Spring SuperBlog 2013

         SpringSuperBlog2013-300x225

         Odată cu sosirea primăverii, mâine, 1 Martie de ziua mărțișorului, începe și marea competiție Spring SuperBlog 2013. Este pentru prima dată când particip la campaniile SuperBlog dar sunt foarte entuziasmată.

           Așa că mâine îmi voi umple plămânii de aer primăvăratec, îmi voi pune la mână brățările norocoase împletite în roșu și alb și mă voi înscrie în campania Spring SuperBlog 2013.

         Inspirație să am, cheful de scris este la nivel maxim, talentul simt că mă însoțește, îmi trebuie și un strop de noroc și gata! Mă simt pregătită!

        Multă baftă tuturor participanților, multă inspirație și fair-play! Fie ca cei mai buni bloggeri și cele mai bune articole să iasă în evidență!

Vă pup!

6 gânduri despre „Spring SuperBlog 2013

  1. Pingback: Cu drag, pentru voi toate ! | Gară pentru doi

Lasă un răspuns

