Atingerea Google Nexus 7

     tableta-nexus-7-500x304

            În ziua de astăzi cine nu își dorește o tabletă?! Ipocrit să fii să nu recunoști așa ceva. Știu că poate sună superficial și frigid să îți dorești o tabletă, dar este acel ceva care îți face ziua mai frumoasă. Bineînțeles că sunt alte chestii mult mai importante în viață decât o tabletă… însă pentru noi tinerii, cât și pentru acei oameni trecuți de prima tinerețe împătimiți de tehnologie, o tabletă poate fi mai mult decât un obiect.

             Noi oamenii ne cam împărțim în două categorii, cei care nu au timp nici să respire și cei care mor de plictiseală… indiferent de categoria în care ne încadrăm, o tabletă poate fi salvarea noastră…

            Lumea în general este îngrijorată din cauza crizei financiare, din cauza încălzirii globale, pentru salvarea florei și faunei pe cale de dispariție a pământului; oamenii sunt copleșiți de griji, nevoi, sărăcie, afecțiuni fizice sau psihice, neîmpliniri și eșecuri… însă pe lângă necazuri și distrugere mai sunt și lucruri frumoase. Mai au loc și minuni între atâtea dezastre… viața evoluează, lumea evoluează, tehnologia evoluează și pe zi ce trece apar alte și alte invenții menite să ne înfrumusețeze și ușureze viața.

            Una din multele minunății ale tehnologiei este Tableta Google Nexus 7 de la ASUS. Google Nexus 7 este fabricată de ASUS și deși nu sunt o somitate în lumea gadget-urilor pot spune că bazându-mă pe experiențele trecute cu alte produse de la ASUS, Nexus 7 nu face altceva decât să confirme standardul extrem de ridicat la care ne-a obișnuit ASUS.

            Am observat că de la jumatea anului 2012, această tabletă a fost extrem de discutată și s-a creat multă vâlvă în jurul ei mai ales din cauza ca prețului ei. Este foarte ieftină și mai mult decât performantă. Dacă aș face un raport calitate-preț și altul performanță-preț, Nexus 7 este una din cele mai bune tablete de pe piață.

 nexus-7-2-685x1024

           Știe toată lumea că Nexus 7 a fost comandată de Google celor de la ASUS, această tabletă este prima din seria Nexus creată în urma acestui parteneriat.

Nexus 7 este de asemenea prima tabletă din lume, și nu exagerez când spun din lume, care se poate lăuda cu cel mai recent sistem de operare Andoid-4.1 Jelly Bean; un Andoid pur fiind și ultima versiune cu udate-uri la zi. Și nu doar atât, Nexus 7 este și prima tabletă din lume care măsoară numai 7 inchi în diagonală, dorind să iasă din vechiul tipar clasic al tabletelor de 10 inchi. Dacă ar fi să v-o descriu pe scurt ar trebui să țin cont de specificațiile ei remarcabile:

·         Ecranul este 7 inchi cu rezoluție 1280×800 pixeli;

·         Procesorul este quad-core Tegra 3 la 1.3 GHz;

·         Memoria este de 1 GB RAM și 8/16 spațiu de stocare;

·         Sistemul de operare este Android Jelly Bean;

·         Conectivitatea: Wi-Fi a/b/g/n, bluetooth, NFC, microUSB, jack de 3.5 mm;

·         Camera foto și video este una singură, frontală de 1.2 Megapixeli și filmează HD;

·         Bateria este de 4325 mAh;

·         Greutatea este de 340 gr.;

·         Grosimea de 10.5 mm.

 

 nexus-7-3-685x1024

             Așadar Google Nexus 7 se poate lăuda cu o grafică minunată la numai 7 inchi, procesorul, sau inima tabletei, NVIDIA Tegra 3 cu 4+1 nuclee face ca browsing-ul și aplicațiile să meargă ca unse. Este o tabletă care face ca portabilitatea și lejeritatea în mișcări să devină o realitate garantată. Procesorul grafic GeForce are 12 nuclee care oferă tuturor deținătorilor de Nexus 7 o redare a imaginilor impecabilă.

            Tableta are măiestria să redea culorile vii întocmai personalizându-le cu o vibrație aparte, Nexus 7 aduce la viață aplicațiile, jocurile, cărțile și filmele. Noua tehnologie ASUS TruVivid îmbunătățește calitatea culorilor și luminozitatea, în timp ce panoul IPS oferă grafică detaliată și precisă, cu unghiuri largi de vizualizare de 178 de grade.

           Sticla sa este rezistentă la zgârieturi, Corning FIT și carcasa din plastic cu o textuară ce previne alunecarea, asigură robustețea incredibilă a tabletei Nexus 7, perfect pentru întrebuințarea utilizatorilor dinamici. Rama carcasei are o textură cauciucată foarte fină, care oferă o serie de perforații la fel de fine care au rolul atât de a mări aderența dar și pentru a îmbunătăți aspectul estetic, completând sigla de mari dimensiuni Nexus.

           Nexus 7 oferă o autonomie de 9.5 ore, are un profil de numai 10.5 mm și cântărește numai 340 de grame… astfel această tabletă are portabilitatea unei cărți dar care este conectată la un conținut digital din întreaga lume.

          Jocurile sunt îmbunătățite de senzorii lui Nexus 7, care includ giroscop, aceelerometru și NFC, precum și un ecran sensibil în 10 puncte. Utilizatorii pot explora peste 600 000 de aplicații și jocuri disponibile în magazinul Google Play.

         Așadar Nexus 7 este mai rapidă și mai intuitivă ca nicioaltă tabletă.

         Sunt sigură că pentru ASUS a fost o provocare să creeze o tabletă atât de performantă, cu un design de lux la un preț redus. Deși în Romania costă în jur de 1200 de lei, însă în America ea este disponibilă la doar 200 de dolari.

         Așadar Nexus 7 este o capodoperă a organizării în 7 inchi. Într-un cuvânt este genială! Rapidă, simplă, performantă, fără întreruperi și blocaje, făcând lejeră trecerea de la o aplicație la alta fără ca sistemul să se îngreuneze.

  Google-Nexus-7-44-630x418

              Primul meu contact cu o tabletă Google Nexus 7 a fost unul de senzație. Sunt o norocoasă, știu, sinceră să fiu habar nu aveam de existența ei până am descoperit-o în posesia unui prieten. Am rămas profun impresionată de Nexus 7, prima constatare a fost designul superb, apoi când am intrat în lumea ei, am realizat că este specială. Mi s-a părut uluitoare asemănarea dintre ea și PC, fiind posibilă sheringul de pagini între calculatoare și tabletă, și care se mișcă mult mai rapid decât de pe laptop.

            În acea seară mi-am implorat prietenul cu cerul și cu pământul pentru a-mi lăsa, Nexus 7, peste noapte… și am reușit să îl sensibilize… deși i-a fost și lui greu să se despartă de minunata tabletă. Adevărul este că nici mie nu îmi place să împrumut lucrurile mele dragi, cu atât mai puțin un gadget, mai ales că sunt fanatică în a avea grijă de o astfel de piesă. Nu sufăr să vad telefoane, tablete sau laptopuri zgâriate, cu ecrane fisurate, pline de praf sau mânuite în batjocoră. Așa sunt eu, am grijă de lucrurile mele, probabil de asta l-am convins și pe X să mi-o lase o noaptea.

            Am obiceiul să asociez lucruri, obiecte, melodii, mirosuri cu oameni, alte obiecte sau chiar amintiri. Dacă un anumit parfum îmi aduce aminte de un fost iubit, o anumită dulceață îmi amintește de copilăria la bunicul, tableta Nexus 7 aduce foarte mult cu o experiență orgasimică. Da, știu că sună ciudat să asociez o tabletă cu orgasmul biologic pe care îl pot simți oamenii, însă tableta oferă un soi de climax intelectual care efectiv reîmprospătează existența oricui. Așa cum orgasmul este un refresh și un restart rapid și revitalizant, tableta Nexus 7 îți poate reda pofta de viață. Așa cum orgasmul eliberează hormonul fericirii, Nexus 7 stimulează inteligența brută și ajută la evoluarea gândirii umane. Orgasmul te scapă de stres pe moment, Nexus 7 te ajută nu doar să scapi de stres dar cu ajutorul tabletei poți găsi și soluții. Diferența dintre frenezia sexuală și utilizarea tabletei Nexus 7, este că dragoste nu poți face oriunde, îți trebuie un cadru care să îți ofere confort și siguranță, ai nevoie de un preludiu… însă tableta o poți lua cu tine oriune și oricând și te poți bucura de utilitatea și rapiditatea ei oricât dorești. O altă diferență ar fi… climaxul durează câteva secunde/minute după norocul fiecăruia, pe când tableta Nexus 7 o poți avea ani de zile dacă știi cum să ai grijă de ea. Să nu mă criticați prea tare, dar asta mi-a inspirat mie Nexus 7, plăcere, satisfacție, stare de bine și de divertisment…

           Gândiți-vă mulți dintre noi nu avem posibilitatea de a călători, unii nici prin țară cu atât mai puțin prin lume, iar această tabletă oferă posibilitatea de a vedea orice imagine sau filmare din țările care ne pasionează și ne-am dori să le vizităm, cu o claritate, luminozitate și un colorit greu de întâlnit la alt tip de gadget. Tableta Nexus 7 te scapă de plictiseală, te ajută să îți dezvolți un hobby, te ajută la locul de muncă, poți vedea filme HD, asculți muzica preferată, te joci orice tip de joc… de la cele mai simple la cele mai complexe.

           Cu Nexus 7 poți face orice, îți poți câștiga existența, rezervi locuri la restaurant, cumperi bilete la film, te dezvolți pe tine și realizezi că viața este mai frumoasă decât crezi, descoperi beneficii și soluții pentru tot ce gândești.

           Singurul defect al lui Nexus 7 este că nu ține de foame, glumesc glumesc :))

 Nexus 7 poate ține loc și de iubit dacă nu ești un om care tinde să fie dependent de alte persoane…

           Pentru mine Nexus 7 a fost, în acea seară, un val de aer proaspăt, mi-a permis să navighez rapid pe orice site de socializare, am publicat articole pe blog cu o rapiditate magică, m-a fascinat cu claritatea imaginilor ce păreau desprinse din realitate, am ascultat melodiile sufletului meu și am revăzut Avatar. De ce Avatar?! Pentru că este un film cu niște peisaje și cu niște culori mirifice, iar Nexus 7 i-a dat mai multă personalitate filmului de succes.

          Nexus 7 este un portal spre ceea ce îți place, prin intermediul tabletei călătorești oriunde te duce imaginația… accesezi din funcțiile sale acțiunea dorită și constați că atingi apogeul acelei acțiuni. Nu ai cum să nu fii mulțumit cu o astfel de tabletă în posesie, ea este modalitatea sigură de a-ți materializa visele, aspirațiile și îți alimentează micile plăceri prin intermediul unei tehnologii care cu greu poate fi egalată, azi, de un altfel de gadget.

         Declar tableta Google Nexus 7 de la ASUS mica mea plăcere vinovată. Așa cum americanii au diversele lor guilty pleasure, a mea este Nexus 7. Este fascinantă cu totul, design, funcții, performanță… tot ce constituie o tabletă cu adevărat de valoare.

        Românul întotdeauna a fost un doritor de bun și ieftin, iar tableta Nexus 7 este perfectă pentru acel român inteligent și multi funcțional cu un buget modest, care își dorește un gadget bun, performant, ieftin cu un aspect de lux.

          Vrei divertisment, performanță și putere, atunci Nexus 7 este ceea ce ai nevoie. Tableta Google Nexus 7 este a omului ancorat în 2013, conectat la tehnologia de azi și nu pentru un ancorat în trecutul fad.

          Nexus 7 este acea alegere cu stil, nu doar cu performanță. Această tabletă este alegerea perfectă, care oferă mult mai mult decât dai la un nivel calitativ foarte ridicat.

          Așadar Nexus 7 este un gadget portabil, comod, puternic și unic, echpat cu un sistem de operare de top. Nu ai cum să fii nemulțumit sau să nu îți placă, ASUS a făcut o treabă excelentă… Google a știut să aleagă când i-a însărcinat cu realizarea acestui model de tabletă.

           Acea seară care mi-am petrecut-o cu Nexus 7 a rămas în memoria mea… sper cât de curând să îmi pot îndeplini acest vis… acela de a fi o mândră posesoare a unei tablete Google Nexus 7. Acea tabletă care emite o plăcere și o satisfacție orgasmică și care poate mulțumi și cel mai critic gust în domeniul tabletelor.

         Iar TUUU, TU cel care ai deja o tabletă Nexus 7 ai face bine să o apreciezi, dacă nu… trimite-o la adresa mea!  :)))

 nexus_7_cutie

Tema 2 de pe BlogWars.ro

15 gânduri despre „Atingerea Google Nexus 7

  1. Faina tableta.. succes Alina..
    App de comentariul pe care l-ai lasat la mine.. la acea campanie acelea sunt criteriile.. ca articolul sa fie original..si se tine cont de cat de vizualizat, comentat si shareuit pe orice retea de socializare 🙂

  2. Pingback: BLOGWARS 3 – JURIZAREA 2 || blogwars

  3. Pingback: Jurizarea mea pentru BLOGWARS 3 – TEMA 2 | Movi Lifeessence

  4. Pingback: BLOGWARS 3 – TEMA 2 – CLASAMENT || blogwars

Lasă un răspuns

