Inel de logodnă de la OnlineBijoux…

       Imi anunț oficial iubitul, care o fi el, că vreau să îmi cumpere inelul de logodnă din magazinul OnlineBojoux.ro. Găsești acolo orice tip de inele vrei… de la scumpe la foarte ieftine, în fond toate bijuteriile sunt la un prețuri accesibile; de la bijuterii sofisticate la bijuterii simple, de la aur la argint sau rodiu… tot ce visezi TU de-o viață pentru aleasa ta, adică eu. 🙂  Oricum, bagă bine la cap, nu îmi plac bijuteriile ostentative sau chicioase, iar OnlineBijoux este printre puținele magazine care au bijuterii cu mult bun gust. Și nu sunt doar inele aici… așa că dragul meu, te poți îngriji să îmi iei și cercei pentru nuntă și un colier drăguț sau poate o brățară… dar lasă astea, NU UITA!! INELE! Astea sunt importante, inelele. Și vezi ai grijă, nu vreau orice bijuterie, vreau o bijuterie de argint… aurul galben nu mai este atât de elegant cum era în trecut… acum se poartă aurul alb și argintul. Așa că iubitul meu, bagă la cap, INELE, BIJUTERIE DE ARGINT!!

        Dar m-am documentat eu înainte, vezi ce drăguță sunt?! Îți ușurez munca, ca să nu stai tu să cauți prea mult, mai bine îți spun eu exact unde găsești o bijuterie de argint elegantă, mai bine zis inelul de logodna perfect. Intri frumos pe OnlineBijoux, apoi dai la bijuterii argint, alegi inele argint și la pagina 5 găsești ceea ce îmi doresc.

       Uite-l!! Nu-i așa că-i minunat?! Ar sta perfect pe degetul meu, mai ales că am niște mâini de pianistă… dar lasă că ai să vezi tu! 🙂

 3003O988

     Vezi, este și la reducere, de la 176 de lei a scăzut la 150 de lei… și unde mai pui că este un Inel de Logodna Dublu dublu, daaaa vezi bine… este inel plus verighetă, super nu?! Și sunt din argint, cu design italian și cu pietre zirconia albe. Fără taxă de transport… Mie îmi plac la nebunie și realizează, te rog, că sunt o finuță… nu te bag la cheltuială, mă gandesc la buzunarul tău care de fapt e al nostru. 🙂

Și după modelul inelului și verighetei mele, vom face și pentru tine verigheta, la comandă, să se potrivească cu a mea. Nu-i așa că e bine?!

         Și te rog să nu fii Gică Contra sau Toma Necredinciosul pentru că OnlineBijoux este un magazin serios, cu produse de cea mai bună calitate… nu este prima dată când fac comandă de aici și sigur nu va fi nici ultima dată când îmi vei lua tu bijuterii de aici.

        Așa că iubitul meu, oriunde oi fi tu rătăcit în lumea asta, deși tu încă nu mă cunoști, deși încă nu speri să te căsătorești… eu te aștept, te simt, am pregătit deja nunta noastră și ai face bine să te grăbești. Pentru că dacă se termină stocul OnlineBijoux la Inele de logodnă, că tot vin sărbătorile și toți domnii cumpără pentru doamnele și domnișoarele lor cadouri de aici, poți să-ți iei adio de la nuntă!!!

     Dacă nu vrei să mori burlac și să pierzi o minunăție de fată ca mine, ar fi bine să îți faci apariția în viața mea cu acest inel de logodna… mai repede, te rog!! 🙂

Oricum, să-nțeleagă toată lumea… OnlineBijoux este rafinamentul de care are nevoie orice femeie!

7 thoughts on “Inel de logodnă de la OnlineBijoux…

  1. Chiar ca esti finuta! Si eu care ma gandeam ca e din aur alb pe care sta „tolanit” un diamant pt o minunatie de fata cu maini de pianista! Eu zic sa te razgandesti, sa-i spui ca timpul a expirat si s-a dus oferta cu argintul 😀

Lasă un răspuns

