Cadouri Emma, magazin de suflet

            Aniversarea părinților mei se apropia cu pași repezi. Împlineau 20 de ani de căsnicie, 20 de ani frumoși care le-au consolidat relația și i-au făcut atât de fericiți. Îmi doream pentru părinții mei niște cadouri exclusiviste, care să îi reprezinte, care să le placă și care să însumeze toată dragostea și adorația mea pentru ei. Aveam emoții mari în primul rând pentru că vroiam să le fac niște cadouri de neuitat, care să reziste peste ani și care să le aducă în suflet multă bucurie. Vroiam să le mulțumesc prin darurile mele pentru faptul că mi-au dat viață și pentru toată grija cu care m-au crescut și m-au educat. Acum era șansa mea să le arăt părinților mei cât îi iubesc.

          Eu sunt o persoană timidă când vine vorba să-mi spun sentimentele, nu prea pot rosti cuvântul “te iubesc” nici chiar părinților mei. Mi se pare greu, este un cuvânt copleșitor pe care nu îl pot grăi fără să îmi dea lacrimile, așa că prefer să evit. Părinții mei știu cât îi iubesc chiar dacă nu le-am spus-o niciodată, le-am dovedit. Însă acum era vremea să mă exteriorizez, să le arat în mod direct tot respectul și adorația mea. În mintea mea știam ce vreau să le cumpăr, știam că vreau neapărat niște obiecte unicat, cu iz de aristocrație care să pară vintage și foarte important, personalizate. Da, în mod clar vroiam niște cadouri personalizate, ba chiar încununate de-o gravură artistică nemaipomenită. Dar cu cât știam mai clar ce-mi doresc pentru părinții mei cu atât realizam că este mai greu să descopăr un magazin care să întrunească toate dorințele și exigențele mele. Am bătut orașul în lung și-n lat în căutarea cadourilor perfecte însă în zadar am făcut-o, pentru că nu am găsit nimic care să îmi placă, nimic care să îi reprezinte pe ai mei.

           Am început să caut pe net, în fond internetul este ajutorul divin pe care acum și-l permite orice om. Din link în link minunea s-a produs! Am descoperit Magazinul Online Cadouri Emma și am rămas perplex. Nu îmi venea să cred ce vedeam… totul, absolut totul părea fabulos… de necrezut. Acest magazin este un vis pentru cei care își doresc să facă un cadou deosebit, pentru cei care vor să iasă din sfera banalului și să ofere ceva desăvârșit, incomparabil cu alt gen de cadou. În primul rând Cadouri Emma este singurul magazin de cadouri care oferă GRAVURĂ ARTISTICĂ 100% MANUAL pe sticlă, metal și lemn. Când am accesat galeria GRAVURĂ UNICAT ARTISTICĂ și AMBALAJ DEOSEBIT m-am convins că aici este tărămul pe care eu îl căutam pentru a le face părinților mei cadourile perfecte, dumnezeiești. Nu mă mai săturam să mă uit la modelele de gravură și împachetare. Îmi plăceau toate deosebit de mult, însă eu le căutam pe cele făcute parcă special pentru părinții mei. Și am găsit să știți, am găsit modul în care vroiam să fie împachetate și gravate… dar ce împachetam?! Încă nu alesesem nimic. În fața ochilor aveam o mare, defapt ce spun mare, un ocean de posibilități. Aveam atâtea opțiuni încăt le-aș fi cumpărat pe toate.  Pe site-ul Cadouri Emma găsim de toate, și când spun de toate chiar nu exagerez, am descoperit cadouri înaltă clasă, cadouri pentru femei, pentru bărbați, pentru copii, pentru îndrăgostiți, cadouri pentru nuntă, pentru botez, cadouri pentru casă, sticle de vin, sticle de șampanie, cadouri foto tot ce vrei și ce nu vrei. Toate cadourile erau confecționate din cele mai bune materiale, din porțelan fin, din cristal, piele naturală, din argint și chiar accesorizate cu cristale Swarovski. M-au cucerit și fascinat în egală măsură cadourile de înaltă clasă, am văzut niște icoane și niște tablouri țesute minunat, m-au vrăjit statuetele din alabastru, bijuteriile handmade sunt cu adevărat excepționale; serviciile de masă, tacâmurile, paharele din cristal ori din argint parcă sunt scoase din romanele scrise cu secole în urmă; au parfum de poveste, au aromă de dragoste. Niciun obiect din magazinul online nu este pus la întâmplare, fiecare are povestea lui și menirea de a impresiona. Toate cadourile sunt frumoase, toate obiectele își așteaptă stăpâni pentru care au fost create…

          Ce loc deosebit Cadouri Emma, ce loc înmiresmat… după ce am reușit performanța de a parcurge tot magazinul, după câteva ore în care mi-am făcut tot felul de șcenarii cu fiecare obiect în parte până la urmă m-am decis asupra câtorva cadouri cu care nu puteam da greș.

         Mama mea întotdeauna a fost o femeie frumoasă, la cei 43 de ani ai ei încă este… ea este exemplul meu de frumusețe, atât de cochetă și de aranjată, mereu atentă cu modul în care arată. În ochii mei pare cea mai frumoasă marchiză. Știu cât de îndrăgostită este de parfumuri, știu că niciodată nu iese din casă fără câțiva stropi din licorile puternic parfumate. Întodeauna și-a dorit o sticluță de parfum așa cum erau cele în filmele vechi, o sticluță cu pompiță în care să își pună parfumul preferat.

        Am ales setul pompiță parfum cristal și argint cu tot sufletul, știam că îi vor plăcea nespus și că îi împlineam un vis pe care îl avea de mult. Pentru o femeie atât de dulce cum este ea, aceste sticluțe sunt mai mult decât potrivite. Am rugat echipa Cadouri Emma să graveze într-o parte pe ambele sticluțe un “C” de la numele ei, scris caligrafic. Știam că mama mea se va bucura cu toată inima.

000000000000000000DSCF4457-340x340

      Alt cadou care mi-a atras atenția foarte tare a fost Oglinda Polyresin care părea genul de oglindă pe care îl au reginele. Și mama este pentru mine ca o regină și pentru că știam cu câtă minuțiozitate se aranjează ea, cât de elegant își așterne fardul pe obraji și rujul pe buze, această oglindă era mai mult decât inspirată. Mi-o și imaginam în camera ei, așezată pe scaunul din fața măsuței de seară, periindu-și părul grațioasă și dându-și cu cremă pomeții și fruntea. Ce imagine plăcută se derula în mintea mea. Pe spatele oglindei am rugat să fie gravat “Cu dragoste, de la Alina”.

 000000000000WU13-340x340

 

           Pentru tatăl meu, pentru cel mai important bărbat din viața mea am ales un Șah grecesc. Tata a fost omul care mi-a insuflat dragostea pentru șah, m-a învățat să joc când aveam numai 7 ani. La vârsta aceea îl așteptam cu sufletul la gură să vină acasă de la lucru, pregăteam piesele de șah cu grijă, și când auzeaum cheia în ușă parcă îmi tresărea inima de fericire. Știam că primul lucru pe care îl va face va fi să mă sărute și să se joace cu mine o partidă. Hmmm… ce amintiri frumoase. Șahul acesta grecesc însumează toată copilăria mea, toată inocența mea, relația mea cu tata și anii care au trecut peste noi toți. Piesele și tabla erau cu adevărat minunate… atent lucrate, cu detalii care mă lăsau mută, piesele aurii și argintii nu semănau deloc cu cele clasice. Șahul părea scos din grecia antică. Ce bucurie, mai ales că tatăl meu este un mare iubitor al istoriei și culturii grecești. În interiorul tablei am ales să se graveze: “Tot respectul și dragostea mea, pentru tata… zeul copilăriei mele!

DSCF8118-340x340

                Și cum sărbătoarea nu este sărbătoare fără un pahar de vin, am ales pentru părinții mei Setul sticla de vin și două pahare pe eticheta căruia am gravat jurămintele lor pe care și le-au rostit în timpul căsătoriei; pe un pahar inițiala mamei și pe celălalt pahar inițiala tatălui.

 000000000000DSCF2286-340x340

 

             După ce mi-am finalizat comanda am rămas uimită de prețul cadourilor cu gravura exclusivistă și cu împachetarea personalizată… prețul a fost nesperat de accesibil. Defapt accesibile sunt toate prețurile în magazinul Cadouri Emma și să nu vă gândiți că le-am ales pe cele mai ieftine, nu este așa deloc.

      De mică, părinții mei m-au învățat că întotdeauna trebuie să vină din interior dorința de a face un cadou… și decât să îl fac din obligație, sau fără sentiment, mai bine mă las păgubașă. Cadouri Emma este acel magazin care dă nu doar valoare cadoului respectiv, dar îl și însuflețește, îl sporește, îl încarcă cu lumina albă a dragostei. Oamenii speciali au nevoie de un magazin la fel de special și pentru asta a fost creat Cadouri Emma!

 

P.S.: Părinții mei au fost mai mult decât fericiți când au văzut ce minunății le-am adus în dar și din acel moment, Cadouri Emma a devenit magazinul familiei mele, magazinul nostru de suflet!

4 gânduri despre „Cadouri Emma, magazin de suflet

  1. Pingback: Castigatorii campaniei “Castiga 5 sticle de sampanie gravate, in valoare totala de 500 lei, si premii surpriza de la Cadouri Emma!” | Blog Awards

Lasă un comentariu