mese, de preferat micul-dejun și cina cu un complex de vitamine și shake-uri foarte hrănitoare care îmi asigurau întocmai necesarul de vitamine, proteine și enzime atât de necesare organismului. Prin dietele clasice ar fi însemnat să îmi forțez organismul să slăbească privându-l de necesarul zilnic de care aveam nevoie. Programele de slăbire nu sunt făcute doar ca să slăbim ci mai ales pentru a ne întări organismul, pentru detoxifiere și pentru îndreptarea sănătății. Dietele drastice, înfometările sau alte produse de slăbit nu fac altceva decât să distrugă sănătatea, în schimb produsele Herbalife ajută la restabilirea sănătății și la funcționarea metabolismului în cel mai optim mod. În primul rând vroiam să fiu sănătoasă și abia apoi să arat și bine.

Trebuia să respect cu strictețe indicațiile nutriționistului, aveam dreptul la o masă pe zi și pentru restul meselor să consum produsele Herbalife.

Shake-urile erau un deliciu, ele având arome variate, ciocolată, vanilie, căpșuni, fructe tropicale, cappuccino și fursecuri cu frișcă. Prima dată m-am decis să încerc ciocolată și dimineața îmi pregăteam un shake cu 2 linguri de pudră Formula 1 în 250 de mililitri de lapte degresat. Shake-urile sunt un deliciuuuu, sunt fabuloase la gust!! Pentru diversificare puteam înlocui laptele cu iaurt sau suc natural. Dimineața beam shake-ul, luam vitaminele și până la două nu îmi era foame. La prânz îmi pregăteam un piept de pui la grătar sau o salată mai sățioasă și până seara nu simțeam senzația de foame. Iar seara din nou un shake și vitaminele. Vreau să vă spun că în timpul dietei să îi spun așa nu am avut nici cea mai mică problemă cu foamea, nu am simțit acele senzații de foame ucigătoare care m-ar fi putut îndemna să devorez tot frigiderul, nu am avut amețeli, nu am avut nervi, nu îmi tremura corpul. Beam 2.5 litri de apă plată pe zi, făceam mișcare câte o oră și într-o lună am reușit să dau cele 5 kilograme lejer, fără stres, fără foame, fără alte incidente neplăcute. Trebuie să recunosc că din când în când m-am mai scăpat la câte o pătrățică de ciocolată sau un pahar de vin. Știți că vinul și berea îngrașă teribil, însă nu m-am îngrășat niciun gram. Pe tot parcursul programului m-am cântărit săptămânal, mi-am luat măsurile și vreau să vă spun că rezultatele au fost mai mult decât îmbucurătoare. Dansam, mâncam sănătos, îmi luam suplimentele și cu timpul am început să mă bucur de o energie debordantă, mă simțeam bine, eram veselă, eram pozitivă și timpul prinsese pentru mine altă nuanță. 

        Am început să mă duc de drag la întrunirile Herbalife, îmi plăceau la nebunie sfaturile pe care le primeam cu toții acolo, erau de neprețuit… am început să înțeleg ce înseamnă un stil de viață sănătos, pentru că asta promovează HerbalifeUN STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS!! Suplimentele necesare, mișcarea și hrana sănătoasă, împreună îți redau tonusul, sănătatea, tinerețea, frumusețea și bucuria fiecărei zile. Ce poate fi mai frumos decât să te trezești dimineața și să te simți bine, să arați bine și să se vadă! La întâlnirile Herbalife am fost invitați să încercăm gratis cremele Herbalife, ni s-au oferit monstre de parfumuri, ba chiar o dată pe săptămână putem merge gratuit la sală. La sală avem un instructor avizat care ne-a învățat pe fiecare, ce tip de exerciții trebuie să facem pentru a ne corecta micile imperfecțiuni ale corpului dar și pentru a slăbi mai repede, mai frumos și mai corect.

        Herbalife mi-a schimbat viața și nu exagerez… pentru că eu eram o gurmandă înnăscută, nu îmi plăcea mișcare și eram comodă din naștere, dar datorită celor de la Herbalife am învățat să mă ponderez, am început să mă duc cu drag la sală, am început să îmi placă să fac mișcare, să mă plimb, să dansez și am înțeles că sănătatea este mai importantă decât acele plăceri care nu fac altceva decât să mă distrugă. Pentru că înainte eram apatică, greoaie, irascibilă, nesuferită și nimic nu mă mulțumea.

        La întruniri am cunoscut oameni frumoși, oameni foarte buni dar care aveau probleme diverse… copii predispuși la obezitate sau din contră prea slăbuți și firavi, tinere cu celulită, bărbați sleiți de energie și doborâți de kilogramele în plus… dar Herbalife are soluții pentru toate problemele. Programele sunt variate la fel ca și produsele Herbalife, există programe de îngrășare, de slăbire, de menținere, anticelulitice, antiîmbătrânire… de toate pentru toți. Nu am auzit pe nimeni să se plângă, ba din contră toți erau mai mult decât mulțumiți și fericiți.

      În prezent continui cu programul de menținere Herbalife și mă simt foarte bine, nu m-am mai îngrășat.

       Ceea ce voi trebuie să înțelegeți din articolul meu este că nu vă vând vise, nicidecum, nu vă amăgesc, din contră, caută să vă impulsionez să aveți grijă de sănătatea dumneavoastră. Deși mass-media promovează fetele foarte slabe, nu aceasta este conceptul Herbalife… important este să avem un stil de viață sănătos, iar organismul nu poate fi sănătos doar cu hrana pe care noi i-o dăm. Este insuficient din punct de vedere calitativ, mai ales că toate produsele de mâncare sunt obținute de multe ori prin procese chimice, pline de aditivi, de E-uri și alte prostii care ne fac rău… stresul zilnic, excesele făcute prin fumat și băut, toate duc la deteriorarea sănătății. Dar pentru a sta fără grijă, măcar din punct de vedere al sănătății, trebuie să luăm acele suplimente care să ne ofere necesarul optim de proteine, vitamine și enzime de care are atâta nevoie corpul și mintea noastră.

      Sănătatea deplină este compusă din sănătatea  fizică, spirituală dar și psihică, doar așa poți afirma că ești bine, că te simți bine, că arați bine și chiar să fii… altfel nu.

     Nimic nu este mai importantă decât sănătatea, fără sănătate totul pălește, nimic nu mai are importanță. Cu ce te ajută să ai bani dacă nu te poți bucura de ei, dacă ești siluit de boli nesuferite care să îți taie cheful. Mai bine investim în sănătatea noastră pentru a ne prelungi nu doar sănătatea, dar și viața, tinerețea și frumusețea.

Pe site-ul Herbalife găsiți de toate pentru toți, puteți cere o părere avizată și gata, ați făcut primul pas către restabilirea sănătății!!

Herbalife, un stil de viață sănătos. Minte sănătoasă într-un corp sănătos doar cu Herbalife!

preturi-herbalife

Un gând despre „Herbalife, un stil de viață sănătos

  1. Pingback: Castigatorii campaniei “Castiga vouchere in valoare totala de 800 lei de la Wellness.ro!” | Blog Awards

Lasă un comentariu