Vreau Pizza Buzău

         De când mă știu n-am în minte decât Vreau Pizza!! Dacă cineva vrea să îmi satisfacă o plăcere vinovată, ori vrea să mă îmbuneze, sau să îl iert pentru ceva minor, cel mai inteligent lucru pe care un om îl poate face pentru mine este să îmi comande o pizza. Dar sunt pretențioasă, nu îmi place orice pizza și nu de oriunde… am fost acum ceva timp la București și-am zis că dacă tot îmi era foame, să încerc o pizza din capitală… în fond nu întotdeauna mi se ivește acest prilej. Dar nu, nu prea mi-a plăcut… nu știu de ce! Oricum ar fi pentru mine, cea mai bună pizza se face la Buzău… asta e mai mult decât clar!! Cele mai bune pizzerii de la mine din oraș le găsești pe Vreau Pizza Buzău, dacă cumva dragul meu cititor ești din Buzău sau în trecere prin Buzău, atunci cea mai inspirată alegere este să guști o pizza din orașul meu.

 pizza-wallpapers_24311_1024x7681

         Diferența unei pizze din capitală și cea de aici este în primul rând blatul pizzei, vă spun din experiență… la noi blatul este crocant la exterior și pufos la interior, nu are textura aceea nesuferită ca de cauciuc. Apoi gustul per ansamblu, poate fiecare pizzerie are ingredientul ei secret, dar când cer o Della Casa mă aștept să primesc o pizza ușor rustică cu mozzarella, pomodoro, măsline, prosciutto, salam, ciuperci și ardei gras. Nu-mi place când pe lângă sunt adăugate alte ingrediente sau mai rău, anumite condimente! La Buzău se găsesc rețetele autentice, istorice, de neuitat ca gust și ca prezentare.

        De acum cu noul portal Vreau Pizza putem afla tot ceea ce vrem să știm legat de pizzeriile din orașul nostru, de ofertele zilnice, de promoțiile în curs, prețurile, numerele de telefon ale pizzeriilor dar și modul cel mai ușor de a găsi pizza care îți place. Ceea ce este cel mai inedit este că aici găsești pizzeriile din toate orașele! Așa că dacă ești plecat, sau în vizită într-un oraș străin, la un click distanță afli cum poți savura cea mai delicioasă pizza din orașul respectiv. Sinceră să fiu habar nu aveam de existența acestui site util până de curând, dar este o binecuvântare! Mai ales că trăim într-o perioadă în care gadget-urile sunt la putere, 24 de ore din 24 avem cu noi un smartphone, o tabletă sau un laptop și dacă ți se întâmplă să te prindă foamea și nu știi ce și unde să mănânci, Vreau Pizza te scapă de orice alte căutări. Ce poate fi mai dureros decât să îți fie foame și să nu ai nicio informație la îndemână.

        Vreau Pizza Buzău este o nebunie! Și nu exagerez!! Ce bine ar fi fost dacă exista acest portal acum 5 ani. Am amintiri foarte frumoase cu pizzeriile de la mine din oraș! Pe Vreau Pizza Buzău găsești toate ofertele, promoțiile și reducerile într-un singur loc. Accesezi Oferte si Promotii și-ți apar în fața ochilor toate posibilitățile zilei. Ofertele sunt fascinante, discount-uri generoase, reduceri; pizza la metru la cel mai mic preț, comanzi 3 pizza primești una gratis, băutura gratis și multe altele. Dar dacă cumva ești mai pretențios și nu te uiți la bani aunci când îți este foame și vrei o pizza așa cum îți place ție, cu ingredientele pe care tu să le alegi, atunci ai Pizza Finder care să te ajute!! Cu Pizza Finder selectezi ingredientele pe care vrei să le regăsești în felul pizzei, dai click pe fiecare în parte, apoi în josul paginii îți apare pizzeria care face acea pizza care îți place cel mai mult și numărul de telefon al pizzeriei.

           Să știți că eu am încercat portalul, mi-am comandat o pizza cu ajutorul site-ului Vreau Pizza Buzău. Am accesat Pizza Finder astfel încât să îmi comand o pizza exact după gustul meu. Totul a fost foarte simplu, pizzerii, numerele lor de telefon, prețuri, ingrediente… ce poate fi mai ușor?!

           Dacă ar fi să vă mărturisesc cea mai dragă pizzerie de la mine din oraș atunci aceea ar fi fără doar și poate J Pizza! Cu J Pizza am numeroase amintiri! J Pizza arată ca o pizzerie autentică, servirea este impecabilă și gustul ireproșabil! Sunt fana pizzei Della Casa, Pizza Diavolo și Pizza Mexicana! Nimic nu se compară cu gustul unei pizze picante, bine făcute și un pahar de bere rece!! Pizza de la J Pizza este crocantă și fragedă în același timp, gustoasă, suculentă, aromele se îmbină perfect… un deliciu de neuitat!

 pizza_1

         Acum 5 ani am avut o perioadă de nebunie, perioadă în care îmi petreceam mai toate nopțile într-un bar de cartier cu prieteneii mei. Barul acela mi-a înlesnit cele mai frumoase amintiri. Acolo am legat prietenii frumoase și am făcut cele mai nebune petreceri. Acolo am învățat să mă joc la aparate, să joc poker și table. Îmi plăcea la nebunie să îi urmăresc pe mai marii locului cum jucau barbut, ne amuzam și petreceam seară de seară, neobosiți, mereu la ”program”. Mi-au rămas și acum în minte nopțile albe pline de veselie, de glume, muzică și voie bună. Acolo mă simțeam liberă, acolo eram eu, fără să mă simt îngrădită de nimeni și de nimic. Dar în multitudinea de nebunii care se petreceau în Barul S, singurul lucru pe care barul nu ni-l putea asigura era mâncărica… în rest aveam de toate. De fiecare dată zorii zilei se lăsau cu o foame de lup. Unii preferau șhaorma, alții pizza. Eu fac parte din categoria cărora le place și șhaorma și pizza. De fiecare dată făceam comandă de la J Pizza, înnebuneam pliantele de la J Pizza, le treceam din mână în mână până ne hotăram ceea ce vroiam să mâncăm. Bun ar fi fost portalul atunci… totul ar fi fost mai ușor, mai rapid, mai frumos.

        Deja pizzeria ne era familiară, ne obișnuisem cu serviciilor lor și ei cu comenzile noastre bogate și diversificate. Fiecare dintre noi avea exigențe proprii, fiecăruia îi plăcea pizza de un anumit fel, unii scoteau ingrediente, alții adăugau, și singura pizzerie care era capabilă să ne mulțumească pe toți, pentru că eram destul de mulți, era J Pizza. J Pizza a fost favorita noastră în primul rând pentru că ne satisfăcea într-u totul, pentru că era aproape, livrarea se făcea repede, pizza o primeam întotdeauna la timp, încă fierbinte și mai beneficiam și de oferte la comenzile noastre mari. Distribuitorii ne cunoșteau, se învățaseră cu noi, erau serviabili, drăguți… iar noi fetele chicoteam adesea pe seama distribuitorilor tineri și frumoși, de îi făceam să roșească. Și uite așa lupii dimineții erau hrăniți și mulțumiți, pregătiți să mergă acasă cu burticile pline, pentru un somn de 8-9 ore. Și seara următoare o luam de la capăt.

           În prezent gustul pizzei de la J Pizza îmi stârnește amintiri superbe ale acelor vremuri și am rămas loială serviciilor lor. Sunt genul de om căreia dacă îi place ceva, acolo rămâne pentru totdeauna. Așa voi face și cu portalul Vreau Pizza, indiferent unde sunt, îl voi accesa înainte să fac o comandă!

           Chiar week-end-ul trecut am fost la barul cu pricina însă de data aceasta cu alți prieteni, alt anturaj, altă ”familie”… am comandat o pizza pe seară de la J Pizza și povesteam celor ”noi” ceea ce era o dată la barul S, cum ne distram noi, cum ne petreceam timpul și ce uniți eram.

          Îmi dau seama că oamenii se schimbă, vin, pleacă, însă amintirile de suflet rămân, cele mai bune servicii își păstrează tradiția, sunt tot acolo la cheremul clientului și fac din orice moment unul de neuitat. Asociez gustul Pizzei Della Casa cu acele vremuri, nostalgia pe care mi-o stârnește J Pizza nu poate fi egalată de niciun alt loc. Este pizzeria inimii mele, pizzeria adolescenței mele… pizzeria care mi-a fost martoră de-alungul timpul. Indiferent de schimbările din viața mea, J Pizza a rămas acolo, aceeași, pentru totdeauna…

         Deși Buzău este un oraș destul de mic, pot afirma că suntem un oraș de pizzari înrăiți!

P.S.: Să vă dau un pont, încercați Pizza cu Babic să vedeți ce delicioasă este. Babicul autentic de Buzău face diferența între celelalte pizze picante!!

5 gânduri despre „Vreau Pizza Buzău

Lasă un răspuns

