Panou radiant Heat-X 400W (600/600)

                     Am o prietenă care a născut de curând o minunată fetiţă. De când am văzut-o pe cea mică m-am îndrăgostit de ea. Aş fi vrut să fiu naşa ei dar nu sunt căsătorită aşa că mai bine las acest privilegiul pe umerii unor oameni mai responsabili ca mine. Micuţa şi părinţii ei locuiesc într-o garsonieră pentru început, nu au un venit prea mare şi de când a dat frigul mă tot gândesc ce să le fac cadou astfel încât să le fie util la toţi trei. Copilei i-am luat jucării, hăinuţe dar ea încă este foarte mică, are abia o lună… deocamdată are mai mult nevoie de confort, hăinuţe, căldură şi multă multă afecţiune. Ştiu că blocul lor este debranşat de la sursa de căldură, locatarii şi-au pus centrale, ei însă folosesc un reşou vechi şi-mi este foarte teamă să nu li se întâmple ceva; ştim cu toţii că reşourile sunt periculoase şi consumă mult curent.  Aşa că m-am gândit cu mama să le luăm un panou radiant. Ne-am uitat pe net, prin magazine online şi am găsit nişte panouri radiante foarte frumoase, la modă, ieftine şi utile, dar ce-i mai important este că sunt fără risc de incendiu sau de electrocutare fiind dotate cu împământare. Toate panouri radiante sunt surse ieftine de încălzire, asta ştie toată lumea.

Cel mai mult mi-a plăcut acest Panou Radiant. Panoul deserveşte un volum de maxim 20 mc în condiţii de izolaţie termică şi geam termopan. Acest panou se montează de regula în baie sau bucătărie, deasemenea perfect pentru garsonieră, şi poate fi montat atât pe perete cât şi pe tavan. Forma sa pătrată permite încasetarea în tavan fals de tip biscuit. Poate fi integrat uşor în decorul camerei datorită opţiunii de personalizare şi decorare a panoului, poate fi confundat cu uşuriţă cu un tablou, nu ocupă nici mult spaţiu având 600/600 mm. M-am bucurat mult că are acest design pentru că în spaţiul restrâns în care stau prietenii mei, acest panou poate trece neobservat şi ocupă puţin loc având aspectul unui tablou. Tablou cu sursă de căldură, ingenioasă idee 🙂 Este uşor de întreţinut, se şterge cu o cârpă de praf, şi-aşa mămica fetiţei va fi foarte ocupată cu îngrijitul copilei. Şi plus de asta poate fi demontat uşor în caz că vor să se mute în alt apartament mai spaţios sau vor să zugrăvească. Datorită acestui panou facturile la curent sunt mai mici, între 30% şi 65%. Se montează foarte rapid, durata de viaţă este de 30 de ani, deci are toate şansele ca fetiţa să îmbătrânească o dată cu el. Mai ales că este indicat pentru bolnavii de astm, deci benefic şi pentru bebeluşi.

Îmi place mult, este drăguţ, cochet, util, ieftin… costă 995 de roni, în 30 de ani cât are el durata de „viaţă” tot să îţi recuperezi banii din facturile la electricitate reduse la jumătate.

Într-un final l-am comandat pe internet, a ajuns în 36 de ore, fără taxe de transport, iar când i l-am dus prietenei mele s-a bucurat foarte tare, abia a scăpat de oribilul reşou. L-au montat în timp ce eu mă jucam cu fetiţa, iar draga de ea, nu îşi lua ochii de la imaginea panoului. Parcă era hipnotizată micuţa mea…

Lasă un răspuns

