Ceasuri de lux de la CrystalGlamour

          Simt nevoia să mă laud, adevărul este că nu pot să mă abțin!! Știu că sună a infatuare, dar ce-i frumos și lui Dumnezeu îi place și cum voi sunteți cititorii mei fideli trebuie să vă pun la curent cu ceea ce este mai frumos pe piață.

         În ultimul timp s-a dezlănțuit moda ceasurilor de lux, ele nu mai sunt un lux pentru că le găsim la prețuri mai mult decât accesibile, dar arată ca și cum ar fi scoase din cel mai glamuros tipar. Și mi-am luat și eu unul, să nu fiu mai prejos, dar de unde credeți?! Dintr-un magazin online, evident! Că doar nu mi-oi toci pingelele căutând de zor prin oraș, când am la dispoziție 24 de ore din 24 cel mai tare site de bijuterii și ceasuri, ever!

       Cum nu știți?! Înseamnă că ați rămas rău în urmă cu noutățile dacă nu ați aflat încă de fascinantul magazin online Crystal Glamour. Cine e Crystal Glamour?! Vă lămuresc imediat!

       Crystal Glamour este visul oricărei femei, este răspunsul celor mai frumoase vise, este tărâmul luxuriant unde găsești bijuterii de damă, ceasuri de damă dar și ceasuri de bărbați și pixuri. Stai ușor, că nu sunt niște banale ceasuri și bijuterii, ceea ce au în comun sunt prețurile mai mult decât avantajoase, calitatea dusă la cel mai înalt nivel și Cristalele Swarovski. Da ai citit bine, aici găsești Brățări Shamballa cu Swarovski, Coliere cu Swarovski, Cercei, Brățări, Seturi, Butoni, Pixuri, Ceasuri Bărbătești și de Damă, toate înfrumusețate cu minunatele Cristale Swarovski, multifațetate. Pentru orice bijuterie primești un certificat de garanție și se livrează într-o cutie de cadou superbă. În nici 48 de ore ai acasă bijuteria dorită!

       Îmi făceau cu ochiul multe bijuterii de ce să mint, fooarte multe, gama bogată de bijuterii m-a derutat într-atât încât nu prea mai știam ce să aleg… vroiam un ceas sau o brățară, vroiam un colier sau niște cercei?! Am văzut niște seturi de-a dreptul deosebite, însă ceea ce eu îmi doream cu ardoare era un ceas, un ceas fabulos găsit la categoria Ceasuri cu Swarovski!

       Ceasul Guess Silver Sparcle este bestial, o frumusețe. Designul său ușor futurist m-a făcut să mă îndrăgostesc iremediabil de el. Inserțiile cu cristale Swarovski sunt amplasate într-un mod seducător, imaginea de final fiind una senzațională. Brățara metalică îngustă se potrivește perfect designului ales pentru cadran, ceasul fiind în esență, un exemplar mai mult decât reușit.

 guess-silver-sparcle~l_4128752

 

Cu Ceasul Guess Silver Sparcle la mână voi fi fashion, voi fi în trend, voi fi accesorizată cu bun gust și voi reuși să stârnesc invidia tuturor doamnelor și domnișoarelor.

        Timpul eleganței și-a găsit locul acum doar la Crystal Glamour, dă timpului o altă nuanță cu Ceasurile cu Swarovski de la Crystal Glamour.

logo

Crystal Glamour, strălucește în fiecare zi!

Advertorial scris de Gheorghe Alina pentru Piata de Advertoriale…

2 thoughts on “Ceasuri de lux de la CrystalGlamour

  1. Pingback: Stil și rafinament cu Crystal Glamour | Litere Stacojii

  2. Pingback: Crystal Glamour poartă și bărbații | Litere Stacojii

Lasă un răspuns

