Imi vreau copilaria inapoi!!!

Ce mult mi-as dori sa ma pot intoarce in timp sa mai fiu din nou copil. Mi-as da anii batranetii pe anii copilariei. Convenabil nu?! 🙂

           Cand eram eu mica nu erau atatea jucarii minunate cum sunt acum. Firmele de jucarii nu erau atat de ingenioase, nu creau atatea modele diferite de jucarii. Erau cateva, gen jucarii universale, pe care le puteau folosi toti copii. Acum gasesti jucarii dupa personalitatea copilului, dupa inteligenta lui dar mai ales dupa gusturile lui si a parintilor. In anii 80 cand m-am nascut eu, nu erau asa minunatii cum sunt acum, de aceea fara doar si poate mi-ar placea sa pot fi copil acum! Copilaria este cea mai frumoasa perioada, cea mai magica, cea mai deosebita si de neuitat. Toti copii vor sa fie mari, nu constientizeaza cat de grozav este sa fii copil, sa te joci zi lumina, sa nu ai griji, sa nu constientizezi nevoile, grijile sau raul care este la tot pasul.

          Vreau sa fiu copil! Si-as fi vrut ca la vremea mea sa fi existat site-ul JucariiOnline.EU pentru ca mama mea sa imi poata cumpara tot ce mi-ar fi vrut inima.

           Cine este JucariiOnline???!!! Cum nu stiti??!!! Rusiniiicaaaa!!! Haideti ca va spun eu cine este JucariiOnline! JucariiOnline.EU este magazinul ideal pentru copilul tau, este magazinul de vis in care gasesti o gama larga de jocuri si jucarii pentru copii de toate varstele, de la 0 pana la 14 ani. Dar stai, ca asta nu este tot, aici gasesti si articole pentru bebelusul tau ca patuturi, carucioare, balansoare, cadite, leagane, mese de infasat, genti pentru scutece, landouri, premergatoare, olite, jucarii de baie, jucarii de plus, premergatoare, port bebe si multe, multe altele. Iar daca te intereseaza doar jucariile si copilasul tau este trecut de varsta infasarii, aici gasesti masinute, motociclete, ATV-uri, trenulete, barcute, elicoptere, avioane, nave, papusi, jucarii educative, jucarii cu telecomanda, roboti, puzzle-uri, lego, casute, mozaicuri, tot ce vrei si ce nu vrei, JucariiOnline are!!! Si unde mai pui ca jucariile si toate articolele au preturi mai mult decat avantajoase, facute pe bugetul oricarui om, indiferent ca esti avut sau esti de conditie modesta, JucariiOnline.EU are solutii pentru orice familie, cu orice buget. Sa nu te temi daca esti un incepator in lumea internetului, jucariile sunt structurate pe categorii, este foarte usor si vizibil sa gasesti ce iti doresti. Produsele iti sar efectiv in ochi. Ieftin, calitate superioara si seriozitate.

        Jucariile nu mai sunt un moft ca alta data, acum sunt o necesitate, dezvolta vorbirea, miscarea, atentia, inteligenta si ajuta la devoltarea copilului tau din toate punctele de vedere.

       Hai ca nu va mai tin pe jar, va arat imediat jucarii pentru copii si mai bine cumpara din magazinul online, mai sus indicat, jucarii de tot felul, pentru baietelul sau fetita ta.

Doamne ce mi-ar fi placut sa fi existat pe vremea mea JucariiOnline, ce mi-as fi terorizat mama sa imi cumpere ce mi-as fi dorit eu.

Cand eram mica imi placea mult sa desenez, dar nu stiam eu sa fac animalutele, nu stiam sa desenez norii, soarele, copacii sau copii… mi-ar fi fost de ajutor niste sabloane desen. Mi-ar fi placut teribil o carticica cu desene conturare in care sa pot colora figurinele, sa pot scrie povestea…

Ce fain ar fi fost Kitul Poveste Printesa Aladin. Acest set contine o carte cu 18 pagini, imaginile pot fi colorate cu ajutorul a 6 creioane ( rosu, roz, portocaliu, galben, verde si albastru) si in pluuuus mai contine si 3 tusiere (negru, roz, verde) si 15 stampile din spuma. Ce fericita m-ar fi facut acest set… nici nu va imaginati.

 colorat

Apoi, de ce sa nu recunosc, dintotdeauna am fost pasionata de bijuterii. Nu eram eu o fetita prea feminina dar imi placeau bijuteriile mama mama. Nu avea mamica mea posibilitate sa imi cumpere toate podoabele, dar ma mazgaleam pe degete cu pixul si imi faceam inele, iar pe maini bratari. Acum nu mai este nevoie sa va lasati fetitele sa se murdareasca de pix, Alex Toys Bratari Impletite este un dispozitiv cu care fetitele pot crea 10 bratari diferite. Setul contine 10 sisteme de prindere si 30 de siraguri de margele in 5 culori diferite. Ce bratarele faine de vara, vesele si inventive, poate face acum fetita ta.

 x2_1169802e536d5d09f9da2b07f995a18d__96542 bratari

Copila fiind, mi-am dorit tare mult o bicicleta adevarata, dar mama nu mi-a luat… n-a putut sau poate nu a vrut, dar cel mai tare cred ca nu a avut posibilitate. Aveam o amarata de tricicleta cu care ma plimbam toata strada in lung si in lat. Eram fericita si cu ea, chiar daca imi doream nespus o bicicleta.

Cred ca as fi facut senzatie cu Bicicleta Ducati YakariAceasta este o bicicleta strong, cu frana de mana atat fata cat si spate, roti cu spite, rulmenti, brat stationare dar si 6 viteze. Ce marfa as fi fost cu ea!!!

 20_ducati__13842

 Hai ca recunosc acum, nu eram asa o fetita prea cool cum v-am facut impresia pana acum, eram si eu o fetita ca toate celelalte si imi placeau papusile si ma jucam cu ele zi lumina uneori, de ce sa nu recunosc?! Daca papusa avea parul lung ii faceam codite afro, o „machiam” cu pixul, o faceam o frumusete de nu mai puteam, dar eu vroiam un bebe, nu printese cu parul lung. 🙂 Ma credeam si eu o mini mamica, asa ca dintotdeauna mi-am dorit un Bebe Lacramioara Falca. Bebe Lacramioara bea apa cu biberonul, plangea de-a binelea, face pipi si uda scutecul. Iar ca accesorii are biberon, olita, scutec absorbant si bavetica. Cu acest bebe as fi fost mai ceva ca mama mea…

 bebe

In copilarie faceam cu matusile mele care erau si ele tot niste copile, doar cu ceva ani mai mari ca mine, robotei din pachetele mamei de tigari. Si ce ne distram cu ele… habar nu aveam ca peste ani, la JucariiOnline vor exista roboti desavarsiti care sa faca copilaria mult mai frumoasa… Grozav ar fi fost sa fi avut si eu un Robot Prime 8 cu telecomanda. Acesta este primul robot cu telecomanda care poate alerga, este un robot de actiune construit cu tehnologie de ultima generatie. Are trasaturi masculine, cu muschi puternici si o atitudine poruncitoare. Are peste 100 de functii, animatii si smecherii menit sa surprinda orice copilas. Robotul Prime 8 este unul din cei mai rapizi din lume… fenomenal, ce mai?!

 robot

 Eram eu o fetiscana cocheta in copilaria mea, dar nu m-as fi dat in laturi nici de la o masinuta cu telecomanda. Aveam prieteni mai multi baietei, toti se jucau cu masinutele. Mie mama nu imi lua, desi o rugam cu cerul si cu pamantul… imi tot spunea ca eu sunt fata si fetele nu se joaca cu masinutele. Pe de o parte avea dreptate, draga de ea. Dar credeti ca eu cu mintea mea de copil gandeam ca sunt fata?! Eram copil si atat! Copil cu vise si dorinte! Prietenii mei ma cam sicanau cu faptul ca sunt fata si ma cam trimiteau acasa sa ma joc cu papusile. Ce i-as fi dat pe spate cu un Aston Martin cu telecomanda. Acest bolid in miniatura are telecomanda cu functii complete ( inainte, inapoi, stanga, dreapta), lumini spate si fata functionale si unde mai pui ca are detalii foarte realiste. Mmmm… belea!!

 masinuta

Toata copilaria mea, pana pe la 12-13 ani, mi-am petrecut-o la curte si vara ma balaceam la pompa continuu, de ii faceam lac mamei in curte. Ce se mai enerva pe mine, ce ma mai certa si boscorodea. Aveam spatiu din belsug, mi-ar fi putut monta o Piscina Ocean Reef pentru zilele toride de vara. Ce m-as mai fi racorit in ea, ce minunat ar fi fost. Piscina are capacitatea de 3853 de litrii de apa si include o pompa de filtru. Are diametrul de 305 de centimetrii si inaltimea de 76 de centimetrii. Este ideala pentru copii familiei.

 piscina

Dar cum copilaria mea nu se va mai intoarce, iar eu nu mai sunt la varsta la care sa ma bucur de aceste jucarii, sper ca te-am ajutat pe tine, ca parinte, sa iti faci copilul fericit cu JucariiOnline.EU. JucariiOnline este un univers de poveste, incarcat de iubire, de culoare si muzicalitate special pentru micutii nostrii.

JucariiOnline.EU este alegerea parintelul iubitor!

4 gânduri despre „Imi vreau copilaria inapoi!!!

Lasă un răspuns

