Cadouri şi perle, eleganţa la superlativ

               Perla este o minunăţie a naturii, la fel ca şi jalsul, chihlimbarul şi coralul; perla se formează prin pătrunderea unei granule de nisip în interiorul unor scoici din mările tropicale. Natura a creat pietre preţioase şi semipreţioase prin metode date doar de Dumnezeu, tocmai pentru a ne oferi nouă oamenilor cele mai frumoase podoabe. Pietrele au fost folosite de-alungul timpului nu doar în crearea unor bijuterii, dar şi în ritualuri mistice şi în terapii medicale. Bineînţeles că nu în medicina tradiţională, ci în practicile auxiliare acesteia.

 cadourisiperle.ro

             Perla este talismanul norocos al săgetătorului, dar poate fi purtată şi de raci, gemeni, scorpioni şi peşti, fiind o piatră cu precădere pentru zodiile de apă. Dar bineînţeles că perlele pot fi purtate de oricine, sporind personalitatea oricărei femei. Nu vă gândiţi că aduce ghinion dacă eşti zodie de foc, pământ sau aer, deloc. Doar că ele ajută cu mai multă uşurinţă creşterea energiei pozitive pentru zodiile de apă.

            Perla conferă puritate, linişte sufletească şi este şi o forţă de protecţie împotriva oricărui pericol. Pentru cei care poate nu ştiu să iubească, sau poate nu au o deschidere emoţională necesară, perla sporeşte instinctul matern şi îmbunătăţeşte relaţiile de familie, măreşte romantismul, emotivitatea şi capacitatea de a iubi. Pe femei perlele le fac mai calde, mai atrăgătoare şi le sporeşte sexualitatea. Dar o perlă poate fi purtată şi de un bărbat pentru că îi ajută să înţeleagă universul feminin, astfel ei se vor încărca cu acea înţelepciune care îi va conduce la inima femeii iubite. Mulţi bărbaţi se plâng că nu înţeleg femeile, ei bine o perlă purtată tot timpul în portofel sau în buzunar le va deschide mintea în arta înţelegerii femeilor. În genere perlele sunt feminine, dar o perlă însuşită de un bărbat îl va face mai intuitiv, mai înţelegător şi mai drăgăstos.

           Perla aduce în viaţa noastră un plus de calm, relaxare, conferă un somn liniştit şi sporeşte energia pozitivă. Perla protejează împotriva bolilor, a atacurilor psihice negative, a gândurilor negre, a depresiei, dar ne protejează şi de suferinţa în dragoste, ajutându-ne să luăm cele mai bune decizii.

         Mesajul perlelor este următorul: Ocroteşte, deschide-ţi sufletul, fii sensibil, ascultă! În ansamblu perla este piatra sincerităţii, a purităţii, a inocenţei, a prosperităţii, a dragostei şi a cinstei.

         Aflând toate aceste lucruri pe care tocmai vi le-am dezvăluit şi vouă, cititorilor mei, trebuie să vă mărturisesc că întotdeauna mi-am dorit să am măcar o bijuterie cu perle. N-am avut niciodată norocul să primesc o perlă, de aceea cea mai bună soluţie pentru a-mi satisface plăcerea, a fost să îmi achiziţionez singură o bijuterie care să îmi facă cinste şi să mă fericească. Soarta m-a călăuzit spre magazinul online Cadourisiperle.ro. Cadourisiperle.ro este un tărâm fascinant al perlelor însoţite de rafinament şi eleganţă. Încă din prima clipă am fost impresionată de modelele exclusiviste de bijuterii pe care echipa din spatele magazinului ni le pun la dispoziţie, de preţurile foarte mici şi de seriozitatea cu care este tratat fiecare client.Magazinul activează de patru ani, iar gama impresionantă de bijuterii înobilate cu perle 100% naturale m-au convins că aici este locul de unde aveam să îmi cumpăr prima mea bijuterie cu perle. Fiecare bijuterie este însoţită de un certificat de garanţie. Bijuteriile sunt duse la cel mai înalt nivel din punct de vedere al calităţii, acestea conţinând perle Tahitiene şi perle Akoya. Echipa Cadurisiperle.ro importă perlele în mod direct din Asia, ei nu lucrează prin intermediari. Din această cauză preţul final al bijuteriilor cu perle naturale este foarte accesibil, astfel încât orice femeie poate deveni mândra posesoare a unei bijuterii sofisticate cu perle. Frecvent pe site sunt actualizate oferte, reduceri, sunt introduse alte şi alte modele noi de bijuteri, dar ceea ce este cel mai surprinzător este că au şi servicii personalizate. Astfel putem comanda realizarea unei bjuterii unicat!!!

           Trebuie să recunosc că mi-au plăcut toate bijuteriile, ele sunt grupate foarte frumos, făcând căutarea unui articol mult mai uşor. Pe cadourisiperle.ro găsim seturi de bijuterii cu perle, coliere cu perle, pandantive cu perle, cercei cu perle, inele cu perle, broşe cu perle, brăţări, ceasuri şi butoni cu perle, bijuterii pentru mirese, piese unicat şi multe altele. Le-aş fi cumpărat pe toate, dar cel mai mult mi-a plăcut din categoria seturi de bijuterii, Setul Shiny Black!

 set shine black

 

             Shiny Black conţine un inel, cercei şi un pandantiv prevăzut cu un lanţ placat cu aur alb de 18 karate. Perlele setului sunt naturale, negre, cu un lustru excelent şi fac setul realmente desăvârşit. Majoritatea doamnelor şi domnişoarelor poartă perle albe sau rozalii, ei bine mie îmi place să ies din tipar, să dau o notă deosebită mie ca femeie dar şi ca personalitate. Îmi place să fiu unică şi sofisticată, iar acest set îmi conferă fără doar şi poate unicitatea care mă va scoate în evidenţă. Deşi setul este pentru ocazii speciale consider că este potrivit nu doar pentru petrecerile fastuoase de nuntă sau botez, m-aş accesoriza cu aceste bijuterii într-o seară de revelion, l-aş purta la un cocktail, sau, de ce nu, la operă. Shiny Black este genul de bijuterie care nu doar că mi-ar pune în evidenţă feminitatea, dar mi-ar da şi acea stare de bine care mă va face să mă simt bine în pielea mea.

            Zi de zi port ţinute office pe care le accesorizez în fel şi chip pentru a nu arăta ca un psihopedagog anost şi plictisitor. Eleganţa dată unei ţinute sobre, este o artă. Noi toate ne dorim să fim elegante fără să exagerăm cu bijuteriile, fără să părem ostentative sau caraghioase, de aceea la un costum office îmi pun întotdeauna un element care să mă aducă pe linia simbolică a feminităţii şi frumuseţii. Însoţesc frecvent costumele pe care le port cu un lănţişor, o brăţară sau o broşă care să dea un plus de strălucire ţinutei mele. Am descoperit pe cadourisiperle.ro bijuteria perfectă pentru zilele de lucru, accesoriul perfect, Broşa Păun!

 brosa paun

 

Broşa păun este fabuloasă, poate fi purtată de orice femeie indiferent de ocazie. Este o raritate prin forma sa specială de păun, perlele albe şi pietrele de zirconu bătute atent în bijuterie, fac din această broşă o bijuterie minunată. Abia aşteptă să mi-o pun în dreptul inimii şi să impresionez cu ea.

           Mi-am comandat aceste bijuterii facinante, am ales şi ambalajele senzaţionale în care vroiam să le primesc şi în mai puţin de 48 de ore acestea mi-au fost livrate acasă.

 cutie rosie cu auriu

 grd-22_707

        Fericirea şi umirea pe care am simţit-o când am atins şi văzut aceste minunăţii au fost nemăsurate. Dacă pe site sunt frumoase, ei bine real întrec cu mult fotografiile de prezentare. Am fost mai mult decât mulţumită, aşteptările mi-au fost întrecute şi astfel mi-am împlinit şi acest vis de a avea bijuterii cu perle naturale.

        Deşi prietenul cel mai bun al femeii este diamantul, perla este în mod clar prietena cea mai bună a doamnelor şi domnişoarelor. Nu mai este greu să fii alegantă şi sofisticată, pentru noi femeile de pretutindeni a fost creat site-ul cadourisiperle.ro pentru a ne desăvârşi cu cele mai exclusiviste bijuterii cu perle naturale. Cu o bijuterie cu perle nu ai cum să dai greş, este alegerea perfectă indiferent de eveniment.

         Bunul gust şi eleganţa sunt la ele acasă pe CadouriSiPerle.ro! Fii la modă şi seducătoare cu bijuteriile cu perle naturale!

Lasă un răspuns

