Românce cu Farmec

   logo-romance-cu-farmec-300x194   

       Agenția de modeling la care lucram de peste doi ani mă însărcinase cu cel mai ambițios proiect pe care am avut norocul să îl conduc. Proiectul Românce cu Farmec îl așteptasem de-o viață și avea ca scop realizarea unui casting cu fete frumoase, naturale și fermecătoare. Din câte fete aveau să se înscrie, una singură avea șansa să devină imaginea brandului de renume Farmec. Gama de cosmetice Farmec îmi era foarte dragă, îmi era familiară, crescusem cu produsele Farmec și aș fi făcut orice pentru alegerea celei mai impresionante fete. Criteriile castingului erau bine stabilite, știam exact ce fel de femeie vroiam, în mintea mea avea un contur precis, trebuia doar să o găsesc, să o găsesc în carne și oase, să nu rămână doar o iluzie a minții mele. Când aveam să privesc marea câștigătoare trebuia să simt tot ceea ce cosmeticele Farmec reprezintă. Farmec Company promovează prin produsele sale frumusețea, naturalețea, farmecul și feminitatea femeilor. Trebuia să descopăr o femeie nu doar frumoasă, dar în primul rând inteligentă, cu personalitate, expresivă, fermecătoară, cu trăsături fine, cu o atitudine exuberantă, așa cum sunt și produsele Farmec Natural.  

           Planul meu era să aduc cât mai multe fete la casting, să le supun unor probe, să le studiez, să le simt, să le cunosc pentru ca astfel să găsesc românca cu farmec care avea să devină cunoscută în toată lumea. Produsele Farmec bineînțeles că nu aveau nevoie de niciun fel de reclamă, ele sunt celebre atât în Europa cât și în America și Asia, dar pentru niște produse aduse la rang de artă, îmi trebuia o femeie care să însumeze farmecul românesc pe care știu că îl avem fiecare dintre noi. Frumusețea unei femei nu constă numai în imaginea exterioară, o femeie frumoasă transpune frumusețea sa prin toți pori, o emană prin gesturi, prin priviri, prin zâmbet, prin expresivitate, se vede în paloarea obrajilor ei, în strălucirea părului ei, în aspectul ei sănătos, în personalitatea sa radiantă. Tradiția celor 120 de ani de existență a casei farmec a arătat că există ceva mai presus de frumusețea aceea ostentativă, mult mai fermecătoare este frumusețea discretă prin naturalețe și finețe. Prin cosmeticele Farmec dăm un plus de culoare personalității noastre, aducem lumină chipului nostru, pe scurt atragem divinitatea…

           Am realizat un plan imbatabil al proiectului, am dat zvon în țară pentru ca fetele să se înscrie și în mai puțin de două săptămâni, la data stabilită, la ușile agenției erau sute de femei, care mai de care mai frumoase și mai impresionante.

          Prima probă a castingului a fost un interviu cu fiecare fată în parte, interviul a durat zile întregi. În primul rând ele trebuiau să cunoască gama de cosmetice Farmec, cele care nu încercaseră niciodată măcar un produs Farmec nu aveau ce să caute la casting, pentru că nu poți reprezenta un produs pe care nu îl cunoști.

           Au fost zile în care am cântărit capacitatea fiecărei fete de a face față acestei responsabilități… de a fi imaginea vie a produselor Farmec. Primele eliminări s-au făcut pe baza criteriilor fizice. Toate erau frumoase, însă erau anumite fete cărora le lipsea ceva, fete care deși frumoase nu reușeau să emită nimic, fără expresivitate, fără sclipire în ochi, fără atititudine. Unele au fost deranjant de sigure pe ele și au adoptat o poziție de superioritate în fața mea, eu care nu am fost și nici nu sunt o frumusețe ostentativă. Dar care am suficient fler încât să recunosc frumusețea, naturalețea, siguranța, succesul, impresionantul pe care îl căutam în ele. Au fost eliminate în primul rând fetele machiate strident, fetele pensate și creionate cu exagerare, fetele tatuate, fetele cu unghii false, cu sâni siliconați, cu ajustări ale nasului sau al urechilor, fetele coafate prea pompos sau din cont tunse scurt. Farmec Company căuta naturalul și realul, nicidecum trucurile la care femeile recurg pentru a fi considerate frumoase. 95% din fete au dispărut în primele 10 zile, eliminarea a fost dificilă, însă regulile au fost reguli, iar eu o căutam pe cea mai grozavă. Multe au fost dezamăgite, le înțeleg, dar o româncă cu farmec este o româncă cu o imagine autentică încântătoare ca o poezie eminesciană…

          Cele 10 fete rămase în competiție, să-i spun așa, erau cu adevărat admirabile. Frumoase, deștepte, curate, neîntinate, fascinante, cu priviri găritoare, cu buze răpitoare, înzestrate cu o finețe particulară. Toate erau absolvente ale unor facultăți cât se poate de serioase, toate erau un exemplu de putere și feminitate. Le-am observat în mediul lor natural, le-am cunoscut personalitatea și temperamentul. Au fost supuse unui shooting foto și în final au rămas trei, cele mai spectaculoase. Cele trei erau foarte fotogenice, orice atitudine li s-a cerut, ele au reușit să o transpună fără greutate. Erau cu adevărat speciale și arătau fabulos atât în ținute sport, cât și în cele casual, în schimb în rochiile elegante erau nemaipomenit de frumoase și fermecătoare.

         Pentru ultima probă fetele trebuiau să răspundă unei singure întrebări: „Cum ai descrie o femeie cu farmec?”. Fetele au răspuns așa:

 

  • Irina, 22 de ani, înaltă, brunetă, cu părul lung și ondulat, cu ochii verzi sclipitori aidoma unei ape cristaline, cu o piele catifelată, măslinie; a răspuns așa:

Pentru mine o româncă cu farmec este o femeie mândră de originea ei, este frumoasă într-un mod natural, este o ființă blândă, dulce, feminină, suavă, cu mișcări melodioase, îndrăgostită de viață și conștientă de propriile capacități și atuuri. Este o femeie care știe să își croiască drumul spre succes în cel mai demn mod. Este acea femeie care nu se lasă constrânsă de nimeni și care nu recurge la vicleșuguri pe baza frumuseții ei pentru a-și atinge scopul. O femeie cu farmec este acea femeie sinceră și puternică. Frumusețea nu înseamnă totul, este trecătoare… important este să ne punem în valoare prin calitățile noastre atât fizice cât și psihice și spirituale.

 

  • Simona, 24 de ani, de înălțime medie, blondă, cu părul lung și drept, cu ochii albaștrii senini și cu o piele albă ca spuma laptelui, deosebit de fină; a răspuns așa:

Când spun femeie cu farmec mă gândesc inevitabil la românce… sunt atât de frumoase și de complexe. Conform altor națiuni, româncele sunt blonde, brunete, roșcate; cu pielea albă sau închisă; cu ochii albaștrii, negrii, căprui și verzi; facem parte dintr-o țară care are în inima sa toate categoriile de femei, de la femme fatale la femeia inocentă. Suntem fascinante din naștere, suntem înzestrate cu o inteligență nativă, suntem spirituale, suntem femei de succes, suntem gospodine, suntem soții, mame și cele mai bune surori. Avem toate atuurile necesare pentru a fi tot ceea ce vrem să fim. Frumusețea nu este cea exterioară, frumusețea vine din atitudine și din bunătatea sufletului. Avem toate armele necesare și suntem fermecătoare fără doar și poate!

 

  • Alina 23 de ani, o șatenă frumoasă, cu ochi negrii, cu părul bogat și luminos, cu un zâmbet copleșitor și o atitudine plină de căldură, mi-a dat un răspuns cu adevărat neprevăzut:

Eu sunt imaginea unei femei din România cu farmec, eu sunt reprezentanta vie a farmecului, sunt o româncă autentică. Sunt fermecătoare prin siguranța mea, prin atitudinea mea, prin naturalețea mea. Sunt frumoasă și deșteaptă, știu cât valorez și frumusețea mea emană prin toți porii. Sunt radiantă, mă simt liberă și chiar sunt. Sunt un om hotărât cu valori bine înrădăcinate, sunt însumarea visurilor mele. Simt că pot realiza tot ceea ce îmi propun, sunt dezinvoltă și exuberantă. Nu cunosc temerile, dar am simțul măsurii, sunt educată și rafinată. Sunt însumarea tuturor femeilor din această minunată țară în care trăim. Am și defecte, dar am deasemenea puterea să lupt cu ele, să mi le înfrâng. Sunt atât de senină încât pot reprezenta fără dubiu atât româncele cât și gama Farmec Natural!

          Răspunsurile și fotografiile fetelor au fost publicate pe Twitter și am rugat consumatorii fideli care utilizează zilnic produsele Farmec să aleagă una din cele trei fete. În mai puțin de o săptămână Alina a strâns peste un milion de susținători și astfel ea a devenit imaginea gamei Farmec Natural devenind românca cu farmec în care s-au regăsit toate femeile din România.

        În prezent Alina călătorește în toată lumea și imaginea ei apare în toate magazinele prestigioase de cosmetice și astfel românca noastră fermecătoare a devenit una din cele mai celebre femei ale României.

 3Sunt o romanca cu farmec

 

Spring SuperBlog

Un gând despre „Românce cu Farmec

  1. Un personaj de prin ţara lui Barack-Vodă cel Negru a explicat într-un articol lung şi complicat motivele pentru care femeile românce au farmec:

    http://claritaslux.com/girls/romanian-women/

    În mod curios, nişte bloggări (rromâni verzi) prea tari în gură (şi prea moi altundeva) susţineau că ăsta e de fapt un semn de primitivism şi că adevărata civilizaţie e în ţările unde femeile care lucrează cu publicul (stewardese, prezentatoare TV, funcţionare de ghişeu, chelneriţe, vânzătoare etc) sunt urâte, neîngrijite şi prost îmbrăcate 😀

Lasă un răspuns

