Brăţara fantezie Green Grass!

Nu ştiu cum sunteţi voi fetelor însă eu când văd o bijuterie frumoasă nu mă pot abţine să n-o cumpăr. Nici nu ştiţi prin ce dramă trec atunci când nu am bani de ajuns sau nu îmi permit deloc acel obiect preţios de bijuterie. Nu am preferinţe anume legat de metal, poate fi aur sau argint şi de ce nu chiar gablonz. Ca femeie poţi fi elegantă şi cu o piesă ieftină dar originală. Important este ca piesa să te avantajeze şi să dea un plus personalităţii tale. În funcţie de bijuterii îi poţi deduce personalitatea femeii, dacă nu în întregime, măcar o parte din complexitatea lui.

Făceam curat prin casetele de bijuterii şi am constatat cu nemuţumire că mare parte din ele nu le mai purtasem de mult şi nici nu prea mai aveam de gând să le port. Mă plictisisem de ele teribil. O dorinţă nestăvilită începuse să pună stăpânire pe mine, îmi doream tare mult să îmi achiziţionez un nou produs. Afară ploua teribil şi zic, ce modalitate mai bună de shopping decât internetul. Am dat un search pe google cu textul bijuterii; şi din link în link am dat peste site-ul Sevensins.ro. Un site sigur, complex, detaliat… aici aveau articole atât pentru bărbaţi cât şi pentru femei, haine şi accesorii, lenjerie intima, costume de baie, rochii, pantofi şi superbele bijuterii. Ce credeţi, am intrat la bijuterii şi am dat peste un miracol solid.

Bratara Fantezie green grass de la Mazza. O minunăţie de brăţară… văzând-o mă simţeam ca Frodo în Inelul Nibelungilor, my precious, my precious. Ca să v-o descriu puţin este o brăţară ce pare vintage, foarte ieftină fiind gablonz dar în acelaşi timp foarte elegantă şi rezistentă. Lucrată frumos, cu măiestrie, părea o bijuterie la nivel de artă. Ce contează materialul, importantă este manopera. Brăţara este alcătuită din şase elemente metalice, trei cu pandantive ce conţin pietre verzi, cristale mici transparente şi trei elemente metalice rotunde. Toate elementele centrale conţin ca temă frunza şi iarba. Iar eu iubesc culoarea verde, iubesc natura, verdele simt că îmi dă o stare interioară de pace, de siguranţă; mă face să mă simt naturală şi senzuală ca dansul unei frunze în bătaia vântului. Diametrul brăţării este de cinci centimetrii dar poate fi ajustată în minus cu până la un centimetru, ajungând la un diametru aproximativ de patru centimetrii. Ce să mai, brăţara era minunată, trebuia să dau comanda imediat, mai ales că preţul ei era de doar 51 de roni, ieftină şi frumoasă. Şi unde mai pui că produsul este garantat nou, este sigilat în ambalajul original al producătorului. Iar taxa de transport este o nimica toată. Cu cât comanzi mai multe produse cu preţuri mai ridicate, cu atât taxa de transport scade. V-aş recomanda şi vouă doamnelor şi domnişoarelor să vizitaţi site-ul Sevensins, poate cine ştie, găsiţi ceva pe placul vostru.

Am continuat să urmăresc site-ul câteva zile la rând şi am constatat cu o mare mulţumire că se afişau mereu alte modele, modele diferite şi variate din gama de accesorii şi bijuterii. Niciun produs nu seamănă cu altul.

Până mi-a ajuns brăţara acasă în două zile , am stat ca pe ace, nu mai puteam de nerăbdare, iar când a sosit era absolute genială, brăţara era exact cum era prezentată în fotografie. De obicei când mai făceam comandă de bijuterii prin cataloage, pozele spuneau una, iar realitatea alta. Însă acum nu era aşa, acum eram tare mulţumită şi încântată.

Să vă şoptesc ceva, chiar acum scriu acest articol cu braţara la mână, dar să nu spuneţi nimănui.

Vă pup!

13 gânduri despre „Brăţara fantezie Green Grass!

  1. Sunt total de acord cu tine! Un accesoriu cu stil poate da viata unei tinute si curios, dar de foarte multe ori stilul nu merge mana-n mana cu lucrurile costisitoare. Oare kitch-uri nu vedem si culmea, ridicol de scumpe???

  2. Eu mi-am pus in gand sa respect sloganul ” iti place ? nu ezita, acapareaza, viata e scurta”. Mi-a placut bratara, superb design , ce conteaza ca e ieftina atata vreme cat arata bine si iti place , profita, arta poate fi si ieftina si buna.

Lasă un răspuns

