Emoții și sentimente cu Borealy!

               De când mă știu, pentru mine, luna martie a însemnat mult mai mult decât venirea primăverii sau celebrarea zilei femeii. Martie are alt contur în viața mea, altă nuanță, altă importanță… este luna în care s-a născut bunicul meu. Prea mult iubitul meu bunic, figura mea paternă, singurul tată pe care l-am avut vreodată, singurul om care m-a iubit mai presus de orice și care m-a format ca om și ființă spirituală. Bunicul meu nu era genul care să mă legene pe genunchi sau care să îmi spună seara povești. El a fost imaginea vie a bărbăției, a severității, a dreptății, dar și a iubirii și a sensibilității. A fost un fel de aristocrat a vremurilor moderne, un bărbat impunător cu parfum de nobilime, o fire boemă, un mare iubitor de literatură și muzică, un împătimit al artei. Datorită lui astăzi sunt ceea ce sunt, el mi-a insuflat dragostea pentru carte, datorită lui am un spirit justițiar și drept, datorită lui am deprins înțelepciunea și curajul.

            Cât a fost în viață m-am simțit lumina ochilor lui, prima mea jucărie a fost primită în dar de la el… o am și în prezent, am păstrat-o ca pe un obiect sacru. Îmi amintesc cu plăcere de discuțiile noastre filosofice, interminabile… mă gândesc cu jind la răbdarea pe care a avut-o când m-a învățat să joc table și șah… cum mă lăsa el să câștig pentru a prinde gustul competiției. Ajunsesem să jucăm împreună la un nivel foarte înalt, eram printre puținii jucători care reușeau să îl bată din când în când, și asta doar pentru că îi învățasem strategia, nu pentru că eram eu vreo somitate în lumea șahului. Discuțiile noastre despre literatură, viață și oameni erau un adevărat deliciu. A fost cel mai important om din viața mea, m-a susținut și m-a iubit cu toate defectele mele.

         În copilăria mea a fost omul în fața căruia nu îndrăzneam să crâcnesc, era sever și exigent cu mine, întotdeauna treabuia să fiu prima la școală, trebuia să fiu un simbol de cumințenie și ordine, trebuia să fiu un exemplu pentru copii de vârsta mea. Nu întotdeauna am reușit să fiu așa cum își dorea el, însă asta nu l-a dezamăgit niciodată, ba chiar îl simțeam mândru de mine.

        Bunicul meu a fost totodată și imaginea eleganței, mereu îmbrăcat la costum, cu cravată, bărbierit, parfumat, frezat… niciodată nu ieșea din casă nearanjat. Mi-era greu să găsesc un alt bărbat de vârsta lui mai ferchezuit ca el. Întotdeauna îmi plăcea să îl urmăresc cum se bărbierește, cum se aranjează când ieșea în oraș. Făcea din asta un întreg ritual.

        Deși a avut trei fete și un fiu și deși a avut un singur nepot în rest doar nepoate… el a iubit întotdeauna fetele și florile. Ne numea, pe noi fetele, trandafirii lui înfloriți. Mulți bunici și tați își iubesc mai mult feciorii, dar el, deși nu facea diferențe între noi toți, am simțit că feblețile lui am fost noi, fiicele și nepoatele lui.

       Se împlinesc patru ani în aprilie de când nu mai este și am un singur regret în ceea ce îl privește, cât a fost în viață simt că nu i-am arătat suficientă afecțiune, simt că nu i-am spus de ajuns cât de important a fost pentru mine. Au fost zile când poate nu îi acordam atenția pe care o merita. Și deși l-am îngrijit devotată la vreme de boală, cred că nu a fost suficient. Ar fi trebuit să petrec mai mult timp cu el. Îmi venea greu să îl văd bolnav, cum rămânea doar o umbră din ceea ce el reprezentase odinioară. L-am îngrijit, însă nu am petrecut timp cu el, mi-era prea greu să îl văd așa. Mă simt vinovată. Am încercat să îi alin durerile sufletești și trupești dar cred că ar fi trebuit să fac mai mult. Dar timpul nu se poate întoarce așa că mă alin singură cu gândul că știa cât țin la el și cât mi-a fost de drag…

         De patru ani obișnuiesc ca pe 21 martie, de ziua lui de naștere, să fac câte ceva în onoarea lui. An de an merg la cimitir cu flori și lumânări, cu inima plină de regrete și îi povestesc tot ce n-am putut să îi spun cât a fost în viață. Acolo sus știu că mă aude. Durerea s-a risipit, au rămas amintirile frumoase și ușoare urme de regret…

       În casă are un loc special, numai al lui, făcut de mine în memoria lui. Pe masa din abanos negru stă fotografia lui cu rozariul atârnat de-o latură a ramei și cele câteva obiecte mult prea iubite de el, pipa lui, câteva cărți, o candelă mereu aprinsă și o glastră cu flori mereu proaspete.

          Anul acesta am decis să îi cumpăr un cadou special, ceva care să simbolizeze întocmai spiritul lui nemuritor. Dar pentru a găsi ceva care să semene cu bunicul meu ar trebui să existe un loc care să reprezinte mai mult decât un magazin… ar trebui să fie un magazin al căror produse să nu fie simple obiecte, ci forma solidă a emoțiilor și a sentimentelor.

         Mie una nu îmi place să hoinăresc prin oraș, prin buticuri și prin magazine… nu îmi place aglomerația, îmbulzeala, alergatul și durerile inevitabile de picioare. Prefer să navighez lin pe internet și din click în click să dau peste minunății originale.

         Și am găsit Borealy, un magazin online de toată frumusețea al cărui motto spune chiar așa: “Dăruim Emoții”, fapt care mi-a atras atenția și m-a bucurat nespus. Borealy este fascinant de la prima vedere și însumează produse de cea mai înaltă calitate, originale, create special pentru a fi făcute cadou. Echipa din spatele brandului de top Borealy iese din sfera obișnuitului și oferă o gamă largă de produse exclusiviste și chiar personalizate după gustul oricărui client. Pe Borealy găsim articole atât pentru femei cât și pentru bărbați, de la bijuterii cu pietre semiprețioase, bijuterii pentru mirese, parfumuri, vinuri, trabucuri, cosmetice, ceasuri, decorațiuni pentru casă până la torturi și chiar flori. Borealy impresionează prin exclusivitate, eleganță, rafinament și bun gust. Este magazinul perfect pentru acei oameni care s-au săturat de banalele cadouri, care doresc să iasă din tiparele uzuale și vor să facă un cadou de neuitat plin de emoții și sentimente.

Când iubești un om dorești să îi aduci în dar până și luna de pe cer, însă cum luna nu poate fi dăruită decât poetic, Borealy oferă tuturor cea mai largă gamă de produse. Livrarea este gratuită indiferent de orașul în care te afli! Dacă locuiești în București, livrarea se face în 2 ore de la lansarea comenzii, dacă stai în alt oraș, coletul ajunge în 24 de ore. Produsul ales este ambalat într-o cutie de cadouri gratuită, poți personaliza cadoul, poți alege chiar și o feliciare care să-l însoțească cu textul dorit. Ambalare de lux pentru orice cadou indiferent de valoare. Fiecare produs conține un certificat de calitate și unul de garanție, garanția este de 1 an pentru toate produsele. Ai posibilitatea de a returna produsele în 10 zile și de a primii banii înapoi fără nicio întrebare. Poți plăti cash la curier, online cu cardul de credit dar și prin transfer bancar. Alegerea este a ta, însă trebuie să știi, fiecare cadou în parte are un ingredient secret care aduce de la sine frumusețe, calitate, sentiment, poveste, parfum, pasiune și impresii de neuitat. 

          Am căutat și am găsit ce mi-am dorit. Mi-a atras atenția foarte tare Statueta Zeița Justiției care este cu adevărat o piesă deosebită plină de semnificații pentru mine. Statueta elegantă o întruchipeză pe zeița Themis, care încă din antichitate ea simbolizează justiția, fiind personificarea ordinii naturale stabilite prin legea divină. Legenda spune că zeița Themis stătea alături de Zeus pentru a-i oferi sfaturi și a-l consilia; ea hotăra dacă morții mergeau în Tartarus (Iad) sau în Grădinile Eliysee (Edenul). De regulă ea este reprezentată sub forma unei femei severe, legată la ochi. În mâna dreaptă ține o balanță, iar în stânga o sabie. Balanța simbolizează adevărul juridic, eșarfa de la ochi semnifică imparțialitatea față de oameni, iar sabia aplicarea justiției.

 _mg_3169

 _mg_3170

          În memoria bunicului meu este mai mult decât o alegere inspirată, această statuie ar reprezenta toate sfaturile pe care el mi le-a dat, înțelepciunea care îi lumina mintea, spiritul său justițiar dar și înclinația sa pe care o avea pentru femeile frumoase, cu siluetele lor delicate.

 Am hotărât să mai comand și setul Drinking Chees. Setul conține o sticlă de vin Prince Mircea provenit din podgoria Vânju Mare și o tablă de șah cu piese. Vinul este un vin roșu, sec, de soi Merlot din 2008. Este un vin bine structurat, ușor de înțeles însă complex. Iar tabla de șah și piesele acesteia, prin designul său subțire și elegant, este cu adevărat un cadou deosebit. Piesele nu sunt nicidecum precum cele clasice, crem și negre, ci argintii și aurii, fapt ce conferă jocului un plus de stil și personalitate. Cu un pahar de vin Prince Mircea savurat la masa de joc, momentul devine perfect, de neuitat.

 craciun-2011_2818

 

         Semnificația acestui cadou este foarte important pentru mine, simbolizează inteligența bunicului meu și stilul său rafinat și complex. Vinul era totodată și băutura lui preferată, iar roșul licorii domnești reprezintă deasemenea, pasiunea și intensitatea cu care și-a trăit viața. Acest set vreau să emane pentru bunicul meu tot respectul pe care i l-am purtat, toată dragostea mea și devotamentul pe care, poate, nu am avut prilejul să i le arat…

        Am comandat aceste cadouri imediat și în mai puțin de 24 de ore au și sosit. Erau împachetat excepțional, am rămas uluită la vederea coletului în sine… impresionant. Le-am despachetat cu grijă, am așezat statuia la loc de cinste pe măsuța cu onorurile lui, am pus tabla de șah cu piesele atent așezate de mine… păreau că îl așteaptă… Șahul îl aștepta pe bunicul meu pentru a-i face inaugurarea, dar bineînțeles el nu avea să vină. Un val de emoție copleșitor mi-a cuprins tot corpul. Am desfăcut sticla de vin, am pus în două pahare, m-am așezat pe scaun, îi priveam fotografia. Am stat așa preț de câteva minute bune, nici nu mai știu exact, cât… am luat paharul și am închinat în numele lui, arătând spre poză. După prima înghițitură nasul începu să îmi etaleze un complex elegant și rotund de vișine amărui, trufe, condiment și cutie de lemn cu niște subtonuri cerneloase ce-i dădeau vinului o notă sobră… amintirile cu el mi se derulau în fața ochilor, două lacrimi mari mi-au mijit din colțul lor… parcă simțeam mirosul lui, prezența lui în sufletul meu părea mai reală ca niciodată. A fost un moment de neuitat și nu aș fi reușit să îl am fără Borealy, le mulțumesc pentru asta.

       Numele Borealy m-a dus cu gândul la aurora borealis… pentru că așa sunt și sentimentele pe care le aduc cadourile de la Borealy, sunt magice, deosebite, colorate, muzicale, o experiență rară și de neuitat… 

 PN-Arctic2012-04 Spring SuperBlog…

2 gânduri despre „Emoții și sentimente cu Borealy!

Lasă un răspuns

