Spiritul lui Hurrem…

Doamnelor şi domnişoarelor, sper că multe dintre voi urmăriţi serialul turcesc Suleyman Magnificul, pentru că eu m-am îndrăgostit iremediabil de povestea acelor vremuri. De dragostea profundă dintre Sultanul Suleyman şi cadâna Hurrem. Femeile frumoase din harem şi puternicul Sultan Suleyman, plus muzica de calitate şi farmecul seraiului, rochiile fastuoase şi bijuteriile luxuriante fac din film cea mai ambiţioasă producţie turcească.

Cred că toţi dintre cei care îl urmăresc am fost fermecaţi de frumoasa roşcată Hurrem, protagonista; o femeie deşteaptă, ambiţioasă, dulce dar puternică care a trecut chiar şi prin focurile iadului din dragoste pentru Sultanul său. Îmi place personajul feminin pentru că nu este femeia ingenuă dispusă să treacă prin umilinţe ca să îşi câştige bărbatul iubit, este femeia care ştie ce vrea, ce merită şi încotro trebuie să se îndrepte. În fine… firul acţiunii duce la un moment dat la un inel, un inel răpitor de frumos care îi este făcut cadou de Suleyman, fermecătoarei Hurrem. Un inel mare, din aur, cu un smarald verde, lucrat de mâna marelui sultan. Acel inel devine în film bijuteria centrală, mărul discordiei între femeile din harem. Cu timpul inelul ajunge să reprezinte spiritul lui Hurrem, firea ei puternică, capabilă să iasă din orice încurcătură, pe cât de frumoasă pe atât de dură, precum inelul ei. Deşi este furat şi apoi pierdut inelul se întoarce de fiecare dată la stăpâna pentru care a fost creat.

Un astfel de inel cu o aşa încărcătură afectivă mi-aş dori şi eu. De fapt, de ce să mint, mi-aş dori un inel identic cu cel al frumoasei Sultane, însă o astfel de piesă este greu  de găsit. Am tot căutat prin oraş, m-am interesat pe la prieteni de magazine online de bijuterii şi în sfârşit, după lungi căutări, minunea s-a produs. Cred că de două luni tot răscoleam internetul după inelul cu pricina şi-am reuşit să-l găsesc. Unde credeţi?! Pe un site cu bijuterii accesibile, îi mulţumesc prietenei căruia mi-a dat linkul. Este un site de bijuterii online, cu produse la îndemâna oricui şi de o diversitate foarte mare. Au peste 2000 de produse pentru buzunarul oricărei doamne sau domnişoare dornice să-şi achiziţioneze un produs frumos lucrat, de calitate şi ieftin. OnlineBijoux au bijuterii placate cu aur, bijuterii din argint, gablonzuri şi ceasuri excepţionale.

Prietena mea care urmăreşte şi ea serialul mi-a dat linkul care ducea exact la Inelul Hurrem, cum l-am numit eu.  Mare mi-a fost mirarea când am văzut că inelul este identic cu cel al sultanei. Inelul Hurrem este o bijuterie placată cu aur de 18 k cu o piatră mare de quartz verde, numită Venturino, Şi cu zirconii pe margine. Partea cea mai frumoasă este că inelul poate fi achiziţionat singur sau la set, împreună cu un pandantiv şi cercei din acelaşi model, aceeaşi poveste. Setul este perfect pentru o ocazie specială, o nuntă, un botez, o gală sau o seară elegantă la operă. Daca vrei să fii rafinată fără să devii ostentativă aceste trei piese sunt perfecte. Însă pe mine nu mă interesau pandantivul şi cerceii, eu vroiam inelul, preţiosul meu inel pe care îl simţeam că-mi este predestinat. L-am comandat pe loc şi mă bucur mult că am făcut-o, este inelul meu de basm…

Bineînţeles că inelul lui Hurrem era cu smarald şi diamante, din aur veritabil, dar pentru o copie de calitate, OnlineBijoux mi-l oferea la un preţ mai mult decât accesibil, 83 de roni… mai ales că este placat din aur, fără taxă de transport. Nu mi-aş fi permis să dau mii de euro pe un inel…

Pentru mine este mai importantă povestea unei bijuterii decât materialul din care este făcut, pentru mine mai importantă este manopera şi calitatea lucrării decât materialul în sine. Ca doamnă sau domnişoară poţi fi elegantă şi cu produse la preţuri accesibile. Important nu este preţul, important este ca bijuteria sau accesoriul în sine să dea un plus personalităţii tale, să te reprezinte, iar OnlineBijoux este însuşi un magazin cu personalitate în care poţi găsi tot ce îţi doreşti.

Indiferent că eşti bărbat sau femeie, că vrei să faci cadou sau vrei să cumperi pentru tine, OnlineBijoux, magazinul cu bijuterii accesibile atât pentru dame cât şi pentru domni, poate mulţumi cele mai ambiţioase gusturi şi dorinţe.

Te-aş sfătui să nu eziţi, eşti la un click distanţă… OnlineBijoux, Bijuterii Accesibile!!

2 gânduri despre „Spiritul lui Hurrem…

Lasă un răspuns

