Black Friday la Zorile Store!!

                                                                                           De când a venit frigul şi se apropie sărbătoriile am observat că se poartă negru! Da aţi auzit bine, multe magazine online şi tradiţionale s-au accesorizat cu cel mai fashion şi avantajos negru cu prilejul campaniei Black Friday. Negrul se trage din BLACK Friday, negru înseamnă reduceri, negrul înseamnă să fii smart! Nu mă pricep eu la strategia de marketing al magazinelor, dar am văzut că tot mai multe magazine oferă reduceri considerabile şi se implică în această campanie, Black Friday, de „doliu”. De ce spun de doliu?! Pentru că magazinele îşi îngroapă preţurile grase, iar omul îşi îngroapă bunul simţ… toţi aleargă înnebuniţi să profite de reducerile oferite… se calcă în picioare, se îmbulzesc, se luptă, astfel încât să prindă fiecare ce-şi doreşte. N-am să înţeleg niciodată de ce nu se poate şi civilizat?! De ce luptă?! De ce îmbulzeală?! Când e de ajuns pentru fiecare!! Dar de… aşa e omul, nu-şi dezminte natura!

     Şi Zorile Store.ro participă la Black Friday… un super avantaj pentru că este magazin online, chiar dacă  startul a fost ca şi magazin tradiţional. Eu una decât să mă îmbulzesc şi să fiu călcată în picioare, mai bine fac comenzi online şi profit de reduceri, nu mă deranjează nimeni, linişte, pot să îmi aleg ce vreau cu calm, fără grabă… şi pe deasupra, indiferent unde te-ai afla, indiferent de oraş, Zorile Store are ca taxă de transport 5 lei! 5 lei omule!!! O nimica toată. Poţi să cumperi o pereche de şosete sau poţi să iei tot magazinul, transportul este tot 5 lei!

    Zorile Store este un magazin online care comercializeză articole de imbracaminte, incaltaminte şi accesorii. Zorile Store este proaspăt câştigător la Gala premiilor e-Commerce 2012 la secţiunea cel mai bun start-up pentru un magazin online. Marele avantaj pentru noi cumpărătorii este că participă la campania Black Friday, astfel încât se vor face reduceri la toate articolele de pe site de până la 60%. De reduceri va beneficia inclusiv colecţia toamnă-iarnă 2012, aceasta va fi redusă cu MINIM 20%. Profită şi tu de acest week-end de reduceri, 23-25 noiembrie… începe cu Vinerea Neagra de la ZorileStore ca să ai parte de un shopping luminos!

    Eu am de gând să profit şi am să îmi cumpăr hăinuţe de iarnă de la ZorileStore, sunt ieftine, de calitate şi mai ales originale, calitatea şi originalitatea fiind un fapt garantat. ZorileStore comercializează branduri de top ca Puma, Lotto, Fila, Lacoste, Le Coq Sportif, Prince, Police şi multe, multe altele.

    Sunt adepta hainelor comode, sport… nu fac parte din categoria femeilor gonflabile care dârdâie de frig iarna aşa că prefer să mă îmbrac bine decât să tremur de frig sau să mă îmbolnăvesc. Dintre toate magazinele participante la Black Friday, ZorileStore oferă cea mai bogată gamă de produse şi cu reduceri reale, cu preţuri cu adevărat scăzute… omul poate să găsească imbracaminte, incaltaminte şi accesorii atât pentru bărbaţi, femei, copii dar şi pentru bebeluşi. Atenţie! Şi pentru bebeluşi… şi cât de greu este să găseşti lucruşoare de calitate şi frumos confecţionate pentru micuţii bebeluşi… dar Zorile Store se îngrijeşte de nevoile întregii familii.

     Sărbătorile vin, toţi oamenii îşi fac cadouri… iarna cele mai utile şi frecvente cadouri sunt cele care conţin haine, încălţăminte şi accesorii… am de gând să profit de „negrul strălucitor” Black Friday de la ZorileStore şi am să încep cumpărăturile de acum, pentru toată familia. Mă încadrez perfect în bugetul alocat cadourilor din acest an pentru că ZorileStore, în comparaţie cu alte magazine participante la campania Black Friday, chiar oferă reduceri reale şi grase. Iar varietatea produselor este atât de mare încât nici nu ştii ce să alegi mai întâi, mai ales că frecvent sunt actualizate noutati cu noi reduceri şi noi articole.

    Profită şi tu de „negrul” de la ZorileStore! Fii deştept şi cumpără ce ai nevoie cu bani puţini, urmăreşte ofertele lor care sunt multe şi tentante!

         

32 de gânduri despre „Black Friday la Zorile Store!!

  1. Sper sa continue campania de reduceri si dupa vinerea neagra, pentru ca sunt intr-o pasa mai proasta cu banii pana la finele lunii 😀 N-am fost prevazator si acum nu prea pot profita de ocaziile de peste doua zile …

  2. Oamenii se imbulzesc cand e vorba de reduceri, pentru ca asa-i romanul… umbla dupa chilipiruri. Cand s-a deschis Mister Bricolage in Iasi, in prima zi au fost reduceri masive, iar oamenii efectiv au devastat pe-acolo. S-au urcat pe rafturi si aruncau cu rotopercutoare.

    Cat despre cumparaturile online de blackfriday, si acolo sunt probleme, ca daca sunt multi vizitatori le pica alora serverul.

    Ca tot se vorbea ieri pe bloguri de articole platite si advertoriale… incearca mai putine deeplink-uri pe cuvinte cheie.

  3. Pingback: Leapsa cu secrete |

Lasă un răspuns

