Crăciunul de la SlideDesign…

        Și vine Crăciunul, și vine Crăciunul… și parcă încep și eu să simt magia puțin câte puțin. Ce rău îmi pare că nu mai sunt și eu copil… mă cam oftic. Când eram mică vroiam să fiu mare și acum mare, vreau să fiu din nou mică și fără nicio grijă. Să nu mă ia somnul de emoție știind că Moș Crăciun e pe cale să apară.

        Singurul meu regret major pe care îl am de vreo trei ani încoace este că nu am și eu copii din prisma cărora să mă pot bucura de Crăciun. Dar măcar am o familie mare, vrei trei veri care încă mai sunt copii, chiar dacă se apropie cu pași foarte, foarte iuți de adolescență… și pot împărți cu ei bucuria sărbătorilor de iarnă. Și să nu uit deprieteni, prietenii care îmi înfrumusețează viața și mi-o vitalizează. E neplăcut să fii singur la părinți, la maturitate te trezești cam singur, asta dacă nu ai norocul să te căsătorești de tânăr… lucru care nu este și cazul la mine.

       Și dacă tot vine Crăciunul ar trebui să fac și eu cadouri, nu?! M-am cam săturat de tradiționalele pulovere, fulare, mânuși și căciulițe, anul acesta zic hai să fac câte un cadou personalizat. Crăciunul acesta vreau să fiu jucăușă… Și-am găsit magazinul online SlideDesign.ro. De ce online?! Pentru că la mine în oraș a nins groaznic de mult, sunt troiene peste tot și chiar n-am chef să colind prin magazine de colo colo. Oricum SlideDesign este un magazin serios, draguț, colorat, cu produse funny la prețuri foarte accesibile.

      În primul rând mi-aș face mie un cadou, niște Casti Stereo Street Albastru. Sunt niște căști stereo urban style care aduc culoarea în viața mea, drăguțe, cochete, feminine, jucăușe exact ca mine :). Cu impedanță de 32 și frecvența de 20-20000 Hz cu cablu de 1,5 metri. Așa că o să am liberate să dansez pe lângă birou. Chiar îmi trebuia o pereche de căști, cred că am un an de când s-au stricat ale mele. Sunt drăguțe, nu?! 🙂

 casti-stereo-street-albastru_1975_1_1351074816

Unui prieten care este împătimit de jocuri de noroc și table îi voi lua un Joc de table pentru calatorii. Este un joc la dimensiuni mai reduse, putând fi luat cu ușurință în buzunarul unei geci. Mai știți cutiile acelea de table din lemn, grele, imense și obositoare pe care le cărau bunicii noștrii prin parcuri?! E, astea sunt o variantă modernă și îmbunătățită. 🙂

 set-joc-retro_2063_1_1351075047

Am o prietenă care este fumătoare înrăită și tot timpul când o întâlnesc are pachetul de țigări mototolit cum îl bagă în blugi și se așează pe el, sau cum îl uită pe câte un fotoliu și se trântește altcineva pe el… Ei îi plac foarte mult mașinile, este o șoferiță extraordinară, mai grozavă decât un bărbat și îi plac mașinile tunate. Așa că, de ce să nu își tuneze și pachetul de țigări cu o Cutie Tigarete Gri, metalică, rezistentă dar foarte ușoară și foarte chic. 🙂

 cutie-tigarete-gri_2013_1_1351074940

Bunicii mele i-aș lua un Bol Imbufnat… ea tot timpul este nemuțumită și stresată, ei nimic nu îi convine. Totul o supără și o necăjește. Ea fiind o femeie mult prea precaută, uită să se bucure de micile plăceri ale vieții și mai mereu este îmbufnată. 🙂

 bol-imbufnat-alb_2016_1_1351074952

Iar mamei mele i-aș lua o Ceasca de cafea zambitoare, merită și ea. Oricum e înnebunită după licoarea asta neagră. Nu-și poate începe ziua fără o cană mare de cafea… și cum dimineața este mai tot timpul ciufută, poate va începe și ea ziua zâmbind. 🙂

 ceasca-de-cafea-zambitoare-alba_2020_2_1351074963

Iar pentru toți ceilalți membrii din familia mea și pentru prietenii care nu i-am menționat încă, mai am timp să mă decid, SlideDEsign are de toate pentru toată lumea, după fiecare personalitate. Așa că dragii mei, n-ați scăpat, vă așteaptă și pe voi câte un cadou funny. 🙂

Crăciun Fericit de la SlideDEsign!!!

8 gânduri despre „Crăciunul de la SlideDesign…

Lasă un răspuns

