Fidelity Shop…

  De când mă ştiu simţul meu olfactiv a fost mai dezvoltat decât toate celelalte simţuri ale mele. De mică asociam mirosurile cu obiecte, cu fapte, întâmplări şi oameni. Fiecare amintire era acompaniată de un miros specific, de o aromă, de o poveste olfactivă…

Acum mare pot să strig din toţi rărunchii că memoria mea olfactivă este atât de bogată încât pot deosebi aproape orice miros sau parfum.

Pentru mine un parfum pe langă faptul că îmi stârneşte amintiri, îmi stârneşte sentimente, dorinţe, stimulează libidoul… un parfum bun este cel mai puternic afrodisiac, îmbătând mintea şi sufletul. Un parfum nu doar că întregeşte un om, dar îl şi diferenţiază de ceilalţi, îl face unic, îi completează personalitatea, îi acompaniază temperametul… îl defineşte ca om. Întotdeauna asociez un om cu mirosurile, fiecare persoană care a trecut prin viaţa mea a avut o aromă specifică, un parfum care îl reprezenta.

Ţin să vă spun că filmul meu preferat este Perfume, the story of a murderer, un film genial care are ca motiv central parfumul şi foamea de iubire şi unicitate, nevoia acută de a avea o identitate.

Nu concep să încep o zi sau să plec de acasă fără să mă accesorizez cu câteva pufuri de parfum. Dacă cumva uit să mă dau cu parfum, nu mă simt bine toată ziua, parcă îmi lipseşte ceva, parcă nu sunt întreagă… şi ajung la concluzia că un parfum bun oferă încredere în propria persoană, în forţele proprii, în propriile capacităţi… Mă dau cu un anumit parfum în funcţie de starea mea sufletească, în funcţie de eveniment, în funcţie de întâlnire, întodeauna!!! Şi astfel am ajuns să am peste 15 parfumuri. Unele originale, altele nu, însă toate care să mă reprezinte. În fruntea plăcerilor mele vinovate stă Prada L’eau Ambre!

Cu un parfum original nu este nevoie să te dai mult, două pufuri sunt de ajuns. Două pulverizări sunt de ajuns pentru a adia o zi întreagă mirosul dorit şi preferat. Atât pe femei cât şi pe bărbaţi, parfumurile îi stimulează, îi energizează, îi stârnesc… să fie un puternic afrodisiac sau doar efect placebo?! Eu aş spune că amândouă.

Parfumul meu preferat este Prada L’eau Ambree, mă reprezintă, mă acompaniază, mă reîntregeşte… am avut norocul să îl găsesc la un preţ accesibil pe un site de Parfumuri. Fidelity Shop este un magazin online, serios, de PARFUMURI şi COSMETICE care oferă produse originale la preţuri foarte accesibile… nu foarte, extrem de accesibile. Magazinul oferă PARFUMURI FEMEI, PARFUMURI BARBATI, PARFUMURI UNISEX, COSMETICE şi PRODUSE DE INGRIJIRE. Este un magazin foarte complex care poate mulţumi chiar şi cele mai ambiţioase gusturi. Fidelity Shop oferă promoţii foarte tentante la preţuri extrem de scăzute… regăsim aici brand-uri de top ca Bvlgari, Calvin Klein, Carolina Herrera, Christian Dior, Dolce&Gabbana, Ferrari, Giorgio Armani, Gucci, Givenchy, Hugo Boss, Jimmy Choo, Kenzo, Lacoste, Prada, Paco Rabanne, Nina Ricci şi multe muulte altele. Aşadar nu ai cum să nu-ţi găseşti parfumul preferat. Oricât de pretenţios ai fi tot vei găsi parfumul care să te completeze. Şi dacă faci comandă de 300 de lei, TRANSPORTUL ESTE GRATUIT!! Da, gratuit.

Mi se pare o prostie să dau sute de euro pe un parfum luat din alte magazine sau adus din străinătate când la Fidelity Shop găsesc PARFUMURI, garantat, 100% originale cu preţuri înjumătăţite sau chiar mai ieftine şi care ştiu sigur că ajung acasă în perfectă stare.

Aşaaa… şi cum spuneam, am găsit aici parfumul PRADA L’EAU AMBREE, cât de greu îmi era să fac rost de el până să dau de Fidelity Shops… eu fiind dintr-un oraş mic.

Prada L’eau Ambree este un parfum creat de parfumierul Daniela Andrier în 2009. Acest parfum este un echilibru perfect între dorinţă şi frumuseţe, cu o prezenţă impunătoare dar totodată graţioasă. Este un parfum care impresionează discret dar memorabil prin rafinamentul său. Influenţele clasice se împletesc perfect cu tonul modern al parfumurilor Prada. L’eau Ambree are în componenţa sa următoarele esenţe aromatice, vanilie, mosc, mandarină, magnolie, patcholi, neroli, lămâie, trandafir, gardenie şi opoponax. Nota de vârf este amprentată de amalfi lemon, nota de mijloc are ca esenţe ambra şi trandafirul… iar nota de bază, care dă parfumului personalitate are ca esenţe patchouli, opoponax şi vanilia.

Aşadar Prada L’eau Ambree este un mix de senzualitate, feminitate, graţie şi rafinament, fără să fie ostentativ sau forţat… perfect pentru ieşirile nocturne la evenimente deosebite sau întâlniri romantice. Iar Fidelity Shop îl oferă la preţul de 210 lei… eu însă nu l-am luat niciodată mai ieftin de 350 de lei, noroc cu Fidelity care îmi oferă un preţ aşa bun, iar cu diferenţa de bani rămasă pot să îmi iau un ruj de calitate, o ojă sau chiar un rimel rezistent.

Acum înţelegeţi de ce sunt atât de îndrăgostită de acest parfum?! Şi ce semnificaţie are el pentru mine?! Cu el ating un strop de divinitate… Iar site-uri de PARFUMURI ca Fidelity Shop mai rar. Întruneşte toate calităţile necesare unei firme de succes; originalitate, seriozitate, calitate, preţ accesibil şi plus că se îngrijeşte să livreze fiecare produs în ambalajul său original, în perfectă stare. Ştim cu toţii că produsele COSMETICE şi PRODUSELE DE INGRIJIRE sunt fragile, sticluţele de PARFUMURI se pot sparge şi ele, însă Fidelity Shop se îngrijeşte să respecte toate aceste detalii care mulţumesc orice client. Livrarea se face prin curier, în cel mult şapte zile, însă modalităţile de plată pot fi alese de cumpărător, aşa că poţi plăti la livrare sau prin card. Oricum calitatea este garantată.

Eu una mă declar clientă fidelă magazinului de PARFUMURI Fidelity Shop!! Fii şi tu fidel bunului gust şi alege Fidelity Shop!!

Fii la modă cu Fidelity Shop!!

 

11 gânduri despre „Fidelity Shop…

  1. Pingback: Castiga seturi de parfumuri cu un articol despre magazinul Fidelityshop! | BlogAwards

  2. Pingback: Castigatorii campaniei “Castiga seturi de parfumuri cu un articol despre magazinul Fidelityshop!” | BlogAwards

Lasă un răspuns

