Moș Crăciun se aprovizionează de la BigBoysToys!!!

        Moș Crăciun ai face bine să îți umpli desaga de cadouri și jucării de la BigBoysToys.ro. Nici n-ai idee tu moșule ce tărâm magic de jucării au cei de la BigBoysToys… ceva ce spiridușii tăi șmecheri nu vor confecționa în veci asemenea jucării moderne și frumoase. Magazinul online BigBoysToys sunt speciali, serioși și fac o treabă excepțională cu modelele lor de jucării automatizate. Să știi că vreau să treci și pe la mine cu câteva mașinuțe de la ei. Acele machete sunt visul meu de când mă știu…

      Și chiar dacă vei spune că sunt prea mare, că eu nu mai primesc jucării și cadouri, că Moșul e bătrân și aduce numai copilașilor… înțelege, vreau să vii și la mine!! În ultimii ani m-ai cam ocolit, dar anul acesta te rog eu frumos să îți faci rezerva de cadouri de la BigBoysToys și să treci și pe la mine. Au mașinuțe cu telecomandă, au elicoptere cu telecomandă, au tancuri cu telecomandă, bărcuțe și șalupe cu telecomandă… trenulețe, cărți pentru copii… n-ai văzut tu așa ceva în viața vieților tale.

     Să n-aud că-ncepi cu texte că nu mai sunt de mașinuțe… ba da sunt! Am un suflet de copil, dintotdeauna am avut. Inocența mea nu s-a pierdut de tot. Și să știi Moșule mistic, cu toții avem suflete de copii… cine spune că nu e așa, minte. Așa că hai, lasă tot și vino și la mine.

    Tu știi cel mai bine că eu în copilărie am fost o fetiță atipică, nu prea m-am jucat cu păpușile, mie îmi plăceau mașinuțele și pistoalele… știi ce invidioasă eram pe prietena mea, Dana, care făcuse o colecție de mașinuțe Ferrari, Lamborghini, și nu mai știu care… datorită tatălui ei care făcea plinul de la OMV și primea cadou lunar câte o mașinuță bengoasă. Ții minte când ne jucam că ea își alegea întotdeauna mașinuțele cele mai frumoase, cele mai arătoase și mie mi le lăsa pe cele mai urâțele. O Doamne… și ce mișto erau… li se deschideau ușițele iar noi eram fascinate. N-aveau ele telecomanda dar erau de o frumusețe rară.

       Și apropo, unde scrie că mașinuțele sunt doar pentru băieți?!

     Așa că, măcar acum mare, fă-mi și mie această bucurie și adu-mi câteva mașinuțe.

     Sunt sigură că toți copii din lumea întreagă îți vor fi recunoscători și îi vei face nespus de fericiți dacă le aduci jucării teleghidate de la BigBoysToys.

         Așadar vreau un Monster Truck!

 1235_det

Ce mult îmi place Moșuleeee, este ideală pentru inițierea mea în materie de machete cu telecomandă. Șmecheră, nu?! 🙂

           Apoi vreau un Ferrari!

 1286_det

       Nu-i așa că e frumoasă, de la distanță pare o mașină reală și unde mai pui că are funcții de înainte, înapoi, stânga, dreapta… și plus e disponibilă pe mai multe culori. Eu vreau roșie să știi. 🙂

          Și mai ia-mi și un Lamborghini Gallardo!

 1086_det

        Este pe negru, galben și portocaliu. Eu vreau portocalie, să știi. Este un model radiocomandat cu funcții complete, telecomanda este tip pistol, are suspensii pe fiecare roată, luminile sunt funcționale și poate atinge o viteză de până la 24 km/h. Hai că e puternică mititica…

         Și gata, mai îți cer o singură mașină și gata, să fac și eu patru. Mai vreau și un Lamborghini Reventon cu telecomanda, Scara 1:18. Da, da tot Lamborghini.

 898_det

Tu nu vezi ce bestială este… Are telecomandă cu funcții complete, are motor electric, anvelope de cauciuc, vopsea metalizată și cu detalii nemaipomeniteeee. Vreau să fiu ca Batman, să rup străzile cu Lambotghini-ul meu. Este o mașinuță cu aspect real și autentic. Să nu te pună Michiduță să alegi altă culoare decât gri metalizat că nu știu ce-ți fac!!!

Hai Moșule că toate sunt frumoase, crede-mă pe mine pe cuvânt… chiar dacă tu nu te pricepi la tehnologia actuală, trust me, BigBoysToys are cele mai tari jucarii automatizateee și teleghidate. Treci peste barierele tradiției și cumpără ceva chic și de calitate. O jucărie atât pentru copii cât și pentru adulți.

     Și în plus dacă nu reușești să demarezi un parteneriat cu BigBoysToys să știi că au prețuri foarte accesibile pentru aceste mașini miniaturale, minuțios și măiestos confecționate.

     Se merită!!

P.S. : Fii cu un pas înaintea lui Moș Crăciun și fă-ți copilul fericit cu jucării teleghidate de la BigBoysToys! Și dacă n-ai copii, atunci fă-te pe tine fericit și adu-ți aminte de anii copilăriei împreună cu jucăriile BigBoysToys.

         Un Moș Crăciun deștept se aprovizionează de la BigBoysToys!!!

6 thoughts on “Moș Crăciun se aprovizionează de la BigBoysToys!!!

    • Pai am zis in final ca un Mos Craciun destept se aprovizioneaza de la BigBoysToys si cum Mos Craciun poate fi oricine…. trage si singur concluziile 🙂

      Oricum masinutele sunt bestialeee, imi plac la nebunie 🙂

Lasă un răspuns

