Pijama Party cu Vreau Pizza Buzău

            Patru din cele mai bune prietene ale mele urmau să vină la mine să petrecem în stilul nostru caracteristic. Nu aveam nimic de sărbătorit, însă fiecare dintre noi fusesem prinse în treburile cotidiene și nu mai avusesem de mult timp să mai stăm de vorbă, să mai povestim, să mai bârfim ca fetele. Vinul îl aveam la rece, sucurile la fel, cumpărasem fructe, bomboane de ciocolată, doar ceva bun de mâncare ne mai lipsea. Dar pentru asta aveam inegalabilul portal Vreau Pizza Buzău. Fetele mele toate sunt pretențioase, toate obișnuiesc să mănânce numai un anumit tip de pizza, au preferințe la o anumită pizzerie, așa că aveam să consultăm împreună site-ul Vreau Pizza pentru a ne decide fiecare ce vrem să mâncăm în acea seară care se anunța a fi istorică.

          Aveam de gând pe lângă poveștile inevitabile pe care urma să le rostim, să ne facem unghiile, să ne pensăm, să ne cremuim, să ne uităm la filme siropoase, să ne amuzăm pe seama bărbaților din viața noastră și câte și mai câte alte nebunii de fete.

        Dintr-o dată soneria îmi sună de zor, fetele mele erau la ușă, îmbrăcate, nebunele, în pijamale și cu câte o hăinuță pe deasupra, m-am amuzat teribil când le-am văzut. Seara își urmă cursul firesc însă în mai puțin de două ore fetele începură să se plângă de foame, însă niciuna dintre ele nu știa exact ce pizza ar dori să mănânce, doar știau de unde și erau foarte panicate că își uitaseră pliantele acasă. Le-am lăsat câteva minute să se frământe apoi le-am oprit din îngrijorare spunându-le:

 pizza_1

          Fetelor se pare că nu știți deloc ce vreți să mâncați, asta chiar e o problemă pentru voi, însă eu, ca o fată bună ce sunt, și pentru că mi-am făcut lecțiile înainte să vă invit la mine, am soluția perfectă pentru noi. Portalul Vreau Pizza! Ele se uitau toate nedumerite la mine, habar nu aveau despre ce vorbesc, niciuna nu auzise în viața lor de site-ul minune, iar mie nu îmi venea să cred că nu știau. Eram și mai uimită decât ele, nu mă așteptam ca nișe fete deștepte, puse la curent cu toate noutățile ale vremeii, accesorizate cu cele mai desăvârșie gadgeturi nu aflaseră de portal. Uimitor, nu?!

          Fetelor, nu se poate să nu știți ce este Vreau Pizza!! Pe cuvânt!! Sunteți în urmă rău cu știrile! Vreau Pizza este un site pus la punct cu toate pizzeriiile din toate localitățile țării. Indiferent unde te afli, cu un singur click accesezi orașul din care faci parte și îți apar pizzeriile din orașul respectiv. Acum pliantele promoționale sunt de domeniul trecutului. Accesăm Vreau Pizza Buzău și găsim toate pizzeriile din oraș, apoi bifând o anumită pizzerie găsim toate felurile de pizza pe care pizzeria le face, dar și prețurile pentru fiecare gramaj. Secțiunea Oferte si Promotii ne luminează cu ofertele zilei sau ale săptămâni. Fiecare pizzerie are câte o ofertă proprie. Unele oferă discounturi, altele dau sucuri gratis, altele la un anumit număr de pizza comandate îți oferă alta cadou și tot așa. Secțiunea asta este foarte ajutătoare mai ales când vine vorba de un buget limitat, sau din contră când sunt multe persoane care vor să comande, astfel putem cere cel mai avantajos pachet promoțional. Secțiunea Pizza Finder este fabuloasă, aici selectăm ingredientele și ca rezultat vor apărea pizzeriile care fac acel fel de pizza pe care noi vrem să îl mâncăm. Este fascinant pentru că unii dintre noi nu vrem să mâncăm un tip de pizza cu ingrediente fixe, unii scoatem din ingrediente, alții adăugăm, fiecare după gust și plăcere. Cert este că pizza este un fel de mâncare foarte apreciat în țara noastră, este o plăcere vinovată, nu cred că există om căruia să nu îi placă pizza, iar acest site este mai mult decât util. Pliantele nu-și mai au rostul, acum la doar un click distanță comanzi exact ceea ce îți place cel mai mult. Haideți să vă arăt și astfel să ne și decidem.

Fetele mă ascultau tăcute, cu niște ochi mari, păreau ca niște copilași nerăbdători care abia își așteptau dulciurile. Ce fain mă priveau în timp ce îmi spuneam ”prelegerea”, mă simțeam bine văzând că aduc ceva nou în viața fetelor.

 pizza

          Ioana este fană Pizza Marina, are ea un fix cu Pizza Marina. De acolo îi plăcea ei cel mai mult pizza. Am accesat pizzeria de pe portal și dintre toate și-a ales să încerce Pizza Siciliană. Văzuse de nenumărate ori acest fel în meniurile Pizzei Marina, dar niciodată nu încercase acel fel, până acum. Pizza Siciliana părea foarte gustoasă, mai ales că avea sos de roșii, mozzarella, piept de pui, costiță, porumb, gogoșari, măsline și oregano. Mă tot bătea la cap să comand și eu de aici, dar eram cam reticentă, mai ales că și eu sunt fixistă când îmi place ceva.

          Crina este cu Toledo Pizza&Grill. Crina cea obsedată de silueta ei mă uimi fantastic. După o dietă de nu știu câte luni, astă seară vroia să uite de diete, de kilograme, de stresul provocat de alimentația ei. Ea obișnuia să mănânce numai salate light, cântărea gramajul hranei și niciodată nu depășea nivelul caloric corespunzător zilei respective. Am rămas cu gura căscată când mi-a spus că ea va comanda Pizza Quattro Carny cu salam, piept de pui, șuncă, cârnați și mozzarela. Curajoasă! Mă gândeam cât va munci ea a doua zi la sală pentru a da jos excesul pe care urma să îl facă.

            Sorina este vegetariană de ani buni, nu prea obișnuia să mănânce pizza, dar când o făcea, comanda întotdeauna de la Taverna Buzoiană, frecvent când avea trecere prin oraș se oprea la tavernă pentru a mânca ceva bun. Sorina comandă Pizza Vegetariană cu sos de roșii, cașcaval vegetal, ciuperci, roșii, ardei gras, măsline, porumb și ceapă. Abia aștepta să guste minunatul preparat, eu nu încercasem niciodată, dar nici nu aveam de gând.

           Iar Dana, o gurmandă înnăscută, devotată ca și mine pizzeriei J Pizza, își comandă o pizza al naibii de picantă, Pizza cu Babic cu mozarella, pomodoro, babic și chili. Mai că o invidiam pentru alegerea făcută, însă eu am ales să testez Pizza Finder și să îmi creez singură o pizza exact cu ingredientele pe care mi le doream. Am bifat de la brânzeturi cașcavalul afumat și mozzarella, de la produsele din carne am ales costița afumată și pastrama de pui, iar de la produsele vegetale am ales cartofii prăjiți, măslinele, roșiile, ciupercile, usturoiul și peperoncino. Rezultatul a fost o pizza ușor neobișnuita ca și combinații de ingrediente, însă mai multe pizzerii erau dispuse să mi-o facă și să mi-o livreze. J Pizza a fost cea însărcinată cu comanda mea și a făcut față cu brio.

         După ce ne-am documentat așa cum se cuvine, ca la carte mai exact, de pe portalul Vreau Pizza, am sunat și am făcut comenzile. Portalul ne-a fost de mare ajutor, mai ales că fiecare dintre noi avem exigențele noatre. Pizzele au ajuns în stare perfectă, aburind și au fost atât de gustoase cum de mult nu mai mâncasem așa bunătăți. Am mâncat, am bâut vin, ne-am amuzat, am povestit câte ceva, ba chiar unele dintre noi am și gustat din celelalte feluri, de curiozitate. După o așa masă copioasă petrecerea noastră a cam eșuat, am pus un film plângăcios și am adormit toate pe neașteptate.

        A doua zi ne-am trezit dis de dimineață, ne-am făcut unghiile în grabă, ne-am pensat și au plecat grăbite, două dintre ele la muncă și alte două la facultate. Doar eu am fost leneșa care a mai rămas acasă să doarmă.

       Din seara aceea a devenit o tradiție ca măcar o seară din zece să o petrecem împreună, să comandăm pizza și să mâncăm pe săturate. Fetele au fost foarte recunoscătoare că le-am dezvăluit și lor minunea de portal și astfel când n-aveau chef să gătească sau se pomeneau cu musafiri pe neașteptate, consultau portalul și comandau fără probleme.

       Vreau Pizza este binecuvântarea iubitorilor de Pizza!!!

2 gânduri despre „Pijama Party cu Vreau Pizza Buzău

Lasă un răspuns

