Blogwars / Prima Temă / Finaliștii!

 

         Am trecut de Prima Temă, iată clasamentul finalistilor, de pe BlogWars.ro. Și sunt foarte foarte fericită 🙂

         Este wow și super să mă mă aflu printre cei 10 finaliști în războiul blogurilor. 🙂

         Și am ajuns pe locul 4 din 80 de bloguri cu articolele lor…

Sinceră să fiu aveam ceva emoții, nu mă așteptam… dar speram! Normal că speram. Să numesc acestă realizare ca fiind norocul începătorului?! Oricum ar fi, e de bine!

        Sper să strâng suficiente vouchere cât pentru un laptop modest!

Asta este tot ce îmi doresc, un LAPTOP bun și util care să mă ajute în bloggerit, să mă pot implica în cât mai multe campanii de advertoriale și mai ales să îmi pot scrie gândurile… toată crema gândurilor mele.

Clasamentul este: 

 

1.          Octocat.org 

2.         RevoBlog.ro

3.          Soacra.eu

4.          Litere Stacojii   

5.       MoneyWatch.ro

6.       StiriDinIT.ro

7.         Z0ltan77.com

8.       GabrielUrsan.ro

9.         RazvanBucur.ro

10.       Okey.ro

blogwars-team-500x375

  

        Iar restul de 70 de participanți vor deveni jurați. Lupta a fost acerbă și mă bucur că am trecut mai departe, sper să rezist și celorlalte teme. Să ajung cât mai departe, acum rămâne de văzut… timpul, jurații și stuff-ul vor decide.

Felicitări și baftă tuturor!

Iar în încheiere, vă mulțumesc și sper ca juraților să le placă viitoarele mele articole, să mă votați dragilor!

Bătălia Blogurilor continuă pe BlogWars  🙂

                                                                                                                                        

  

16 gânduri despre „Blogwars / Prima Temă / Finaliștii!

  1. Mult succes pe mai departe!

    Va fi o competie pe cinste ai sa vezi, insa clasamentele se vor tot schimba si iti spun si de ce: unii jurati se vor baza pe clasamentul trecut si vor vota mai mult pe baza acestuia ca sa nimereasca si primeasca solda, iar alti jurati vor vota dupa bunul plac (adica vor juriza pe bune ce scriem). Astfel, se vor produce dezechilibre, iar cartea castigatoare (locul 1 de anul asta, Octocat.org, a fost cel mai bun jurat la Blogwars 2 – le-a nimerit bine) pentru jurati este sa voteze ce articol le place mai mult, fara sa considere clasamentele etapelor precedente. Bine, e oarecum logic sa jurizezi punctual fiecare proba, dar unii se mai lasa purtati de valul statisticilor 😉

Lasă un răspuns

