Jolidon, brandul mamei mele!

           Încă de mică am fost absolut fascinată de mama mea căreia îi spuneam ori de câte ori aveam ocazia că este frumoasă ca o primăvară. Aveam doar 4 ani, nu știu ce era în mintea mea la vremea respectivă de o asemănam tocmai cu frumusețea unei primăveri… cert este că era cel mai bun exemplu de a-i descrie frumusețea. Să nu credeți că o lăudam pentru că este mama mea, însă chiar era și încă este foarte frumoasă. La cei 42 de ani are un trup armonios și subțire ca fetele de 20-25 de ani. Deși eu nu am moștenit structura ei genetică, mama a fost și este un exemplu de frumusețe feminină pentru mine.

         Mică fiind, eram îndrăgostită până peste cap de ea, mi se părea de-a dreptul răpitoare… înăltuță, slăbuță, cu un mijlocel tras prin inel, sânii potriviți, ca niște pere, arcuiți; cu părul lung ondulat, castaniu, cu ochii mari și buze sezuale; pielea ei ușor închisă la culoare, atât de fină și catifelată… făcea ca orice lenjerie de corp să îi vină extrardinar de bine.

         Mama reușea să îmi capteze atenția de fiecare dată când se pregătea să iasă în oraș ori să meargă la muncă. Felul cum se aranja era un întreg ritual care pe mine mă fascina de-a dreptul. Îmi plăcea foarte mult să o privesc, încă îmi place. Trăsăturile feței ei încă nu și-au pierdut farmecul, sunt fine și accentuate.

        Înaintea fiecărei plecări știam că mă așteaptă ceva spectaculos din partea ei… o urmăream cum ieșea din baie în lenjerie intimă… întotdeauna purta altă și altă lenjerie, care mai de care mai spectaculoasă. Îi plăceau corsetele foarte mult, purta sutiene și chiloței dantelați, în culori pastelate… nu a fost niciodată adepta lenjeriilor intime clasice, întotdeauna i-au plăcut cele sofisticate, care să aibă ceva particular care să denote personalitatea ei seducătoare și exuberantă. Dintotdeauna s-a îngrijit de corpul ei, dintotdeauna m-a învățat că lenjeria initimă pentru o femeie este mai mult decât o modalitate de ajustare și acoperire a corpului, este cartea de identitate, semnifică personalitatea femei și poate fi deasemenea și o armă de preț. La vremea aceea nu conștientizam eu care e treaba cu sutienele și chiloții, știam doar că mama este frumoasă și are cele mai deosebite hăinuțe.

       Și cum spuneam, ieșea din baie în lenjerie intimă cu părul ud, arăta atât de naturală și de superbă întocmai unei flori de primăvară. Prima dată își usca părul cu feonul, apoi își ungea trupul cu o cremă îmbietoare… ce mult mă bucuram când mă ruga să îi întind eu crema pe spate, mirosea atât de proaspăt; apoi se machia, îmi amintesc că își dădea cu un tuș negru la ochi și își făcea niște codițe lungi a la Cleopatra; după ritualul de machiere se parfuma la gât și la încheieturile palmelor cu un parfum cu miros de frezie. Își mai retușa încă o dată poziția sutienului și a chilotului pe ea, își lua niște dresuri care se sfârșeau la nivelul pulpelor, le prindea de chilotul dantelat, apoi trăgea rochia pe ea, își umfla puțin părul și arăta spectaculos. Obrajii fardați, ochii creionați și rimelați, buzele date cu rujul roșu o făceau să arate ca ceea ce astăzi bărbații numesc, la femme fatale. Părea o actriță din filmele Hollywood-iene.

       Nu vă imaginați că era întruchiparea unei vampe, deloc… însă era deosebit de seducătoare, sezuală, cu trăsături magice…

       Mama mea a fost dintotdeauna o femeie puternică, independentă și conștientă de propria sexualitate, știa să țină bărbații la respect prin atitudinea sa tranșantă, dar totodată putea foarte ușor să atragă și să stârnească dorințele unui bărbat, dacă vroia.

          Dintotdeauna mama a avut o mare pasiune pentru lenjeriile intime, chiar și acum are un sertar imens la servantă cu lenjerii de tot felul. Zeci de sutiene, chiloți, corsete, jupe, desuuri… toate din cele mai bune materiale, din bumbac, satin, mătase și chiar dantelă și broderii. Niciodată nu a fost adepta unei singure culori la lenjeria intimă, neagră, albă, roșie, roz, galbenă, lila sau bleu, în culori pastelate sau aprinse. Niciodată nu poartă un sutien sau un chilot la voia întâmplări; le îmbracă în funcție de starea ei sufletească, de ocazie și potrivite bineînțeles cu hainele care acoperă lenjeria. Îmi spunea frecvent că femeia este un tot unitar, totul trebuie să se lege și să fie din aceeași poveste. Nu poți umbla în rochie cu chiloți de tip gogoșar, nu poți lua bustieră dacă ai bluză cu spatele gol, nu iei sutien albastru dacă bluza este roz. Orice piesă purtată trebuie gândită dinainte, nimic nu este la voia întâmplării. Așa cum ochii și nasul se potrivesc feței, așa și lenjeria este mai mult decât necesar să se potrivească cu celelalte haine și accesorii. Lenjeria sculptează corpul, îl completează și îl înfrumusețează…

          Încă din 2000 mama mea a devenit clienta fidelă a magazinului Jolidon, își cumpăra din Jolidon Shop cele mai exclusiviste modele, cele mai elegante, de cea mai bună calitate. Economiile ei se ducea întotdeauna pe parfumuri bune și lenjerii superbe. Să nu credeți că am dus lipsa vreodată de ceva, deloc, însă așa cum unele femei sunt pasionate de genți și pantofi, mămica mea este îndrăgostită de parfumuri și lenjerii intime. Să nu spuneți nimănui dar a devenit fana înrăită a corsetelor Jolidon. Adevărul este că mai rar așa piese cum găsești în categoria Corsete Jolidon. Sutienele și chiloții sunt purtate de orice femeie, în schimb corsetele sunt pentru femeile elegante, cu o alură sofisticată așa cum este și mama mea. Are noroc că a fost înzestrată de la mama natură cu un trup zvel și orice tip de lenjerie îi vine foarte bine.

K1535

        Am învățat extraordinar de multe de la mama mea, am învățat să mă îngrijesc, să mă ocup de imaginea mea, să fiu o fată puternică, drăguță, naturală… am învățat ceea ce înseamnă senzualitatea și rafinamentul. Am o mamă deschisă și veselă, foarte frumoasă și zveltă…

Colecție Jolidon Fashion Primăvară/Vară 2013 este absolut fermecătoare. Se poartă anul acesta materialele fine, dantela vintage și accesoriile delicate și prețioase… iar Jolidon le-a unit pe toate într-o singură colecție captivantă. Jolidon Fashion Primăvară/Vară 2013 se adresează tuturor femeilor care se respectă și își cunosc frumusețea, Passion Garden este o linie de inspirație retro care se bucură de materiale cu efect de mătase, dantelă vintage și broderie tattoo accesorizate parcă cu o ploaie de cristale, lenjerii perfecte pentru femeile răpitoare.

Morning Beauty este o propunere chic cu lenjerii în culori pastelate, care pot fi purtate în orice moment al zilei. Dantela bicoloră creează efecte grafice puternice, punând în valoare siluetele pe care le îmbracă. Această lenjerie este pentru femeile frumoase prin naturalețea și rafinamentul lor.

Freesia Fresh este o colecție care arată vara în toată splendoarea și exuberanța ei, ilustrată printr-o linie care îmbină materiale fine, răcoroase, cu o dantelă delicată și romantică. Accentele de perle și fundițe satinate sporesc nota de romantism a acestei linii.

 K-1626

           Freesia Fresh parcă ar fi creată pentru mama mea frumoasă ca o primăvară, cu miros de frezie. Voi profita de măreția creațiilor de la Jolidon și îi voi cumpăra mamei mele un desuu sau un deux pieces, dar nu din fustă și jachetă, ci dintr-un sutien și un chilot din cea mai nouă colecție de la Jolidon.

          Pentru femeia care m-a inspirat și mă înspiră încă, pentru femeia care mi-a dat viață și mi-a fost un exemplu de feminitate, pentru mama mea care merită ceea ce este mai frumos pe lume, Jolidon este răspunsul celor mai râvnite lenjerii. Așa că voi profita de prețurile decente pe care le are brandul Jolidon și o voi înveșmânta pe mama cu cele mai frumoase piese de lenjerie intimă, Freesia Fresh marca Jolidon.

 L1625

         Jolidon este mai mult decât un brand, este fantezie, creație, exclusivitate, muncă și iubire pentru oameni și lenjerii intime!

        Îi mulțumesc mamei mele că m-a călăuzit spre rafinamentul lenjeriilor Jolidon!

        Jolidon este în topul femeilor inteligente!

 jolidon

Spring SuperBlog

Lasă un răspuns

