Domnul cu Pantofii Spectaculoși de la Leofex

                În fiecare dimineață obișnuiam să iau micul dejun la aceeași cofetărie aromitoare care reușea să mă fascineze zi de zi cu noi preparate care mai de care mai apetisante. Croissantele cu ciocolată și unt, croissantele cu șampanie și frișcă, fursecurile, gogoșile, plăcințelele cu brânză ca la mama acasă, torturile, prăjiturile cu nucă, toate erau un deliciu. Un festin pe care îl ofeream în fiecare zi papilelor mele gustative. Îmi plăcea să mă răsfăț, îmi plăcea să cred că sunt o mică prințesă care are parte de o existență pariziană. Aerul meu boem îmi oferea privilegiul de a mă bucura în fiecare dimineață de o cafea bună și un dulce fantastic. Renumita cofetărie era plasată într-o zonă foarte circulată și aveam posibilitatea să văd de la masă pietonii grăbiți care pe unde se zoreau să ajungă. Mă așezam în fiecare zi la masa de la geam… pentru nimic în lume nu aș fi renunțat la acestă plăcere, de a vedea oamenii. Am iubit oamenii, dulciurile și pantofii de când mă știu. Ce poate fi mai frumos decât se te bucuri de o dimineață însorită privind trecătorii și gustând un desert divin. Senzația plăcută care mă cuprindea îmi dădea o bună dispoziție și o forță care se păstra de-alungul întregii zile.

           Diminețile mele erau frumoase, dar mult mai frumoase deveneau când îl vedeam pe Domnul cu Pantofii Spectaculoși, cum îl numisem eu. Era un tânăr la vreo 27-28 de ani, foarte bine îmbrăcat cu niște încălțări care reușeau să stârnească invidia tuturor trecătorilor. Bine, poate exagerez eu, însă doamnele care treceau pe lângă el își aplecau întotdeauna ochii spre pantofii lui. Avea avantajul de a fi un bărbat atrăgător, ferchezuit, impozant, iar ținutele pe care le adopta îi veneau mânușă. Zi de zi trecea prin fața cofetăriei, cu o geantă a la poștași foarte fashion și îmbrăcat superb… zilnic Domnul cu Pantofii Spectaculoși era încălțat cu alte și alte perechi de pantofi. Dacă astăzi era îmbrăcat elegant purta pantofi lăcuiți, dacă mâine era îmbrăcat casual purta pantofi din piele întoarsă sau mocașini, ba chiar l-am văzut și cu niște sandale de-a dreptul deosebite. Schimba perechile de pantofi ca pe șosete. Ba negrii, ba albaștrii, gri, apoi albi; de modelele nu mai zic și ele la fel de diferite. Domnul acela mi-a atras atenția. Mi-a plăcut. Era intrigant și misterios deopotrivă. Avea ceva din look-ul turcilor, brunet, cu părul foarte scurt, cu o barbă scurtă care părea foarte moale, cu niște ochi verzi de toată frumusețea.

          Trecând timpul ajunsesem să mă duc la cofetărie nu de dragul dulciurilor, ci de dragul lui. Eram curioasă ce ținută mai schimbă, cu ce pantofi noi mai apare. Tipul părea chiar pasionat de pantofi. Avea cel puțin 15 perechi diferite după numărătoarea mea. Da știu, sunt obsedată că am contorizat omul în așa hal. Dezvoltasem pentru el o iubire platonică cum nu mi se mai întâmplase.

         Într-o dimineață ploioasă mi-am făcut curaj și mi-am spus, fie ce-o fi în dimineața aceasta voi intra în vorbă cu el. Stăteam în ușa cofetăriei și urmăream de la distanță dacă se apropie, în momentul în care a ajuns în dreptul meu m-am făcut că ies grăbită astfel încât să mă lovesc de el. Am reușit să creez un soi de stângăcie, m-am lovit de el, mi-am scăpat mapa din mână și ce să vezi… când să mă aplec, mi-o ia el înainte și-mi ridică mapa de jos zăbovind un pic cu ochii pe pantofii mei care erau atât de urâți și de murdari din cauza stropilor de apa și noroi de pe stradă. Îmi venea să intru în pământ de rușine. Ce o fi fost în capul meu?! De ce Dumnezeu îmi luasem în picioare asemenea urâțenii, când știam că aveam de gând să îl abordez. Mă înroșisem toată, el mi-a zâmbit cald și m-a întrebat:

          Ești bine?!

          Aaaaaa… da, sunt bine, mulțumesc! I-am bâiguit eu luându-i din mână mapa și cărțile mele.

Îmi tremurau și mâinile și picioarele, nu mai puteam de rușine. El avea în picioare niște pantofi albaștrii din piele întoarsă sclipitori de curați și de frumoși.

          Unde te grăbești așa domnișoară? îmi spuse el foarte calm.

          Păi trebuie să ajung la facultate, însă înainte de asta eu obișnuiesc să îmi beau cafeaua aici, arătându-i spre cofetărie.

          Vrei să bem o cafea împreună?!

          Sigur că da, cu mare plăcere.

Îmi luă din mână cărțile, îmi deschise ușa galant și ne-am așezat la masa la care obișnuiam eu să stau zilnic, și-mi spuse:

          Eu sunt David, tu?

          Eu sunt Delia, îmi pare bine de cunoștință.

          Spune-mi Delia când aveai de gând să vorbești cu mine? Îmi spuse el foarte sigur pe el. Te-am observat în fiecare dimineață cum mă privești lung din spatele acestui geam. Parcă mă urmărești, mă măsori din cap până în picioare, este amuzant interesul tău pentru mine.

Eu am început să-i zâmbesc rușinată din nou. Nu știam ce să îi spun.

          Păi sincer să fiu dragul meu David, te urmăresc de mult, cred că de peste o lună. Mi-ai atras atenția în primul rând cu stilul tău vestimentar și cu pantofii tăi foarte frumoși, ți-am dat chiar și un nume în imaginația mea.

          Cum?

          Chiar vrei să știi?!

          Sigur că da! Altel nu te-aș mai fi întrebat.

          Domnul cu Pantofii Spectaculoși.

El începu să râdă cu poftă atingându-mi mâna dreaptă. Am înțeles din reacția lui că se simțea bine în compania mea și nu era deloc jenat de nebunia mea.

          Ești drăguță și amuzantă, știi?!

          Mulțumesc, mă bucur că nu te sperii… spune-mi te rog, de unde vine toată pasiunea asta a ta pentru pantofi? De ce atât de mulți și unde îi găsești atât de frumoși?

          Păi ca să fiu sincer cu tine, provin dintr-o familie foarte modestă, părinții mei au fost muncitori în fabrică. Suntem 5 frați, toți băieți, iar eu sunt mezinul. Și în copilărie mă îmbrăcam și încălțam cu hainele și pantofii fraților mai mari. Lor le rămâneau mici, iar eu trebuia să îi port de buni, deși adevărul este că multe din ele erau deja uzate. Dar părinții mei nu aveau posibilitate să îmi cumpere haine și încălțări noi; și eram nevoit să port ceea ce rămânea de la frații mei. Foarte rar aveam norocul să primesc pantofi noi… și când se întâmpla înseamna că era vreo sărbătoare importantă. Când am crescut mi-am spus că niciodată nu voi mai purta haine și încălțări purtate. Mi-am promis că voi reuși în viață și nu mă voi lăsa constrâns de lipsuri. Și acum la 26 de ani sunt mai pasionat e pantofi decât o femeie, spuse el râzând.

          Bine, bine, dar unde găsești tu așa minunății de pantofi, pentru că sunt de-a dreptul grozavi.

 vizual-testatori-pantofi-national

 

          Păi uite, am avut norocul să fiu testator de pantofi acum mulți ani la Leofex. Timp de o săptămână primeam o pereche de pantofi care îmi plăceau, eu îi purtam în acea săptămână, apoi realizam un raport de purtabilitate și eram plătit cu o anumită sumă de bani. Chiar și anul acesta, între 1-31 martie se fac înscrieri pentru Campania Shoe Taster la Leofex și se oferă 150 de lei pentru fiecare testator care are răbdarea să facă un raport de purtabilitate.

          Și înscrierile unde se fac, David?

          Păi ori pe pagina de Facebook Leofex ori le trimiți un email. Raportul îl faci ușor, problema este alta. Pantofii Leofex dau dependență. Pe bune! Deci a fost de ajuns să particip o singură dată la această campanie și am devenit clientul fidel al companiei Leofex. Sunt niște pantofi buni, din piele 100%, sunt comozi, sunt frumoși, iar modelele sunt exclusiviste. Cu pantofii Leofex nu ai cum să fii în urma modei, ești întotdeauna în pas cu moda. Altfel nu ai cum. Leofex gândește fiecare pantof după trendurile în care ne aflăm, după personalitatea fiecărui om, ceea ce se regăsește în toți pantofii Leofex este calitate superioară.

          Și prețurile cum sunt?!

          Prețurile sunt super avantajoase, dacă nu chiar ieftine. Să dau 160 de lei pe niște pantofi din piele eu zic că nu e mult. Păi uite Delia, pantofii pe care îi port astăzi sunt din noua Colecție Primăvară-Vară 2013.

          Da, ai dreptate, sunt foarte, foarte frumoși și nu sunt scumpi deloc. Calitatea merită întotdeauna toți banii. Să știi că m-am simțit jenată astăzi, pantofii mei sunt oribili, nu știu ce a fost în capul meu când i-am cumpărat. M-am simțit atât de rău când mi-ai dat mapa de jos.

          Delia, eu nu sunt genul de om care să judece un om după haine sau după încălțăminte, crede-mă. Însă personalitatea omului se reflectă în hainele și în pantofii pe care îi poartă. Simt că tu ești o persoană foarte caldă, de ce să te ascunzi sub niște haine care nu îți fac cinste?! Și să știi că ai dreptate, sunt odioși, spuse el râzând cu poftă. Să vezi în Colecția Primăvară-Vară 2013 ce pantofi de damă frumoși. Dacă îți vei face curaj să îți cumperi o pereche vei fi și tu Domnișoara cu Pantofi Spectaculoși… și atunci vom face o pereche bună.

          Hai să îți spun o chestie David, deși ți-am admirat în fiecare dimineață perechile de pantofi, să știi că eu sunt Toma Necredinciosul. Nu sunt genul care se aruncă așa cu capul înainte într-o chestie. Mai repede mă înscriu în campanie, testez o pereche de pantofi și apoi dacă mă conving, fii sigur că voi cumpăra și eu de la ei.

          Păi grăbește-te, azi suntem în 22, mai ai timp până pe 31 martie… apoi poți să îți iei adio. Abia la anul se va mai face altă Campanie Shoe Tester

Acea zi trecu pe nesimțite, niciunul dintre noi nu a mai ajuns la muncă… ne-am îndrăgostit și am rămas împreună. David mi-a schimbat viața, m-a scos din carapace, m-a făcut să fiu mai încrezătoare și mai mândră de mine. Mi-a insuflat curajul de a cocheta cu moda. M-am înscris în Campania Shoe Tester, am purtat o pereche de pantofi timp de o săptămână, de la Leofex, am fost plătită pentru asta și… avea dreptate dragul meu David, Pantofii Leofex dau dependență. Mi-am aruncat toate vechiturile din dulap și am cumpărat de la Leofex cele mai spectaculoase perechii. De atunci nu mai sunt cea care am fost, mă încadrez în rubrica “așa da” și am lângă mine un bărbat care merită toată adorația mea.

 

Leofex mi-a dăruit fericire! Suntem Domnul și Domnișoara cu Pantofi Spectaculoși!

 testator-pantofi-national-600x204

 

 

Un gând despre „Domnul cu Pantofii Spectaculoși de la Leofex

  1. Pingback: Castigatori campanie "Atentie! Se cauta purtatori de pantofi"

Lasă un răspuns

