Ceasuri Karl Breitner, alegeri de top!

              Dintotdeauna femeilor li s-a cerut, indirect este adevărat, o anumită decență, o anumită conduită demnă… de când lumea și pământul ele s-au confruntat cu o barieră invizibilă în ceea ce privește comportamentul lor. O femeie dacă este prea directă, prea deschisă, prea libertină este catalogată greșit în societatea din care face parte. În schimb bărbatului nu i se impun norme, acesta are libertatea neîngrădită de a se comporta după bunul plac, după cum îi dictează inima fără să fie stigmatizat. Un bărbat libertin, direct și deschis este considerat puternic, sigur pe el, conștient de propriile calități cu o capacitate sporită de a face față propriilor alegeri. Bărbat sau femeie, fiecare se comportă conform setului său de valori și principii, însă femeia nu este ferită de gurile rele sau răutăcioase grăbite să le judece ori să le batjocorească.

             Recunosc că îmi place să fiu femeie, sunt avantaje și dezavantaje, dar nu neg faptul că mi-ar fi plăcut să fiu bărbat. Să trăiesc experiența de a fi bărbat măcar pentru câteva zile… și asta în primul rând pentru a fi liberă, cu adevărat liberă, să nu mă mai simt constrânsă de nimic. Să trăiesc, să simt și să fac exact ceea ce îmi place fără să mă tem că x va interpreta greșit, fără să mă îngrijorez că y mă va considera promiscuă, fără să îmi zică z că nu se cade să fiu așa pentru o femeie.

              Nu vă gândiți că dacă aș fi fost bărbat aș fi trăit în imoralitate sau aș fi dus o viață dubioasă, deloc așa, în schimb aș fi fost mult mai îndrăzneață și mult mai puternică. Aș fi avut curajul să încerc ceea ce ca femeie poate mă tem, sau consider că nu este în regulă.

              Ca femeie, știu ce își doresc femeile de la un bărbat, știu cum ar trebui să fie un bărbat pentru a fi pe placul lor.

              Știu sigur că aș fi fost un bărbat puternic, impunător, șarmant, enigmatic, curtenitor și m-aș fi îngrijit mult de aspectul meu. Aș fi fost unul din acei bărbați după care întorc capul toate femeile, după care suspină toate domnițele… aș fi știut să mă fac plăcut, dar în același timp aș fi fost și foarte selectiv în alegerea iubitelor mele.

              Recunosc că tinerețea mi-aș fi trăit-o în rolul de curtezan, aș fi gustat din pocalul dulce al libertății din plin… dar pentru a fi un bărbat în adevăratul sens al cuvântului, chiar dacă poate nu aș fi fost înzestrat cu o frumusețe fizică vădită, aș fi încercat să devin prin atitudine un bărbat de neuitat.

             Aș fi fost un bărbat elegant, atent cu imaginea mea… m-aș fi îmbrăcat cu lucruri care să mă avantajeze și m-aș fi accesorizat numai cu bijuterii fine. Unui bărbat îi stă bine cu un ceas de calitate la mână. Un Ceas Elvetian este ideal. Și cum cele mai de deosebite sunt ceasurile Karl Breitner, sigur m-aș fi accesorizat cu câteva Ceasuri Karl Breitner. Să am câte unul pentru fiecare ținută importantă, pentru fiecare eveniment unic la care aș fi participat… pentru a arăta impecabil și a da un plus personalității mele debordante.

           Cele mai avantajoase ca preț sunt Ceasurile Karl Breitner și le-am găsit pe site-ul de ceasuri elvetiene. Un Ceas Karl Breitner este de renume mondial și n-ar trebui să lipsească din posesia niciunui bărbat care se respectă, mai ales că sunt foarte frumoase și stilate. Echipa din spatele acestui site cu ceasuri de lux, după cum spune și numele lor TopCeas.ro, este formată din oameni foarte exigenți în ceea ce privește calitatea produselor lor; aceștia colaborează doar cu vânzători autorizați din Europa (Germania și Anglia) și vând doar ceasuri originale. Nu numai că aceste ceasuri sunt 100% autentice, dar de asemenea aparțin categoriilor de top în materie de lux și calitate. Toate produsele lor sunt noi, împachetate în ambalajul original și nu au fost purtate niciodată. Iar caracteristicile fiecărui ceas în parte sunt informații în totalitate adevărate. Pentru un bărbat de top este neapărată nevoie un ceas la fel de remarcabil.

           Chiar dacă site-ul deține ceasuri cu mărci de la Emporio Armani, Engelhardt, Gc, Jacques Lemans, Maurice Lacroix sau Tissot, eu m-am îndrăgostit iremediabil de Ceasurile Karl Breitner.

           Pentru mine, ca un bărbat grozav ce aș fi fost, mi-aș fi ales măcar 4 din ceasurile elvețiene care îmi plac atât de mult.

           Ceasul Karl Breitner Colonel Gold Black este un ceas bărbătesc placat cu aur, curea din piele originală, geam din cristal safir, culoarea este la alegere aur sau negru. Are un mecansim automatic, 25 de rubine, o rezervă de mers de 38 de ore, frecvența de 28.800 A/h, afișează data, rezistent la apă până la 10 atmosfere. Este made in Swiss, cu o garanție de 2 ani și se livrează în cutia originală.

         Un astfel de ceas l-aș fi purtat de expoziții de artă, la teatru, la operă, la cinele în oraș… este ideal pentru un bărbat de succes. Sigur aș fi atras atenția doamnelor cu un astfel de ceas la mână.

 Karl_Breitner_Colonel_Gold_Black_2

 Karl_Breitner_Colonel_Gold_Black_5

          Ceasul Karl Bretiner Aviator Steel Yellow este un ceas bărbătesc, cu mecanism automatic, 25 de rubine, cu o rezervă de mers de 48 de ore, frecvența de 28.800 A/h, rezistent la apă de până la 10 atmosfere, afișează data și cronograful, este din oțel inoxidabil, cu o curea din piele originală, geamul din cristal safir, este disponibil pe argintiu și auriu. Este făcut în Elveția, cu o garanție de 24 de luni și se livrează nou, în cutia originală.

           Pe dragul meu ceas Aviator, l-aș fi purtat în diminețile însorite de primăvară când aș fi alergat prin parcuri pentru menținerea siluetei mele. Ar fi mers să îl port la ținutele semi-sport, în oraș la un suc, sau pe stadion la câte un meci de baschet, sau la jocurile de golf… de ce, nu?!  

 Karl_Breitner_Aviator_Steel_Yellow_2

 

 Karl_Breitner_Aviator_Steel_Yellow_5

          Ceasul Karl Breitner Admiral Steel Silver este un ceas bărbătesc, cu mecanism automatic, cu 25 de rubine, rezervă de mers de 48 de ore, frecvență de 28.800 A/h, rezistent la apă până la 10 atmosfere. Afișează data și cronograful, este din oțel inoxidabil, cu curea din piele originală și geam din cristal safir, disponibil doar pe argintiu. Este Swiss made cu o garanție de 2 ani și se livrează nou în cutia originală.

        Îmi place mult acest ceas finuț, se potrivește serilor în oraș pentru a da un plus de senzualitate și sexualitate personalității mele, ca bărbat. Este un ceas seducător de la prima privire.

 Karl_Breitner_Admiral_Steel_Silver_1

 Karl_Breitner_Admiral_Steel_Silver_5

          Ceasul Karl Breitner Gentle II Steel Black este un ceas bărbătesc cu mecanism Quartz de înaltă precizie, afișează cronograful și data, rezistent la apă de până la 5 atmosfere. Este din oțel inoxidabil, cu curea din piele originală, geam din cristal mineral ultra-rezistent, disponibil pe argintiu și negru. Este un ceas făcut în Elveția, cu o garanție de 2 ani și se livrează nou în cutia originală.

           Ca un pasionat de motoare și de boliduri ce aș fi fost, acest ceas l-aș fi purtat în serile de nebunie totală, în plimbările mele cu motorul. Ca un plus adus adrenalinei creat de viteză, acest ceas m-ar fi făcut să mă simt sigur pe mine și invincibil.

 Karl_Breitner_Gentle_II_Steel_Black_2

 Karl_Breitner_Gentle_II_Steel_Black_5

        Dar cum eu nu sunt bărbat și nici nu voi fi vreodată, sper din tot sufletul ca bărbații inteligenți care îmi vor citi articolul să înțeleagă că un ceas elvețian face mai mult decât 100 de alte accesorii fără orginalitate așa cum sunt fără doar și poate Ceasurile Karl Breitner.

 Unui bărbat deosebit, care știe să atragă atenția îi trebuie neapărat un ceas la fel de special ca și el.

Ceasuri Karl Breitner, alegerea de top pentru bărbații desăvârșiți…

One thought on “Ceasuri Karl Breitner, alegeri de top!

  1. Pingback: Castigatorii campaniei TopCeas.ro! | Blog Awards

Lasă un răspuns

