SuperBlog, partener media

          După o lună la foc automat în competiția Spring SuperBlog 2013, a venit și momentul adevărului, sfârșitul acestei dragi competiții între bloggeri. Și da, ați citit bine, mi-a fost tare dragă competiția, a fost frumos, motivant, captivant… ne-am testat cu toții talentul, aptitudinile, perseverența și determinarea, parcurgând 14 probe, care mai de care mai frumoase și mai tentante. Premiile au fost pe măsură, însă dulcele gust al întreceri mi s-a părut mai savuros decât câștigarea unei probe.

 SpringSuperBlog2013

         Se spune că gloria nu este pentru cei ce câștigă ci pentru aceia care au în ei spiritul competiției. Așa și este, de câștigat nu am câștigat nicio probă, cel puțin nu până acum… încă așteptăm niște note, dacă va fi să triumf la vreo probă cu atât mai bine, însă nu aș da pe nimic toate emoțiile pe care le-am simțit, entuziasmul și satisfacția de a fi printre primii. Am primit însă un premiu surpriză de la MarketOnline care a fost nesperat de frumos și de bine-venit.

Sunt pe locul 7, acum, din 140 de participanți… tind să cred că cifra 7 îmi este predestinată, am mai ocupat acest loc și în cadrul altor competiții… dar sunt mândră, nu mă așteptam să primesc note atât de mari și să rezist presiunii. Spun presiune pentru că timpul a fost foarte scurt… Încă mai trag nădejde să intru în primii 5 cei mai buni bloggeri. 🙂

        Abia aștept diploma de Super Blogger și premiile compensatorii care știu că sunt foarte frumoase. Fie vorba între noi sper din tot sufletul la un voucher la Nemira și altul la Jolidon… dacă le voi primi o să fiu mai mult decât mulțumită și fericită, dacă nu… asta e, mie tot îmi pare bine că am participat. Nu regret nimic, au fost mulți bloggeri foarte buni și creativi, însă nici eu nu am fost mai prejos… și o spun fără falsă modestie.  Acum aștept ediția din toamnă, vreau să particip din nou.

        Știu că acum avem posibilitatea de a deveni parteneri media, o oportunitate superbă aș spune eu. Ca partener media ar însemna să mai urc o treaptă în ierarhia blogosferei… lucru fabulos. Știu că partenerul media se ocupă cu promovarea concursului peste tot pe unde se poate, site-uri tot felul, site-urile de socializare, bloguri, televiziune și radio. Important este să ai resurse și posibilități. Pentru asta trebuie să fii un pic cunoscut, pentru că nu oricine îți deschide porțile caseilui pentru a-ți oferi un spațiu de promovare pentru un concurs de o asemenea anvergură… Munca cred că este frumoasă pentru că putem intra în contact cu oameni foarte faini, în felul acesta ni se sporesc și nouă oportunitățile, odată cu promovarea competiției ne promovăm și pe noi. Dar pentru a putea face acest lucru trebuie să te recomande ceva. Și anume munca, seriozitatea, talentul, dăruirea și perseverența. Dacă nu îți place ceea ce faci nu vei avea sorți de izbândă. Ca și partener media cred că trebuie să intri în contact cu cât mai mulți oameni și cu cât mai mulți bloggeri, să descoperi noi talente și să îi încurajezi nu doar să scrie ci și să participe la SuperBlog pentru că merită.

        Oricum ar fi ca și concurent ieși în câștig, nu primești doar premii care sunt fabuloase ci și un nume… te remarci în mulțime. Și credeți-mă să te faci auzit într-o blogosferă atât de mare nu este ușor. Uneori talentul și munca nu sunt de ajuns, trebuie să știi și să te pui în valoare pe tine, gândirea ta și articolul tău. Nu există loc pentru ezitanți sau închistați. Ori arați cine ești într-o manieră inovatoare, ori blogul tău se ofilește odată cu tine. La fel se întâmplă și ca partener media, trebuie să ai abilități de comunicare și să știi să pui într-o lumină bună competiția și bloggeri.

        Trebuie să recunosc că mi-ar plăcea atât de mult să fiu partener media încât nici nu vă imaginați, însă mult mai mult îmi place competiția, întrecerea și emoțiile aferente. Sunt de neprețuit. Nu mă simt încă pregătită să fiu partener media, cred că nu am suficientă experiență… încă mai trebuie să învăț de pe margine… munca de partener media este pentru maeștrii, pentru cei care s-au afirmat deja. Eu încă nu am reușit să îmi construiesc acea carte de vizită care să mă recomande.

        Vreau să mai particip la alte câteva competiții, să mai prind îndemânare și pricepere, să mă mai dezvolt intelectual și dacă mi se va mai acorda vreodată această șansă o voi accepta cu inima deschisă.

       Mulțumesc SuperBlog pentru toate premiile pe care sper că le voi câștiga, chiar ele fiind și compensatorii; mulțumesc sponsorilor, vă mulțumesc că m-ați citit și notat cu răbdare și corectitudine și mulțumesc că mă ajutați să cresc, nu doar în vizualizări și vizitatori cât și ca ființă spirituală!  

     Vreau să felicit de pe acum pe cel care va câștiga Spring SuperBlog 2013! Înseamnă că ai fost cel/cea mai bun/ă și meriți toate aplauzele!

     Mi-a plăcut enorm să fac parte din această mare comunitate de Super Bloggeri!

    Cu Spring SuperBlog mi-am instalat cu adevărat primăvara pe blog! 🙂

     Succes tuturor!!!

 prwave1

 

 

Spring SuperBlog

6 thoughts on “SuperBlog, partener media

Lasă un răspuns

