Ambasador ZorileStore (review)

              ZorileStore m-a fericit, mi-a trimis cei mai frumoși papucei din lume… hei nu este cazul să mă credeți exagerată dar chiar mi-au plăcut mult. Mi-au plăcut într-atât încât m-am sacrificat să ies cu ei pe stradă, deși afară nu au fost mai mult de 17-18 grade Celsius.

            Dacă nu știți despre ce vorbesc vă reamintesc de programul pe care ZorileStore l-a inițiat, Curățenia de Primăvară prin care se caută cel mai talentat blogger pentru a fi numit Blogger Ambasador la ZorileStore. O super oportunitate vă zic eu! Este o șansă care mai rar se ivește așa că mi-am asumat riscul de a răci pentru a putea testa cum trebuie papuceii primiți.

bg_2

           Mai mult decât orice îmi doresc să fiu ambasador la ZorileStore de aceea am ales să fac totul ca la carte și să testez produsul primit așa cum trebuie. Mi-au ajuns acasă papuceii fără să am parte de incidente, fără să mă plâng de ceva. Am fost și norocoasă, alți bloggeri n-au avut șansa să primească produsul dorit, el nefiind în stoc, sau nemai găsindu-se mărimea disponibilă. Dar eu nu am avut parte de neplăceri și le mulțumesc celor de la ZorileStore!

 2_80533_20944_1363387002

 

         Mi-am ales pentru testare Papucii Grendha în primul rând pentru că mi-au plăcut dar și pentru că eu am o problemă la tălpi și nu am voie să încalț decât încălțâminte cu talpă ortopedică, adică joasă. Încălțămintea cu toc nu este pentru mine, în primul rând pentru că nu am flexibilitatea necesară pentru a sta pe tocuri și apoi pentru că m-ar durea teribil degetele și gleznele să mă cocoț pe tocuri. Și cum trăim într-o perioadă în care majoritatea încălțărilor sunt cu toc m-am bucurat foarte tare că ZorileStore au și papucei cu talpă joasă. Adevărat că pe piață sunt adidașii care sunt numai cu talpă joasă, însă o domnișoară nu se poate încălța numai cu adidași, mai am nevoie și de alt gen de încălțăminte care să se potrivească unor ocazii mai speciale. Pantofi, papucei mai eleganți, sandale ori niște balerini drăguți. Și cum papuci de primăvară/vară nu aveam, i-am ales fără nicio urmă de îndoială.

        Primul impact când i-am văzut a fost unul foarte puternic, în primul rând pentru că nu mă așteptam să fie așa frumoși. Eu sunt reticentă când vine vorba să-mi aleg o pereche de încălțări după net. În primul rând pentru că uneori fotografiile de prezentare nu sunt întotdeauna la fel ca imaginea reală a produsului. Dar cu ZorileStore nu a fost așa, totul este conform prezentării, nimic nu este exagerat din dorința de a vinde.

        Mi-au plăcut foarte mult datorită designului lor care aduce cu sandalele purtate în Roma Antică… talpa papuceilor este flexibilă dar în același timp comodă. Ador încălțările care deși au talpa flexibilă au duritatea necesară astfel încât să nu simt fiecare piatră sau denivelare a asfaltului, pentru că mă deranjează grozav. Designul excelent este dat de cureaua elegantă așezată pe diagonala piciorului, căreia i se adaugă un plus de frumusețe și feminitate prin floarea aplicată lateral. Multe modele de papuci nu au pe talpa superioară niciun model și când îi scoți din picior arată foarte urât, însă Papucii Grendha au niște flori mici, drăguțe care se combină armonios cu imaginea în ansamblu a papucilor. Aceștia sunt genul de papucei care îndreaptă moda papucilor, în general, într-o direcția fantastică… ceea ce nu-i puțin lucru. Să fiu încălțată în papuci și să am un ton elegant, este fabulos. Per ansamblu la prima vedere papucii Grendha întrunesc toate exigențele mele în materie de calitate, materialele din care sunt confecționați papucii fiind de cea mai bună calitate.

           Afară era cam frig așa că am purtat papucii prin casă vreo două zile. Sunt foarte comozi, talpa piciorului stă fixă, cureaua pe diagonală nu jenează absolut deloc. La modelele de tip șlapi ați văzut că se mai întâmplă ca între degețele să se facă bătaie, sau mai rău să apese într-atât pielea încăt să rănească până la sângerare. Dar nu, papucii nu incomodează niciunde, sunt cât se poate de comozi și nu ies din picior chiar dacă ei sunt atât de decupați. Eu de fel mă sfiesc să îmi cumpăr acest gen de papuci, mă tem de bătăi, mă tem să nu îi pierd din picioare sau din contră să mi se rupă sau să se desprindă bareta de susținere, dar de data aceasta, mai ales pentru că i-am primit gratuit, am zis să încerc și nu îmi pare rău. N-am niciun regret.

          Când vremea de afară s-a mai încălzit am zis fie ce-o fi, mă încalț cu ei și fac o plimbare prin parc, chiar cu riscul de a răci. Mi-am asumat acest risc, până la urmă este foarte probabil să devin ambasador și nu vroiam să las această șansă să treacă pe lângă mine. A fost o mare provocare pentru mine să îi potrivesc cu niște haine care nu sunt tocmai de vară. Ei se potrivesc cu tot felul de haine casual, merg cu fuste scurte sau lungi, merg cu pantaloni de in sau mai vaporoși. Merg cu maiouri, cu bluze de tot felul, cu tricouri. Se potrivesc multor ținute, dând imaginii un plus de feminitate și eleganță. Afară nefiind nici de fustă, nici de maiou i-am potrivit cu o pereche de blugi mai subțiri, pană, și cu un tricou mai grosuț din bumbac. M-am îmbrăcat, m-am aranjat fain-frumos, m-am încălțat și am plecat la plimbare prin parc, singură. De ce singură?! Pentru că nu vroiam ca nimeni și nimic să mă distragă din trăirea mea.

          Lumea pe stradă era îmbrăcată în fel și chip, unii mai înfofoliți ca alții, dar eu n-aveam nicio treabă, mergeam demnă și sigură pe mine ca și cum eram cea mai normală dintre toți. Oamenii mă priveau ciudat, întâi de sus pentru că eram cu mâinile goale, apoi coborau privirea în jos, și mulți rămâneau cu privirea țintuită la papuceii mei. Citeam din expresia lor că nu neapărat nebunia mea îi uimea, se vedea clar că toți îmi admirau papucii. Iar eu mă îndepărtam mândră de mine și super mulțumită că papuceii mei sunt comozi, că mă simt bine în ei, că nu simt pietrele în talpă, că nu îmi transpiră piciorul și eram și mai bucuroasă că nu îmi era frig. Mie dacă mi-e prea răcoare la picioare tot îmi transpiră talpă. Dar calitatea materialului mi-a fost prielnică pentru că nu am avut niciun fel de probleme.  

         Plimbarea aceea prin parc a fost o experiență inedită, m-am simțit liberă, admirată, sigură pe mine și feminină. Mi se întâmplă să mai dau greș în ținutele mele, în alegerile mele, însă măcar de data aceasta am făcut cea mai bună alegere comandându-mi papucii Grendha.

        În ultimul timp vremea a cam fluctuat, ba rece, ba călduț; dar abia aștept să se încălzească afară să repet acea experiență inedită. Să mă simt din nou bine în pielea mea și să atrag privirile în cel mai pozitiv mod.

      Cam acesta a fost review-ul papuceilor mei… sper că v-am convins și pe voi, cititorii mei, că ZorileStore este alegerea ideală. Prețuri accesibile, calitatea la superlativ, branduri de top și modele exclusiviste… ce vreți mai mult?! ZorileStore este cheia!

 banner-campanie-zorilestore

 

 

 

9 gânduri despre „Ambasador ZorileStore (review)

  1. Pingback: Castigatori campanie "Cautam 10 bloggeri eligibili pentru finala competitiei - Blog ambasador pentru ZorileStore.ro"

  2. Pingback: Finalistii campaniei “Blogger Ambasador Zorile Store” | Blogul zorilor – zorilestore.ro

Lasă un răspuns

