Am încercat produsele Soap Bazar

          Mi-am făcut curaj și într-un final am comandat câteva produse din Magazinul Online Soap Bazar! Trebuie să precizez că eu sunt genul de om mai neîncrezător când vine vorba de ceva nou… sunt o persoană tradiționalistă și nu îmi place să trec de la un curent la altul după cum bate vântul. Am stat și am cumpănit și până la urmă m-am decis să încerc, încercarea moarte n-are, nu?! Am comandat un săpun cu gălbenele și cătină, un balsam cu gălbenele și mușețel, un unt de corp cu gălbenele și cătină, o cremă antirid pentru mama, dar și o cremă antirid pentru conturul ochilor pentru mine. Am doar 26 de ani, însă am câteva linii fine de expresie și decât să mi se adâncească mai bine previn apariția altor riduri și mai supărătoare din jurul ochilor.

       Trebuie să recunosc că inițial am fost foooarte reticentă, nu mai încercasem până acum cosmetice handmade 100% naturale. Mă temeam că nu vor da rezultate sau din contră că îmi vor face rău. Eu am un ten mixt spre gras. Mereu am probleme cu punctele negre, mai îmi ies coșuri și în plus tenul meu este veșnic nisipos cu aspect de portocală. Nu neapărat acneic, dar am puncte din acelea care dacă dau cu unghiile pe față îmi rămân sub unghiuțe. Dezgustător, știu. La fel de nisipoasă sunt și pe spate și un pic pe piept. Vara se mai ameliorează pentru că stau la soare… dar iarna chiar sunt o problemă. Pe corp reușeam să rezolv aceste mici imperfecțiuni cu clasica cremă de corp, însă pe față altă poveste… dacă mă dau cu o anumită cremă care nu-mi priește imediat mă umplu de coșuri. Așa că mă spălam pe față cu săpun de bebeluși și mă dădeam din când în când cu o cremă care credeam eu că îmi face bine, dar nu era așa pentru că îmi usca tenul.

       O dată cu venirea primăverii am zis că vreau neapărat să am o piele de invidiat, așa că am început să mă documentez… am căutat pe internet și am descoperit Blogul Soap Bazar. Articolele Gabrielei m-au făcut să înțeleg cu ce se mănâncă industria cosmeticelor handmade, cât sunt de sănătoase și de benefice pielii noastre; și cât bine pot face tenului și corpului nostru. Am zis să încerc, de ce nu?! Mai ales că prețurile sunt atât de mici încăt ți-e imposibil să-ți refuzi o tentație. Dacă o cremă antirid din magazine sau din cataloagele Avon sau Oriflame sunt milionul sau chiar mai mult, aici le găsim la 17-25 de lei. O sumă fascinant de bună. Pielea noastră este atât de sensibilă, are nevoie să fie hidratată și hrănită pentru a ne menține tinerețea, frumusețea și elasticitatea pielii. Mai ales când tot ceea ce facem și consumăm se vede pe pielea noastră. Stresul, mâncarea nesănătoasă, viciile, nopțile nedormite, grijile, toate își pun amprenta pe chipul nostru. Și cum toate femeile visăm să fim frumoase și tinere o veșnicie, facem chiar și imposibilul pentru a întârzia nesuferita bătrânețe.

        Poposită virtual în magazinul Soap Bazar au început să îmi facă cu ochiul toate produsele, sărurile de baie, unuturile, cremele și săpunurile, o avalanșă de ingrediente și arome mi se plimbau prin fața ochilor. Nu exagerez, le-aș fi vrut pe toate. Dar limitată oarecum de un buget fix am ales cele pe care vi le-am spus mai sus.

       Am 4 zile de când folosesc cosmeticele Soap Bazar și rezultatele deja se văd! După nici o zi de când le-am încercat pielea mea era foarte fină, mai fină ca niciodată, nu am mai avut pielea așa fină și curată de când aveam 10 ani, cred. Mă spăl seara cu apă călduță și cu Săpunul cu Gălbenele și Cătină care are proprietăți emoliante, hidratante, calmante și cicatrizante pentru pielea iritată, cu dermatite, eczeme, inflamații, uscată și crăpată.

 breslo-1866072-product

 

Apoi îmi dau în jurul ochilor cu Crema antirid pentru conturul ochilor care este foarte hidratantă, reduce ridurile din jurul ochilor și ajută la regenerarea cutanată și la refacerea elasticității pielii. Știm cu toate că zona ochilor necesită o îngrijire mai deosebită pentru că acolo apar primele riduri.

 breslo-1692467-product

 

După ce am aplicat bine crema antirid, pe restul feței aplic Balsamul de Gălbenele și Mușețel care este foarte blând și hidratant creat special pentru o piele ca a mea predispusă la iritații. Ce miros îmbietor de gălbenele și mușețel are și ce ușor se absoarbe în piele.

 breslo-1628630-product

 

Untul de corp cu Gălbenele și Cătină este un adevărat răsfăț, atât pentru mine ca spirit cât și pentru pielea mea. După fiecare baie îl aplic ușor pe corp, are efect reparator, calmant și cicatrizant pentru toate tipurile de piele, dar în special pentru cea sensibilă, lăsând în urmă o piele catifelată și parfumată.

 breslo-1812846-product

 

       Înainte ca o piele să devină fină și frumoasă, se întâmplă un fenomen care de multe ori ne sperie și ne împiedică să mai continuăm tratamentul, sau ritualul, cum vreți să îl numiți. Se întâmplă că pe față ies acele puncte negre sau coșuri care stagnau sub piele, acum ies la suprafață pentru a fi eliminate definitiv. Nu sunt altele noi, nu sunt pentru că acea cremă nu este bună, din contră… crema acționează și elimină ceea ce este rău din ea. Nu mai opriți un tratament la jumătate, continuați-l până la 2-3 săptămâni și chiar mai mult pentru a vedea un rezultat spectaculos. Așa mi se întâmplă și mie acum, la început mi s-a curățat stratul de la suprafață iar acum observ că efectele au intrat în profunzime pentru că elimin acele iritații și coșuri care înainte erau amorțite sub piele. Sunt sigură că în curând tenul meu va arăta luminos și curat așa cum nu l-am avut niciodată.

          Gabriela introduce constant alte și alte produse noi și inovatoare, tentante pentru orice femeie. Chiar week-end-ul acesta am observat un săpun și o cremă care mi-au făcut cu ochiul teribil. Cred că voi deveni clienta ei fidelă, simt nevoia și tentația nestăvilită de a încerca toate săpunurile ei. Adevărul este că decât să dau 5-7 lei pe un săpun din comerț mai bine dau 9-10 lei pe un săpun Soap Bazar care îmi oferă siguranța că este bun și eficient. Crede-mă ai de unde alege, ai la dispoziție o multitudine de săpunuri cu efecte multiple pentru toate tipurile de piele și în plus cu un miros care trezesc din morți și zeii.

        Foarte tentant este Săpunul antiacneic cu ulei de neem care are în compoziția sa uleiul de neem, untul de cacao, untul de shea, uleiul de cocos, măsline, ricin, palmier, sunătoare, uleiuri esențiale de tea tree, rozmarin și lavandă dar și argilă roșie, argilă galbenă și cărbune medicinal. Succesul săpunul constă în uleiul de neem care are proprietăți antibacteriene, insecticide și antifungice. Astfel uleiul de neem este recomandat în tratamentul acneei, mătreții, psoriazis, furunculozei, infecțiilor bacteriene și fungice ale pielii și este foarte eficient în formula produselor anti-țânțari. Cutăță pielea și o detoxifiază cu succes. Trebuie neapărat să mi-l achiziționez și eu, tare sunt curioasă de acest săpun minune. 🙂

 breslo-1947209-product

 

        Săpunul antiacneic cu ulei de neem face pereche foarte bună cu Crema antiacneică cu ulei de neem. Crema conține ulei de neem, ulei de gălbenele, ulei de mușețel, unt de shea, extract de CO2 de gălbenele și mușețel, vitamina E, bisabolol, uleiuri esențiale de roinită și citronela. Are un efect magic în afecțiunile pielii ca psorazis, eczeme, acnee, dermatite, acnee rozacee, herpes, ciuperca piciorului, infecții fungice, protejează pielea de acțiunea nocivă a radiațiilor UV. Asigură o piele hidratată, luminoasă și frumoasă. Deși nu am încercat-o cred că este foarte bună.

 breslo-1942769-product

 

       Credeți-mă, produsele sunt cu adevărat speciale, făcute cu dragoste, din produse 100% naturale, eco care asigură sănătatea pielii, menține frumusețea și tinerețea. Astfel Soap Bazar schimbă destine, ajută femeile să fie mai încrezătoare și să se bucure de viață. O femeie frumoasă este sigură pe ea, puternică, energică și nimic nu-i va sta în calea succesului. Dacă vreți să fiți la curent cu noutățile și concursurile Gabrielei, urmăriți Facebook Soap Bazar!

     Recomand tuturor produsele Soap Bazar. Încercați-le și nu veți fi dezamăgite!

     Cu drag, Alina!        

403420_139595376190573_1201455359_a

2 gânduri despre „Am încercat produsele Soap Bazar

Lasă un răspuns

