Stil și rafinament cu CrystalGlamour

         Într-un articol precedent v-am tot spus despre ce minunăție de magazin online am descoperit eu, la Crystal Glamour mă refer, da. Dacă data trecută v-am prezentat niște super ceasuri dama, astăzi a venit momentul să vă introduc mai adânc în esența Crystal Glamour, pentru că merită! De ce merită?! Păi este simplu în primul rând datorită prețurilor accesibile, apoi pentru că au o gamă foarte mare de bijuterii și ceasuri și mai ales pentru că sunt frecvent actualizate noutăți, promoții și reduceri. Și cum noi femeile am vrea să avem toate bijuteriile și ceasurile din lume la cele mai mici prețuri, Crystal Glamour este răspunsul. Industria bijuteriilor s-a dezvoltat colosal de mult, asta este mai mult decât adevărat, însă o bijuterie realmente exclusivistă și aparte, mai rar găsim. Mie una, trebuie să recunosc nu îmi place să port haine, încălțăminte sau bijuterii așa cum au toate fetele. Îmi place să am ceva mai special, să fie unicat, să nu văd peste tot același model. Cum aș putea să ies în evidență și să dau un plus personalității mele dacă aș purta bijuterii banale?!

       Și uite așa am găsit pe Crystal Glamour cel mai deosebit set de bijuterii cu Swarovski! Dacă în articolul precedent v-am trecut în revistă ceasurile Crystal Glamour cu Swarovski și v-am tot povestit cât sunt de frumoase și de nemapomenite, ce frumos sunt lucrate și fațetate pietrele cu care sunt înnobilate ceasurile, acum vreau să vă dezvălui Setul cu cristale Swarovski silueta.

 set-cu-cristale-swarovski-08-2820~l_1630022

      Nu-i așa că este frumos?! Că este altceva?! Că este o bijuterie pe care nu o vezi la tot pasul și care fără doar și poate are un impact puternic?! Ei bine eu așa cred! Este fabulos, unic și superb. Îmi place la nebunie. Cu un astfel de set nu aș avea cum să trec neobservată. Grația lui, unicitatea și stilul inconfundabil dau valoare femeii pe care îl poartă. Colierul este realizat manual de bijutierii companiei Oliver Weber în Austria. Fiind făurit manual, realizați ce valoare incotestabilă are?! Fiecare detaliu de finețe, fiecare buclă și piatră au fost făcute cu mare atenție în cel mai minuțios mod. Acest set conține cercei și colier, este realizat dintr-un aliaj de metale non-alergice, placat cu rodiu, metal care face parte din categoria metalelor prețioase și care este folosit la placarea bijuteriilor deoarece este mai rezistent decât arginul, dar cu aceeași culoare și strălucire.

 l_1630031

        Pietrele care desăvârșesc bijuteriile sunt Swarovski Aquamarin, multifațetate și atent inserate în metalul bijuteriei. Crede-mă nu vei avea probleme cu dezlipirea lor.

Setul acesta este genul de bijuterie foarte modernă, în trend, care impresionează și atrage privirile inevitabil. Spre deosebire de cele clasice, conservatoare, modelele actuale precum acest set, surprinde și incită imaginația iubitoarelor de frumos. N-ai cum să treci cu vederea o asemenea minunăție. Setul cu cristale Swarovski Siluetă se identifică prin intermediul cristalelor aquamarin dar mai ales prin lipsa consecvenței în ceea ce privește designul. Acest detaliu face diferența și clasifică setul drept unul fashion și special, pentru femeile stilate.

        Cel mai mare avantaj pe care Crystal Glamour îl oferă clientul este că livrează produsul dorit cu garanție, așadar acest set îl vei primi într-un săculeț de catifea fascinant împreună cu certificatul de garanție. Dacă cumva setului tău i se întâmplă ceva din senin, fără ca tu să ai vreo vină, cu certificatul de garanție îl vei putea repara sau schimba.

Acest set se potrivește perfect unei ținute elegante, dar poți totodată să dai feminitate și culore unor ținute office. Hainele penru birou nu vor mai insemna sobrietate ci poți impresiona prin rafinament și bun gust!

        Ieși din tiparul bijuteriilor conservatoare impuse și fii diferită într-un mod seducător cu bijuteriile și ceasurile de la Crystal Glamour!

        Frumusețea și stilul nu au preț!

 logo

 

5 gânduri despre „Stil și rafinament cu CrystalGlamour

  1. Pingback: Crystal Glamour poartă și bărbații | Litere Stacojii

Lasă un răspuns

