Cel mai bun fotograf de nunta din București

             Mă luptam cu fumatul de vreo două luni, mă lasam câteva ore, mă reapucam și plină de nervi mă criticam pentru cât de slabă sunt în fața viciului meu. Nu mai fumasem de vreo trei zile… disperarea mă înghioldea acut, nu mai puteam, simțeam neapărat nevoie să fumez o țigară, un Kent luuung și delicios. Am intrat în prima cafenea, mi-am scăpat și geanta pe jos de nerăbdare, am comandat un cappuccino cu frișcă și un pachet de țigări. M-am așezat la masă în așteptarea comenzii. Îmi tremurau mâinile și picioarele, aș fi fumat o țigară și cu ochii. Prost obicei, nenorocit viciu. Mă uitam spre bar nerăbdătoare până ce mi-a fost adusă comanda. Mi-am aprins o țigară și trăgeam din ea cu toată ființa… ce bună mi se părea, ce aromată și savuroasă!! Beam câte o gură din cappuccino, trăgeam trei-patru fumuri din țigară până ce am dat gata patru țigări. Ce ființă slabă sunt…

          Într-un final m-am liniștit și eu… și în liniștea ființei mele am remarcat la masa vecină două fete tinere foarte frumoase cu niște mape imense în față. Răsfoiau dosarele și vorbeau despre organizarea unei nunți. Cea mai frumușică dintre ele avea o figură disperată. Fără să vreau am auzit-o spunând că nu a reușit să găsească un fotograf și un cameraman bun care să îi facă albumul și filmările de nuntă. Îi spunea prietenei că s-a întâlnit cu câțiva, dar calitatea fotografiilor nu era pe sufletul și gustul ei… și că în plus pretindeau niște prețuri exorbitante. Era de-a dreptul necăjită, spunea că nunta este în mai puțin de o lună și ea nu a reușit să găsească un fotograf care să imortalizeze nunta visurilor ei.

 Fotografie si filmare profesionala de nunta

        Terminasem cappuccino și ar fi trebuit să plec însă ceva îmi spunea să o ajut pe acea tânără… să intru în discuția lor chiar cu riscul de a le ofensa pe fete cu prezența mea. M-am ridicat, mi-am plătit comanda la bar și m-am oprit la masa lor spunându-le:

          Fetelor, îmi cer scuze că intervin în discuția voastră, fără să vreau am auzit ceea ce vorbeați. Am înțeles că aveți nevoie de un fotograf excepțional pentru o nuntă de poveste. Cunosc eu pe cineva și vi-l pot recomanda dacă aveți puțină răbdare să mă ascultați. Îmi este prieten, eu doar vă voi arăta site-ul lui.

          Sigur că da, ia loc. Eu sunt Ioana, sunt viitoarea mireasă, îmi spuse tânăra roșcată, iar ea este sora mea Claudia. Te rog, dacă chiar cunoști pe cineva talentat spune-ne și nouă.

Am dat mâna cu ele prezentându-mă la rândul meu. Mi-am scos tableta din geantă și am început să vorbeasc. Mă simțeam extraordinar și îmi doream să ajut acele fete, făcând un bine speram să îmi plătesc păcatul de a mă reapuca de fumat.

          Păi uite Ioana, fotograf nuntă București îmi este prieten, îl cheama Lucian Joita și este un fotograf și un artist desăvârșit. Haide să îți arat site-ul lui, vreau să vezi cu ochii tăi galeria foto, galeria video, ședințele profesionale, foto studio și toate minunățiile pe care Lucian le transpune în fotografiile sale. Mă gândesc că nu vrei doar profesionalism ci și artă în același timp…

          Sigur că da, Alina. Îți dai seamă că filmările și albumul foto vor fi cele mai de preț amintiri. Vreau ca și nepoții mei să vadă cât de frumoși și îndrăgostiți eram la nunta noastră.

          Ioana, asta înseamnă că vorbim pe acceași limbă, Lucian este exact fotograful pe care ți-l dorești, este magicianul care nu trebuie să lipsească de la niciun eveniment special. Mie de exemplu îmi plac extraordinar de mult fotografiile alb-negru, ador nudurile rubensiene în alb-negru, iar Lucian le face în cel mai spectaculos mod. Este un artist desăvârșit.

          Întotdeauna am vrut să fac o ședință foto nud, pentru mine, să mă uit peste ani la mine și să zâmbesc, spuse Claudia fascinată de discuția noastră.

          Pai atunci Claudia, te sfătuiesc să iei legătura cu Lucian. Haideți să vă spun mai multe despre el înainte să vă arăt multitudinea de fotografii de pe site-ul lui. În primul rând Lucian nu este un simplu fotograf, nu face o din asta o meserie fadă, el în primul rând este un profesionalist care iubește fotografia și este într-atât de pasionat încât reușește să ridice fotografia la cel mai înalt nivel, la cel de artă. Fotografiile lui sunt artistice, grăitoare, pline de sentiment și poveste. Doar privind un om știe cum și în ce fel să îi pună în valoare nu doar trăsăturile, dar scoate la iveală personalitatea celui fotografia, sentimentele lui, trăirile lui din acel moment și le transpune pe vecie pe acea bucată de hârtie lucioasă care își va păstra de-a pururi măreția și frumusețea. Lucian este un artist care și-a însușit toată tehnica fotografică posibilă, și-a economisit fiecare bănuț pentru a se dezvolta în domeniu, a învățat tot ce putea știi despre această lume plină de culoare și astăzi, pot spune cu mâna pe inimă, că este unul dintre cei mai valoroși fotografi ai țării noastre.

 Fotografie si filmare profesionala de nunta

          Cât de frumos vorbești de el Alina!!

          Să știi că nu spun vorbe în vânt… te vei convinge singură, Ioana, fericirea pe care o vei exprima în momentul când vei primi filmarea și albumul foto va vorbi de la sine. Și în plus, să nu crezi că îl laud, însă un artiști îl recunoști cu ușurință, el iese în evidență fără doar și poate… În primul rând, Lucian a fost fotograful unor oameni foarte cunoscuți în mass-media, de la soliști de muzică până la cunoscuți avocați de demnitari. El colaborează doar cu cameramani de top, cameramanii sunt specializați în nunți și botezuri, unii dintre ei lucrează chiar la diferite trusturi de renume. Cu toții formează o echipă de oameni tineri, entuziaști și dornici să satisfacă până și cel mai critic client. Profesionalismul și originalitatea fotografiilor și filmărilor sunt aprecierile de care se bucură Lucian… gurile rele nu au grai când vine vorba de munca sa autentică.

          Alina, spune-mi, prețurile cum sunt?!

          Ioana dragă trebuie să recunoști că munca, calitatea și originalitatea se plătesc, însă față de alți fotografi, Lucian are niște prețuri mai mult decât accesibile… sigur vei găsi un pachet care să îți convină, care să ți se potrivească. Atât pentru omul cu putere financiară, cât și pentru tinerii cu un buget limitat, Lucian are soluții pentru oricine… dar mă gândesc, când faci o nuntă și aloci un buget pentru firma de catering, pentru muzică, pentru local, pentru rochie, pentru costum, pentru una pentru alta… trebuie să fii perfect conștientă că trebuie să plătești și fotografiile și filmarea video. Pentru că dacă stai să gândești logic, mâncarea se mănâncă, muzica se pierde în neant, rochia și costumul vor fi lăsate într-un dressing poate prăfuit, însă albumul foto rămâne acolo pentru totdeauna. El este dovada vie că dragostea voastră a fost cât se poate de reală și că nunta a fost un eveniment de succes.

          Să știi că ai dreptate Alina, uite la asta nu m-am gândit. Toată lumea pune preț pe mâncare, muzică și local… dar când vine vorba de fotografie toți avem impresia ca e prea scump. Dar dacă cineva nu fotografiează momentul, totul își pierde din culoare… până și amintirile acelea frumoase memorate în cel mai dulce locaș al inimii ajung să fie uitate cu trecerea anilor. Însă fotografia rămâne acolo… ea nu se poate șterge.

          Ei vezi că am dreptate?! Uite, haide să-ți arăt foto video nuntă București vei vedea cu ochii tăi… și după să îți arăt și fotografiile, însă fotografiile sunt la rezoluție mică pentru a putea fi încărcate mai ușor. Și mai ales că tableta mea e micuță, dar îți las site-ul să te uiți de acasă de pe laptopul tău.

          Minute bune ne-am uitat la fotografii, la filmări, fetele erau cu adevărat impresionate. Claudia era înnebunită de fotografiile cu bebeluși, însă Ioana derula rând pe rând toate fotografiile de nuntă și logodnă. Nu s-a lăsat până nu a văzut toate filmările, până ce bateria tabletei a cedat de atâta frecuș… însă fetele erau mulțumite. Le scosesem dintr-un mare impas. Le-am lăsat discutând dar înainte de asta mi-au cerut numărul de telefon. Fusesem omul potrivit la momentul potrivit!

         M-au sunat într-o dimineață pentru a-mi cere adresa, mi-au trimis o invitație la nuntă de toată frumusețea. Am decis să mă duc, chiar dacă eram doar o străină. La nuntă, Lucian le-a făcut cele mai frumoase fotografii, filmările au avut și ele un minunat iz de poveste. De atunci am legat o prietenie foarte frumoasă cu Ioana… apropo, în curând Ioana va naște, tot Lucian le va face poze la botez. Iar Claudia a reușit să își găsească jumătatea la nunta surorii sale… probabil că și ea se va căsători în curând și Lucian va fi din nou martorul de onoare care să imortalizeze o altă poveste de dragoste…

         Uneori sunt invidioasă pe Lucian, ce frumos este să vezi atâta dragoste în jur, să fii înconjurat doar de frumos și să îți trăiești viața împlinit cu ceea ce iubești mai mult, arta ta. Toți artiștii sunt asemuirea lui Dumnezeu, ce magice să transpui fericirea, să transpui momentele de neuitat, să materializezi dragostea…

Emoții și artă doar cu Fotograf de Nuntă București!

 Fotograf nunta Bucuresti 0

7 gânduri despre „Cel mai bun fotograf de nunta din București

  1. Pingback: Castigatorul campaniei “Scrie Un Articol Despre Fotografia De Nunta Si Castiga 200 Lei!” | Blog Awards

Lasă un răspuns

