O piele de zeiță cu Silk’n SensEpil…

          Noi femeile suntem plămădite din catifea și petale de flori… suntem sezuale, delicate, fine la atingere și parfumate. Suntem ființele cele mai grațioase din câte există pe pământ. Barbații așa ne cunosc, ca fiind fragile, catifelate și fine, însă în spatele acelor atingeri de neuitat, în spatele unei pieli fără cusur stă un întreg ritual de îngrijire corporală.

        În curând vine vara, vom purta din ce în ce mai puține haine… vom merge la plajă, la mare, la piscine… ne vom lăsa dezmierdate de soare și ne vom bucura de zilele lungi ale minunatei veri. Dar ca să te poți bucura de vară, de soare și de apă, pielea trebuie să fie perfectă. Cele mai mari bătăi de cap pe care femeile le pot suporta de-alungul vieții sunt pilozitățile nedorite. Femeile brunete se confruntă cel mai des cu aspectul inestetic al pilozității, mai ales pe timp de vară, pe o piele bronzată. Vizitele lungi și dese la saloane pentru epilare sunt costisitoare și dureroase, acasă metodele tradiționale necesită îndemânare și răbdare. Urăsc procesul de epilare, dar ca orice femeie care se respectă și care ține la imaginea ei, nu las niciodată să se vadă vreun fir de păr nedorit. Ba chiar sunt obsedată să nu cumva să îmi las din greșeală vreun fir răsleț care să mă facă de rușine. Pe picioare, în zona inghinală sau axilară, să nu văd fire de păr! Noroc că nu trebuie să mă epilez și pe brațe, asta chiar ar fi un mare stres pentru mine!

         Pentru prima dată văd marea pe 1 mai, cam de atunci începe maratonul obsesional în obținerea unor picioare fine și frumoase cât mai mult timp. Deși este o corvoadă în sine epilatul, îl fac, nu am încotro. Metodele tradiționale nu îmi plac deloc… niciuna nu îmi face plăcere și nu mă încântă, toate durează, toate dor… bine, cu mici excepții ce-i adevărat.

       Nu îmi place să merg la saloane, deși mă dezbrac dezinhibată toată vara la plajă, pentru îngrijirea personală nu mă las pe mâna nimănui, sunt pudică, consider că este ceva mult prea intim pentru a mă lăsa pe mâna fetelor de la saloane. Sunt fixistă, știu! Dar asta sunt!

Fug de durere de când mă știu. Am început să mă epilez pe picioare pentru prima dată cu aparatul de ras, dar mă tăiam și uitam de fiecare dată fire nedorite. Și nu doar atât, lama îndesește și înăsprește firul de păr, făcând ca procesul de epilare să aibă loc din ce în ce mai des. Obsedată cum sunt, mă făceam o dată la trei zile… și mă iritam groaznic.

      Apoi de la lamă am trecut la cremele epilatoare pe bază de sulf… singurul plus este că nu doare, însăăă… miroase îngrozitor, infestam cu mirosul înțepător toată casa și nici nu pica tot părul. Cele mai mici fire rămâneau intacte și inevitabil trebuia să mă retușez cu aparatul de ras, și iar mă tăiam și iar mă iritam… când trecea iritația apăreau deja noile fire răslețe de sub piele. Epilarea cu cremă ține la fel de mult ca și epilarea cu lama, deci nu este nicio diferență…

      După crema epilatoare am zis să încerc celebra ceară… dar credeți că am putut să mă epilez singură?! Deloc! Mă durea insuportabil, am rugat-o pe mama să îmi dezlipească rapid fâșiile de ceară de pe picioarele mele, lăsând în urmă o piele roșie ca racul, iritată până la refuz. Doar uleiul de măsline îmi putea calma pielea de usturimile sufocante. Probabil vă întrebați de ce am ales totuși ceara știind că mă va durea atât de tare. Pai este simplu, am crezut că dacă voi smulge firele de păr din rădăcină ele vor crește mai greu și nu voi mai fi nevoită să mă epilez la trei zile… aș fi vrut să întârzii procesul măcar la două săptămâni. Să nu mă mai stresez atât de tare de pilozitatea nedorită, să pot să plec la ștrand fără să mă gândesc, o Doamne nu m-am făcut pe picioare de 2 zile, oare va observa cineva?! Ca să poți folosi ceara ca metodă de epilare trebuie să aștepți până ce firul de păr este destul de mare, altfel el nu va putea fi îndepărtat. Ar fi însemnat să stau 2 săptămâni cu picioarele fresh, iar o săptămână să mă îmbrac în pantaloni lungi pentru a aștepta să crească suficient de mult pentru a putea fi înlăturat părul inestetic și nesuferit. Și făcând un calcul, aș fi pierdut cel puțin o lună din vară cu picioarele acoperite, lucru pe care nu îl vreau în ruptul capului.

         Apoi de la ceară am trecut la epilatorul electric. Primul contact a fost șocant! Mă simțeam de parcă cineva mă electrocuta, de parcă îmi intrau în piele mici ace care mă înțepau pe fiecare milimetru al pielii. Cu epilator dacă ai răbdare primele două-trei dăți parcă începi să te mai obișnuiești cu durerea, însă ceea ce nu îmi place absolut de loc este faptul că brutalizează pielea, la 10 minute după ce ai încheiat zona de epilat, mii de punctulețe roșii apar ca macii pe câmp. Iar iritația persistă până la trei zile. Este nevoie de multă hidratare, cu multă cremă de corp pentru a masca cât de cât iritația nedorită. Avantajul este că te poți bucura de o piele fină până la două săptămâni. Însă… pentru fetele brunete, ca mine, firul de păr fiind negru și destul de gros, după epilările repetate cu epilatorul electric apar alte fire nedorite sub piele. Da, ați citit bine, sub piele! Și sunt groaznice! Eu una încercam să le scot cu penseta, dar de multe ori mă pricopseam cu câte o rană de toată frumusețea care era și mai inestetică decât un fir de păr sub piele. Zona inghinală este cea mai predispusă la firele de păr sub piele.

         Ehee prin câte trec femeile pentru a fi frumoase și catifelate. Eu una m-am săturat, îmi place vara și apa și am de gând ca anul acesta să mă bucur fără nicio restricție de acest anotimp magic. Dar pentru asta, am nevoie de un produs care să îmi ofere niște picioare frumoase și fine cât mai mult timp; și dacă se poate și fără durere cu atât mai bine.

         Am căutat și am găsit produsul imbatabil într-un Magazin Online cu Reduceri pentru produsele de îngrijire personală, am descoperit minunatul Epilator Silkn cu lumina intens pulsată Sensepil XL cu 40.000 impulsuri care asigură o Epilare Definitivă de nerefuzat pentru orice femeie. 

 silkn-sensepil-epilator-cu-lumina-pulsata-ipl

 

         Pentru cine nu știe Silk’n SensEpil aplică tehnologia HOME PULSE LIGHT (HPL), tehnologie ce utilizează energia optică la oprirea creșterii firului de păr. Culoarea cât mai închisă a firului de păr absoarbe această energie luminoasă transformând-o în căldură de o intensitate foarte ridicată. Așadar pentru o tipă brunetă ca mine este mai mult decât benefic!

        Modelul poate fi folosit de persoane cu orice culoare a pielii, însă cei cu culoarea naturală NEAGRĂ sau MULATRĂ, nu pot folosi Silk’n SensEpil deoarece poate cauza arsuri.

       Silk’n SensEpil se utilizează cu precădere în saloanele de înfrumusețare, însă el poate fi folosit cu ușurință și acasă.

 sensepil-hand3

          Cel mai bine, la acest sistem de epilare, răspunde firul de păr negru, cel maro necesită mai multe tratamente, iar firele de păr albe, gri, blonde sau roșcate nu pot folosi acest gen de tratament, pentru că au un conținut scăzut de melanină. Lumina degajată de Silk’n SensEpil se adresează pigmentului negru din firul de păr. Și uite că văd și eu un produs adresat cu precădere femeilor brunete, ce mă bucur că blonduțele și roșcate nu pot folosi Epilatorul Silk’n SensEpil, simt că v-am dat o lovitură sub centură fetelor!! Eu brunetă cu picioare fine, voi blonde cu picioare brăzdate de pilozitățile aurii. Eh, nu vă supărați, nu e un secret pentru nimeni că a existat o rivalitate de când lumea și pământul între blonde și brunete. 🙂

         Cu sau fără durere?! Cu Silk’n SensEpil nu doare! Este adevărat că la început se simte o ușoară senzație de încălzire a pielii, dar de aici până la adevărata durere, nici vorbă. Oricum epilatorul are 5 setări pe care le poți adapta conform sensibilității tale. Însă starea cea mai mare oferă rezultatele cele mai bune!

        Timp de trei luni stai fără grija părului! Bine, diferă și de zona în care exerciți epilarea, ce-i drept. Dar conform tratamentelor repetate, părul se rărește și ajunge să crească mult mai greu ca la început. Așa că nu disperați dacă nu obțineți rezultate spectaculoase din prima, trebuiesc repetate tratamentele pentru rezultatele scontate. Nu uita, nimic nu se face batând din palme. Iar eu cred că merită din plin să repeți o perioadă procesul, apoi câteva luni să nu ai probleme din cauza firelor de păr. Mai ales că nu irită, nu lasă niciun fel de urmă…

După 6 luni de epilat cu Silk’n SensEpil s-au înregistrat următoarele rezultate de reducere a părului:

·         41% în zonele axilare;

·         54% pe picioare;

·         43% în zona inghinală;

·         52% pe brațe.

 portada-copy

 Silk’n SensEpil este un dispozitiv ușor de folosit, cu un sistem simplu și rapid ce realizează un tratament eficient, cu rezultate remarcabile într-un timp foarte scurt și în cele mai bune condiții chiar în propria casă.

Deși el costă 2600 de roni, merită! Te scapă de orice grijă. Până la urmă este o investiție în propria persoană, un răsfaț de care ar trebui să aibă parte orice femeie. Dacă nu ți-l poți cumpăra cu banii jos, îl poți achiziționa în rate… de tine depinde ce și cum.

Eu mi-am făcut comandă de magicul Silk’n SensEpil și am primit cadou un telefon mobil Samsung S5230 Star  în valoare de 379 de lei! Grăbește-te și tu să prinzi oferta!!!

Acum mă pot considera pregătită pentru vară, am un telefon nou nouț și cochet, corpul meu îl voi scăpa de pilozitățile nedorite și voi putea să mă bucur de picioarele mele fine… voi putea merge la plajă, fără să îmi fac griji și fără să îmi mai răpesc din timp pentru a mă epila.

Voi impresiona printr-o piele sănătoasă, catifelată și frumoasă!

        Invidiază-ți rivalele cu o piele fără cusur cum numai Silk’n SensEpil ți-o poate oferi! Dezmiardă-ți iubitul cu atingerile tale fine care îl vor face să creadă că ești o zeiță a frumuseții și a naturii… toate cu un singur produs imbatabil, Epilatorul Silkn cu lumina intens pulsată Sensepil XL cu 40.000 impulsuri.

 

Spring SuperBlog

Lasă un răspuns

