Se caută Ambasador și Purtător pentru ZorileStore

             Se caută ambasador și purtător pentru ZorileStore!! Prin acest articol îmi anunț participarea la Competiția “Blogger Ambasador pentru ZorileStore.ro”! Pentru cine nu știe ZorileStore este un super magazin de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii atât pentru bărbați cât și pentru femei, atât pentru copii cât și pentru bebeluși. Branduri de top ca Puma, Fila, Lotto, Police, Kitten, G2B, Lacoste și multe, multe altele și-au găsit loc sub marca Zorile Store.

             De ZorileStore știu de mult timp, sunt celebrii pentru calitatea produselor oferite, pentru seriozitatea serviciilor sale, pentru prețurile mai mult decât accesibile dar și pentru marea diversitate pe care o regăsim în magazin. Sinceră să fiu până acum nu am avut niciodată ocazia de a achiziționa un produs ZorileStore, însă prietenii mei au făcut-o și m-au asigurat că toate articolele sunt frumoase, duse la cel mai înalt nivel din punct de vedere al calității. 

          Voi profita de Curățenia de Primăvară pe care ZorileStore o fac în propriu magazin și voi participa la marea competiție pentru a deveni Ambasador și Purtător ZorileStore! Mă simt mai mult decât onorată că am acest prilej să primesc o pereche de încălțări de primăvară, la alegere și GRATUIT.

bg_2

        Deși avem la dispoziție o gamă mare de încălțări, cel mai mult mi-au plăcut Sandale Grendha pentru femei IS Star II FEM, mărimea 38. De ce am ales aceste sandale?! Păi este simplu, în primul rând pentru că încă nu am niște sandale pentru vara care aproape că ne bate la ușă. Apoi pentru că sunt foarte frumoase, ador sandalele cu talpă joasă dar și pentru că au acest design care aduce cu sandalele femeilor din Roma Antică. Detaliile moderne, materialul de calitate și trandafirul în relief, care este și detaliul de rezistență al sandalelor, m-au făcut să le aleg și să le iubesc dinainte de a le purta măcar. Sunt niște sandale elegante, feminine care vor da un plus de frumusețe ținutelor mele de vară. Culoarea GRI în două tonuri crează un contrast mai mult decât plăcut.

2_80466_22443_1362661002

        Abia aștept să le primesc și abia aștept să le port… deja mă văd plimbându-mă prin parc în pantaloni scurți, cu un top vesel și cu aceste sandale în picioare care vor atrage privirile invidioase ale femeilor.

       Vreau să fiu în pas cu moda cu Sandale Grendha pentru femei IS Star II FEM și vreau să fiu cea mai mândră purtătoare și ambasadoare pentru încălțările de la ZorileStore!

       Profită și tu de Curățenia de Primăvară pe care au pus-o la cale ZorileStore.ro și BlogAwards.ro și înscrie-te pentru Marea Competiție Blogger Ambasador ZorileStore. Nu ai nimic de pierdut, doar de câștigat și ai ca premiu garantat o pereche de-ncălțat!!

 

 

Cu ZorileStore fii fashion, fii în trend, fii în pas cu moda!

2 gânduri despre „Se caută Ambasador și Purtător pentru ZorileStore

  1. Mi-au placut si mie sandalele alea, insa review-ul in urma testarii trebuie trimis pana in 20 aprilie. Or perioada asta numai pentru sandale nu e, iar eu personal vreau sa fac testele pe bune 😀

    • Chit ca le port prin casa sau pe afara si mor de frig si tot le vreau. Si eu le voi testa pe bune, eu am o problema la talpi si glezne, pot purta numai incaltari cu talpa joasa si daca ma simt bine cu ele iti dai seama cate le voi lauda 🙂

      Este exact tipul de sandalute cu care ma simt cel mai bine!

      Oricum pana pe 20 aprilie o sa se mai incalzeasca, sper 🙂

Lasă un răspuns

