Blogger Ambasador la ZorileStore

            Se caută Ambasador la ZorileStore!! Cum nu știați?! Înseamnă că sunteți rău în urmă cu știrile. ZorileStore a demarat un super proiect de primăvară numit Curățenia de Primăvară! Prin această campanie toți iubitorii de papucei vor primi la alegere un articol de încălțăminte din categoria Curățenia de primăvară! Tu ca și blogger serios ce ești te angajezi să îți anunți participarea în grandioasa competiție Blogger Ambasador la ZorileStore printr-un articol pe blogul tău. Vei primi produsul gratuit, îl vei purta câteva zile apoi vei scrie un raport de purtabilitate, plusuri și minusuri (dar nu cred că vor exista minusuri), legat de încălțămintea care îți place. Încălțările rămân la tine definitiv! După ce scrii review-ul, dacă acesta este destul de convingător, vei putea deveni Ambasador la Zorile Store! Faină șansă, nu?! Dacă vei avea norocul să devii ambasador te poți numi un om realizat, în primul rând te vei bucura de alte câteva perechi de încălțări, vei fi invitat la câteva evenimente și în plus vei vedea marea de două ori vara aceasta, pe cheltuiala și dărnicia super magazinului ZorileStore. Ce vrei mai mult de atât?! Ce poate fi mai frumos decât să fii ambasadorul și imaginea unui magazin fabulos cum este ZorileStore?! Dacă aspiri la acest titlu, grăbește-te și înscrie-te!

   bg_2      

 

        Prin acest articol îmi anunț și eu participarea la cursa pentru funcția de Ambasador la ZorileStore! Dacă aș fi întrebată de ce?! Aș răspunde în felul următor: Aceasta este o șansă cu care nu cred că mă voi întâlni de două ori în viață. Este o oportunitate care nu doar că îmi va aduce satisfacții materiale ci și mari satisfacții spirituale. Ar fi șansa mea să ies din anonimat, să mă afirm și să arat lumii ce pot. Știu sigur că sunt perfectă pentru acest titlu de Ambasador pentru că sunt foarte pricepută în publicitate, sunt sociabilă, deschisă și îmi place să comunic. Felul meu de a fi și personalitatea mea debordantă m-ar califica în marea finală. Și ca să fiu corectă, trebuie să precizez că ZorileStore este un magazine drag sufletului meu… am avut onoarea să port câteva haine și o pereche de teniși de la ZorileStore și pot confirma calitatea produselor dusă la cel mai înalt nivel, seriozitatea serviciilor și atenția pe care o acordă clientului dar și prețurile foarte accesibile. ZorileStore are haine, încălțăminte și accesorii pentru toti oamenii, de la cei sofisticați la oamenii simplii. Sunt o fată la fel de cristalină și de deschisă așa cum sunt ofertele și reducerile de la ZorileStore și sunt sigură că voi putea face față acestei responsablități. Vreau să fiu Ambasador și pot aduce magazinului un aer fresh de primăvară, așa cum este și Curățenia de Primăvară! Dacă sunt sau nu potrivită, las la aprecierea dumneavoastră.

 2_5898155_RED_1363338276

 

            Acestea fiind spuse trebuie să vă dezvălui ce pereche de pantofiori vreau pentru testare, îmi doresc tare, tare mult Balerinii SUGAR pentru femei  LITTLE HAIAU STRIPE, măsura 38. Având în vedere că încă nu este căldură mare afară și pentru că vreau să testez cu adevărat produsul, am ales acești balerini fooooarte frumoși. Îmi plac deosebit de mult, este genul de încălțăminte cu care mă simt cel mai bine. Sunt sigură că sunt ușori, comozi, cu o talpă moale și flexibilă perfecți pentru ținutele de zi cu zi. Se potrivesc și la fuste dar și la pantaloni. Mă văd deja plimbându-mă prin parc încălțată cu acești balerini foarte trendi, bucurându-mă de primăvară, de soarele cald, de pomii înfloriți. Cu acești balerini voi reuși să dau un plus de culoare ținutelor mele și voi arăta lumii întregi veselia din sufletul meu. Designul lor asemănător uniformelor marinarilor mă duce cu gândul la călătoriile aventuroase pe mare ale acestora. Iubesc marea și vreau să se vadă prin balerinii mei drăguți și joviali.

            Vreau să fiu Ambasador și purtător numai pentru ZorileStore!

 

 banner-campanie-zorilestore

 

Lasă un răspuns

