Marea Finală BLOGWARS

             A sosit și Marea Finala în competiția BlogWars.ro, războiul blogurilor. Se războiesc inegalabilii bloggeri Gabriel Ursan și Iulia Kelt, ambii gălățeni, ambii foarte buni.

            De când am ieșit din BLOGWARS, Gabi și Iulia au fost singurii oameni cu care am vorbit, singurii cărora am putut să le cer un sfat, să le pun o întrebare, să găsesc o lămurire. Așa că decizia pe care am luat-o a fost foarte grea. Dacă rămânea în competiție Gabi cu oricine altcineva sau Iulia cu oricine altcineva aș fi știut fără dubii pe cine să susțin în marea finală, dar așa… grea decizie!

Nici dacă m-aș mai fi născut o dată nu aș fi putut să dau dovadă de atâta creativitate așa cum au făcut-o Gabi și Iulia. Au fost perseverenți, inventivi, muncitori și fairplay. Pe tot parcursul competiției Gabi, Iulia, Soacra și MoneyWatch au fost crema.

          Pentru Marea Finală, Gabriel s-a aruncat în luptă cu articolul ”Mai bine impreuna” iar Iulia cu articolul ”Cum a fost creat ASUS Taichi. Adevarul despre Legendele Olimpului”. Judecând după ultimele articole trebuie să recunosc că articolul Iuliei a fost mai pe gustul meu, mai aproape de ceea ce îmi place mie să citesc și, de ce nu, mai pe înțelesul meu pentru că nu sunt deloc familiarizată cu specificațiile tehnice ale gadget-urilor.. Articolul ei a fost amuzant, captivant și convingător… dar nici articolul lui Gabriel nu a fost mai prejos, însă cumva trebuie să votăm, regulamentul este regulament.

Gabriel a fost constant săptămână de săptămână, a fost fruntaș în topul juraților aproape de fiecare dată, resursele sale creative au fost nebănuite și a reușit să ne surprindă cu fiecare articol scris. Mă bazez pe faptul că jurații vor știi să aprecieze munca ta, Gabi; dar anul acesta am decis să o susțin pe Iulia… deși Iulia a mai gustat din elixirul triumfului câștigând ediția din 2010, acum în 2013 cred că s-a întrecut pe sine cu articolele sale excepționale. A fost singura fată care a reușit să facă față acestor teme care n-au fost deloc ușoare, adversarilor săi bărbați… și merită fără doar și poate să câștige, cel puțin din punctul meu de vedere. Trebuie să recunoașteți că mai rar există femei care să fie atât de pricepute în domeniul IT și pentru asta are tot respectul meu.

 blogwars-3-inapoi-pe-blogul-de-lupta

 

Indiferent cine va câștiga eu mă declar fericită!

Fie ca cel mai bun să câștige, vă țin pumnii amândurora!

4 gânduri despre „Marea Finală BLOGWARS

Lasă un răspuns

