Limb…

1248891-bigthumbnail

Nu iubesc, însă iubesc ideea de iubire…
cred în dragoste, o recunosc…
dar e atât de greu de-ntreţinut iubirea…
nu sunt nici măcar îndrăgostită, dar ador sentimentul propriu-zis…
nu simt durere, nici dezolanţă, totuşi mă simt pustiită…
mi-e bine şi aşa, totuşi mai completă m-aş simţi în doi…
nu sunt nici tristă, dar nici fericită…
trăiesc între agonie şi extaz,
nu-i nici Rai, nici Iad… un fel de Purgatoriu pământesc.
Nu plâng, dar deplâng în sine acea singurătate acută…
Aş atinge un suflet, m-aş amprenta într-un destin,
m-aş arunca în eterul iubirii, însă trebuie să mă vrea şi ea pe mine…
căci de un timp îndelungat mă ocoleşte…

Vers liber scris de Gheorghe Alina

12 gânduri despre „Limb…

    • Ei, stiu ca o sa treaca.. este doar starea mea de aseara… ploua, urat afara… :)))
      Trece, toate trec 🙂
      Cat despre asortarea cuvintelor… stiu ca n-au muzicalitate, de asta le si numesc versuri libere… in fond sunt doar niste idei cu sentimente… atat 🙂

      Dar multumesc :*

    • Limbul era locul unde ajungeau oamenii dupa moarte, asta inainte de Nasterea lui Hristos…
      Inainte de nasterea lui Iisus nimeni nu ajungea in Rai… ci in Limb… abia atunci a fost rascumparat pacatul stramosesc de la Adam si Eva.

      Iar poezia mea, exprima o stare de moment, o liniste si o singuratate, care pe de o parte nu ma omoara, dar nici nu ma face sa ma simt fericita.
      E un fel de aspiratie la iubire 🙂

Lasă un răspuns

