Fereastra, oglinda sufletului meu

         Iubesc lumina, iubesc primele raze de soare care îmi mângâie fața în diminețile însorite de primăvară. Ce poate fi mai frumos decât să te trezești dimineața și să privești cerul, să simți căldura soarelui, să simți cum îți pătrunde printre genele încă grele și să zâmbești știind că te așteaptă o nouă zi, o zi fericită pe care o începi cu optimism și pozitivitate… Cât de frumos îmi cântă ploaia la fereastră cu stropii ei naivi și puri ce-mi bat pic, pic pe sticla sclipitoare… și cât de fain se poate observa când fulgii mari de nea se scutură din cer și se așează pe pământ… Cât de romantic poate fi să adorm privind la lună, să-ncerc să număr stele și luceferi în nopțile senine… și ce superbă-i liniștea singurătății când sunt doar eu cu mine, privind la ce-i frumos afară printr-o fereastră magică. 

        Nu știu ce m-aș fi făcut dacă n-ar fi existat ferestre, probabil aș fi fost ruptă de realitate, aș fi pierdut niște momente de maximă intensitate… nimic nu poate fi mai frumos decât să stai să meditezi privind la realitatea de afară. Până și cărțile au alt mister când le citesc lângă fereastră… Îmi place să privesc cerul mai mult decât orice, îmi plac norii, îmi plac tunetele, fulgere, îmi plac stelele, luna, soarele și dacă vreodată aș fi forțată să nu le mai privesc asta mi-ar aduce cea mai mare tristețe în suflet. Iubesc micile detalii ale vieții, mă bucur de cel mai mărunt gest al naturii… nopți senine mi-au fost mărturie sentimentelor mele, trăirilor mele, suferințelor mele…

         Fereastra este oglinda sufletului meu, prin sticla ferestrei mele văd tot universul, văd tot ceea ce este mai important… respir, privesc, adulmec… este tot ce contează.

Camera mea, aflată la mansardă se bucură de cea mai bună lumină pentru că am cele mai faine ferestre de mansardă existente. Lumea mea este mult mai frumoasă, îmi încep fiecare zi privind cerul și stejarii imenși pe care îi am în curte, păsărelele îmi ciripesc la geam cel mai dulce cânt.

 366_92_art_FAKRO_16

 

       Mansarda mea este locul creației mele, este refugiul meu și căminul meu… aici reușesc să scriu cele mai desăvârșite povești, cele mai melodioase poezii, aici pictez, aici trăiesc și simt. Mi-am cumpărat ferestre Velux și am ținut neapărat să locuiesc într-o mansardă pentru a putea fi eu, pentru a fi mai aproape de cer, așa mă simt aproape chiar și de divinitate… înălțimea îmi dă aripi, mă inspiră și mă simt împlinită. Ferestrele sunt ochii camerei, datorită loc încăperea prinde culoare, prinde viață și dau suflet locului.

      În cele mai triste momente mă așez pe pervazul ferestrei, privesc soarele și norii cum se mișcă și parcă sufletul meu se umple de fericire, mintea mi se limpezește și încep să realizez cât de frumoasă este viața și cât de privilegiată sunt că trăiesc și pot vedea.

      Ce poate fi mai idilic decât o seară romantică cu persoana iubită sub clar de lună, sentimentele cresc, trăirile se intensifică și faci părtaș întregul univers la povestea ta… doar o fereastră adevărată îți poate oferi aceste tainice simțiri. Și doar un om ce înțelege viață, natura și iubirea va știi să aprecieze importanța unei ferestre autentice.

327_109_art_GGU 

      Îmi place să visez cu ochii deschiși, să mă imaginez pe lună, să cred că acolo undeva la distanță de-o fereastră se află un suflet aidoma celui care mă însuflețește pe mine… îmi place să cred că pământul nu este singurul tărâm ce asigură viața și că acolo undeva mai este o Alina care să fie oglindirea mea, printr-o fereastră…

Ce poate fi mai frumos decât șuieratul vântului în miez de toamnă, ce poate fi mai plăcut decât să întinzi palmele și să te lași simțită de stropii reci ai ploii… suntem părți de natură, suntem rupți din ea… iar fereastra este cea care ne conectează cel mai des cu natura.

     Nu aș putea trăi fără ferestrele Velux așa cum nu aș putea trăi fără aer, de mică dădeam o mare importanță ferestrelor, acum le idealizez, le consider cea mai divină invenție posibilă, cea mai dragă și mai deosebită.

      Sunt meteo dependentă și simt în funcție de ceea ce văd afară… fără ferestrele mele dragi, fără porțile mele de Rai nu aș putea trăi. Recomand oricărui suflet boem, oricărui iubitor de lumină ferestrele Velux de mansardă. Sunt cu adevărat speciale, sunt originale, calitatea lor este dusă la cel mai înalt nivel, sunt cele mai durabile… vei îmbătrâni și vei deveni mai înțelept împreună cu ferestrele tale.

 

Fii mai romantic, mai poetic și mai boem cu Ferestrele Velux!

One thought on “Fereastra, oglinda sufletului meu

  1. Pingback: Castigatorii campaniei “Castiga premii in bani, in valoare de 500 lei, de la Ferestre de mansarda!” | Blog Awards

Lasă un răspuns

