Vacanța perfectă cu Luca și Jolidon

          Eram cu Luca de aproape două luni. Relația noastră era de-a dreptul fulminantă, înflăcărată, pasională și intensă. Ne iubeam nespus, ne completam perfect, ne anticipam unul altuia dorințele. Nu existau secrete între noi, nu existau granițe, nici piedici… aparțineam unul altuia din iubire, dezinteresat și în totalitate. Ne-am cunoscut la un blinde date, prietenii noștrii comuni ne-au împins la asta… eu nu mai avusesem o relație de mult timp, iar el tocmai ce ieșise dintr-o logodnă care îl consumase teribil ca bărbat și ființă spirituală. Ne-am plăcut instant, totul a curs între noi mai mult decât firesc. Felul lui copilăresc de a fi, atitudinea sa debordantă și zâmbetul său copleșitor m-au făcut să mă îndrăgostesc de el iremediabil. A fost dragoste la prima vedere, Dumnezeu ne vroiam împreună, iar noi eram cât se poate de recunoscători pentru asta. Bărbatul acesta era de o sinceritate și-o căldură ieșită din comun, ochii lui verzi pătrunzători mă făceau să mă topesc ori de câte ori avea intenția să mă incite.

       Aveam multe lucruri în comun, ne plăceau aceleași melodii, mâncăruri, filme; nu ne plictiseam niciodată împreună și fiecare zi care trecea, ne făcea să ne iubim și mai mult. Eram suflete pereche, ne căutasem de-o viață și acum în sfârșit ne găsisem. Nicicând nu mă mai simțisem atât de iubită, de adorată, de răsfățată, de respectată și de protejată așa cum mă făcea el să mă simt. Aveam lângă mine un bărbat adevărat, romantic, responsabil și cu simțul umorului așa cum îmi dorisem dintotdeauna. Mă făcea să mă simt femeie, să mă simt frumoasă și specială, mă făcea să răd și mă făcea nespus de fericită… mă făcea să cred că în sfârșit el era the one, el era alesul. El era răspunsul răgăciunilor mele.

         Dacă mie îmi era cald, el neștiind acest lucru, apărea cu o înghețată… dacă lui îi era foame îi pregăteam din senin o gustare. Ne simțeam și ne anticipam unul altuia dorințele și nevoile. Comunicam din priviri. Mai rar așa conexiune, mai rar așa potrivire într-u totul. Dar noi aveam această conexiune și o consolidasem în doar două luni.

       Într-o dimineață, când trebuia să fie lângă mine, în loc de prezența lui binecuvântată, pe perna din dreapta mea era un pachețel împachetat cu multă grijă, un trandafir albastru și un bilețel pe care scrie “Vacanța perfectă”. Am despachetat cu multă nerăbdare cutiuța roșie și înăuntru am descoperit un Costum de Baie de o frumusețe, marca Jolidon, și un alt bilet pe care scria Ghici unde plecăm mâine?! Cu dragoste, al tău Luca!”. Bilețelul mirosea fabulos, mirosea a el, mirosea a parfumul iubitului meu… în mintea mea se dezlănțuia o avalanșă de întrebări.

          Dumnezeule, oare unde vom pleca?! Suntem în aprilie, oare mă va duce într-o locație exotică, oare mă va duce într-o croazieră?! Costumul de baie îmi dădea clar de înțeles că era vorba de o vacanță într-o zonă caldă. Mare, soare… apă cristalină… Dumnezeule, îmi spuneam! Săream în sus de bucurie, Luca al meu pregătea pentru mine o surpriză de proporție…

Costumul de baie era o minune, elegant, de o frumusețe răpitoare, negru, știam sigur că este din Jolidon Shop din linia Summer Pleasure pentru că mă uitasem cu câteva zile în urmă la el, probabil Luca îmi verificase arhiva browser-ului și îl comandase fără să știu. Dintotdeauna adorasem costumele de baie cu stil care să dezvăluie personalitatea mea… Eram atât de fericită… îl iubeam nespus. 

 F1682U

 

Totuși costumul de baie nu îmi dezvăluia într-u totul locația unde aveam să mergem așa că am decis să îl sun:

          Iubi dubi, ce faci??? Ce e cu costumul acela de baie? Unde mergem?!

          Ți-a plăcut iubito?

          Sigur că daaaaa, i-am spus eu alintându-mă la telefon. Dar unde vom merge, spune-mi!

          Nu-ți spun decât atât, pune mâna și fă-ți bagajele ca pentru o săptămână și pune-ți în el doar haine de primăvară-vară. Mai multe detalii nu îți dau pisicuțo, îmi spuse el râzând. A, și vezi să stai acasă azi că trebuie să vină un curier cu încă un colet… mai am o surpriză pentru tine. Să știi ne vedem diseară și să fii gata, la noapte avem avion.

          Dar iubitule… spune-mi mai multe.

          Nimic, pregătește-te. Te iubesc, te-am pupat… byyyyeeee! și-mi închise telefonul în nas.

          Eram oarecum îmbufnată, știa doar că nu îmi plac surprizele, ce o fi fost în capul lui să îmi pregătească una. Totuși în sufletul meu încolțea o nerăbdare imensă. Restul zilei mi l-am petrecut împachetând un geamantan imens și gândindu-mă oare unde mergem. Costumul de baie mă ducea cu gândul la o locație exclusivistă, luxuriantă… mă gândeam la Mediterana cu apele ei cristaline, mă imaginam pe un iaht bănd cu iubitul meu șampanie. Mărgeluțele din jurul sânilor mă duceau cu gândul la nopțile senine și înstelate. În mintea mea era un amalgam total. Știam că Jolidon crează lenjerii și costume de baie exclusiviste, iar el sigur luase în calcul o plajă la fel de deosebită așa cum era și costumul de baie. Cuprinsă de gânduri și liniște, am fost trezită din reverie de soneria interfonului. Era curierul cu un alt pachețel la fel de frumos ca cel pe care îl primisem de dimineață de la Luca. L-am luat, am semnat și când l-am desfăcut, ce să vezi… un alt costum de baie, la fel de frumos, tot de la Jolidon doar că era din linia  The Island, iar pe bilețelul dinăuntru scria: “Pentru pisicuța mea cu personalitate un costum de baie tigrat, indiciul locației stă în el. Cu dragoste, Luca.”

 F1615I

 

           Opaaaa… the Island. Acum știam, eram aproape sigură că mă va duce în Ibiza. De când nu vroiam eu să văd Ibiza. Luca se întrecuse pe sine. Totul se potrivea perfect, în aprilie la această dată era undeva la 23-28 de grade Celsius. De asta îmi sugerase el să îmi pun în geamantan haine de primăvară-vară, pentru că temperature fluctuează în aprilie între 20 și 28 de grade… suuuper. Nici cald să leșin, dar nici frig. Perfect pentru a face plajă fără să mă ard, fără să fac insolație… divin. Eram nerăbdătoare să pășesc pe pământul fertil al Ibizei, să gust din măslinii, portocalii și lămâii săi celebrii. Abia așteptam să simt briza Mediteranei. Visam la o plajă pustie… Știam că Ibiza are o cultură și o frumusețe naturală aparte. Deja mă vedeam făcând dragoste cu Luca pe una din plajele virgine ale Ibizei. Party-urile în miez de noapte pe plajele animate… plimbări cu yahtul, aș fi vrut să fac și scufundări, Mediterana este renumită pentru apele sale cristaline de un albastru intens. Cafeniul costumului de baie tigrat mă duceau cu gândul la nisipul auriu, deosebit de fin și la soarele călduț care avea să ne încălzească trupurile și sufletele. Aș fi vrut să le încerc pe toate în Ibiza cu iubitul meu Luca, de la ciclism la golf, navigație, scufundări și chiar călărie. Ibiza este atât de ofertantă din toate punctele de vedere, te poți bucura de liniștea naturii neîntinate sau te poți scălda în nebunia cluburilor de noapte… se spune că aici au loc cele mai libertine petreceri, petrecerile cu spumă fiind realmente fabuloase, deși cred că aș risca să mă pierd în mulțime.

 ibiza-3

 

 

          Aș fi să văd și Palatul Almudaiana, Biserica Santo Domingo, Muzeul de Arheologie, necropolisul Puig des Molines dar și așezarea feniciană Sa Caleta. Ibiza are o bogăție cuturală istorică de nedescris… nu aș fi vrut să ratez nimic din săptămâna noastră.

         Mă văd privind apusul în brațele lui Luca, așezați pe nisip, într-o tăcere deplină, admirând în liniște apa spectaculoasă, tărâmul stâncos și pădurile dese de pin.

          Aș fi mers cu Luca până la capătul pământului și dacă lumea s-ar fi sfârșit în timpul vacanței noastre nici că mi-ar fi păsat, știu că Nostradamus credea că Ibiza va fi unicul loc de pe Pământ unde vor exista condițiile necesare vieții în urma unui dezastru nuclear: “Ibiza va fi ultimul refugiu al pământului după Armageddon”. Prezicătorul francez susținea că vântul care va bate într-un anume fel va proteja insula. Curioasă convingere, oricum de mână cu Luca mă simțeam protejată și binecuvântată oriunde.

        Ziua trecu într-o clipită și pe la 10 seară apăru și Luca cu o pălărie de damă neagră în cap, foarte elegantă și cu un buchet imens de lalele multicolore.

          Uite iubito, ți-am adus pălăria costumului negru, iar florile sunt pentru că te iubesc.

I-am sărit de gât, l-am sărutat și l-am implorat să îmi spună unde mergem.

     –     Unde să mergem draga mea?! Încă nu ți-ai dat seama?! Indiciul The Island nu ți-a spus nimic?!

     –     Ba da, dar nu știu, poate greșesc… spune-mi tu.

     –     În Ibiza, în Ibiza mergem pentru o săptămână.

     –     Wowww!! Știam eu, am intuit bine, toată ziua mi-am făcut vise și speranțe cu privire la sejurul nostru și exact la Ibiza mă gândeam.

    –     Păi dacă suntem suflete pereche, dacă suntem telepatici, cum să nu îți dai seama iubito?!

Vacanța aceea la Ibiza a fost un vis, acea săptămână de basm ne legă și mai mult, iar în ultima zi a vacanței am avut parte de cea mai mare surpriză din viața mea… m-a cerut de soție în Biserica Santo Domingo oferindu-mi un inel spectaculos, am acceptat pe loc, colpeșită de dragoste și de adorație pentru el.

         Acum eu și Luca pregătim nunta anului, sunt tare curioasă unde mă va duce în luna de miere… ce indicii îmi va presăra din nou.

 jolidon

 

 

 

 

Sursă foto Google Images și Jolidon.ro

Spring SuperBlog

Lasă un răspuns

