Cu BookCity e ușor să dăruiești

          E ușor să dăruiești atunci când ai cui dărui, când știi ce să dăruiești și când o faci din dragoste, din respect și dintr-un devotament nemărginit. Este ușor să dăruiești atunci când cunoști gusturile persoanei căruia vrei să îi faci o bucurie, dar mai ales este atât de ușor atunci când ai un ajutor de nădejde, un loc în care să găsești nu doar cadoul, ci și cea mai frumosă împachetare. Este esențial ca respectivul cadou să fie împachetat cu eleganță, cu bun gust, cu rafinament, pentru că înainte să vezi conținutul, te bucuri de aspectul exterior. Când ofer ceva unei persoane dragi îi dăruiesc în primul rând sentimentele mele bune, adorația mea, recunoștința mea și tot ceea ce am mai bun. Emoția citită pe chipul celui care îi ofer cadoul este de neprețuit.

 IMG_2709

       Atunci când iau decizia să ofer un cadou, cuiva drag, o fac din tot sufletul și aș face orice pentru ca respectiva surpriză să iasă minunată. Pun accent pe detaliile de finețe, îmi place să aleg cele mai desăvârșite cadouri și să colaborez cu cea mai iscusită echipă pentru a-mi pune în aplicare planul.

       Dumnezeu nu mi-a dăruit o soră, însă mi-a dăruit o prietenă care îmi este la fel de apropiată ca și o soră. Suntem prietene de 16 ani, am fost împreună la bine și la greu, am trăit împreună cele mai frumoase experiențe, am crescut împreună, ne-am dezvoltat ca și ființe spirituale împreună, am fost pilonul de susținere una pentru cealaltă. Prietena mea este pentru mine sfătuitor, confident, critic, sprijin, refugiu, alinare… este tot ce aș putea dori de la un om care să mă călăuzească în viață prin lumină.

        În curând eu și prietena mea împlinim 16 ani de când ne cunoaștem, de când am devenit nedespărțite. 16 ani frumoși, plini de culoare, de veselie, de amintiri frumoase și de învățăminte. Prietena mea este acea jumătate care mă întregește, care îmi dă acea stare de bine, care știe cum să mă dojenească cu blândețe și să îmi arate unde greșesc. Încrederea pe care o am în ea, o mai am doar în mama. De aceea la împlinirea celor 16 ani vreau să îi fac un cadou care să dăinuie peste ani, care să îi aducă aceeași bucurie mulți ani de acum înainte.

         Oana, prietena mea, are o mare pasiune pentru cărți. Este o mică erudită a vremurilor noastre la doar 24 de ani ai ei. Iubește cărțile de când se știe… și este genul de om care cumpără cărți, economisește bani pentru a-și putea cumpăra cărți, are mare grijă de cărțile ei, le iubește, le respectă, ba chiar le îngrijește. Unele femei îngrijesc și cresc flori, Oana mea nu, ea are o bibliotecă impresionantă pe care caută tot timpul să o extindă. Are o zi pe lună în care își sterge toate cărțile și le verifică astfel încât să nu i se strice ori să rămână prăfuite. Pentru unii ar părea o mică fanatică, pentru mine pare cel mai scump om când o văd în lumea ei, printre cărțile ei. Îmi face plăcere să o ajut când le șterge, pare un copil într-un magazin de dulciuri. Mereu spune că acele cărți sunt moștenirea ei, cea mai de preț moștenire pe care o poate lăsa în urma ei.

          Dragostea pentru cărți a moștenit-o de la bunicul ei. Când avea numai 7 ani, pe patul de moarte bunicul ei i-a spus: ”Să citești, Oana! Orice ai face în viață să citești și să iubești cărțile!”, și a urmat acest sfat cu sfințenie. Oana este îndrăgostită de filosofie în primu rând, apoi iubește cărțile cu suspans, psihologice chiar.

        Prietena mea iubește cărțile pentru mirosul paginilor lor inconfundabile, pentru că, spune ea, cărțile au ajuta-o întotdeauna, pentru că i-au lărgit orizonturile, pentru că i-au îmbogățit vocabularul, pentru că prin intermediul lor trăiește, simte, călătorește, iubește sau urăște personajele. Pentru că inevitabil din cărțile pe care le-a citit a împrumutat concepții, s-a dezvoltat ca ființă spirituală, s-a deșteptat și a învățat ce înseamnă frumosul, arta, destinul omului. Datorită cărților a devenit înțeleaptă și are un suflet atât de frumos. Imaginația ei și creativitatea ei este nelimitată, nimic nu i e pare prea greu, nimic nu este de netrecut pentru ea. Iubește fiorul pe care îl simte atunci când citește o carte care îi place și, spune ea, acest fior nu îl poate regăsi niciunde în viața reală; doar acolo, doar ea, personajele și acțiunea. Cărțile îi aduc fericire și liniște, cărțile îi aduc rezolvări, cărțile îi îmbogățesc viața. O respect atât de mult pentru această iubire pe care o are pentru cărți și citit. N-am întâlnit în viața mea un om mai inteligent și mai bogat spiritual cum este, o lumină o învăluie, pentru mine este mica mea enciclopedie frumoasă și înțeleaptă.

          Și eu iubesc cărțile, dar parcă nu într-atât cum o face ea… și de aceea, de aniversarea noastră am hotărât să îi fac un cadou de care știu sigur că se va bucura foarte, foarte tare. Îi voi cumpăra de pe BookCity 3 cărți, 3 cărți pe care știu că și le dorește de mult. Una a citit-o cu mult timp în urmă, dar știu că aceste 3 cărți i-ar face bibilioteca și mai frumoasă. E ușor să dăruiești atunci când ai la dispoziție un magazin online care este mai ceva ca un oraș al cărților, al felicitărilor și al papetăriei, al filmelor și al muzicii. BookCity este un tărâm magic, plin de poveste, devotat omului și iubitorilor de carte. Pe BookCity găsim cărți din toate domeniile, filme, muzică, felicitări, dar dețin și o întreagă librărie, și aici găsim de la agrafe pentru prins colile, până la dosare, agende, pixuri, perforatoare, și multe multe altele. BookCity este un întreg univers când vine vorba de papetărie, au de toate, credeți-mă nu exagerez. Iar cărțile… cărțile sunt minunate… au o gamă atât de vastă încât și cel mai greu de găsit roman, pe BookCity îl descoperi la cele mai bune prețuri. Internetul este plin de cărți, de site-uri, de librării, dar prețurile fac diferența! Pe BookCity sunt cărți de la 6 lei la cel mult 60 de lei… cărți ieftine. Iar la 60 de lei sunt de multe ori trilogii, sau pachete promoționale. Frecvent sunt actualizate noutăți și reduceri.

         Am ales pentru Oana de pe BookCity, din categoria Beletristica, Literatura Universala cartea Ingeri si Demoni de Dan Brown, pe care știu că nu a citit-o. Știu că îl admiră foarte mult pe Dan Brown pentru curajul său pe care îl transpune în romanele sale. Știu de la ea cât de mult a impresionat-o Codul Lui Da Vinci și cât de mult a răscolit-o incursiunea romanului, ce impresii adânci și-a format. L-a admirat mult pe autor pentru curajul său de a reinterpreta, practic, religia creștină. Cu ceva timp în urmă a văzut și filmul Îngeri și demoni și i-a plăcut foarte mult și căt de mult își dorește cartea. Ei bine, am decis să îi satisfac eu această plăcere.

 ingeri-si-demoni_341_1_1331920202

          Apoi următoarea carte pe care am ales-o pentru draga mea prietenă a fost Numele Trandafirului de Umberto Eco, această carte i-a insuflat Oanei iubirea pentru filosofie, pentru că romanul în sine este deopotrivă roman polițist, dar și parabolă despre adevărul văzut din perpectivă filosofică, teologică, scolastică și istorică. Numele Trandafirului va fi o carte de suflet pentru Oana.

 numele-trandafirului v

            Din categoria Beletristică, Literatura Română, am ales Adam si Eva de Liviu Rebreanu. Oana a citit toate cărțile lui Liviu Rebreanu cu excepția acesteia. Prietena mea efectiv îl adoră pe Liviu Rebreanu și i-a admirat dintotdeauna geniul literar. Sigur îi va plăcea această carte pentru că este genul de roman, deloc caracteristic pentru Liviu Rebreanu, care renunță la verosimilul realismului tradițional și apelează la ipoteticul de sorginte religioasă și filosofică, astfel încă o dată Oana va putea evada pe tărâmul filosofiei și al religiei.

 Liviu Rebreanu - Adam Si Eva

 

         BookCity este o binecuvântare pentru mine, mai ales pentru că nu sunt deloc creativă și nu știu să ambalez un cadou. Oana se amuză an de an de ambalajele cadourilor pe care i le ofer, însă anul acesta vreau să fac totul ca la carte și voi lăsa echipa BookCity să ambaleze cărțile comandate. BookCity au acest serviciu special, oferă gratuit ambalare profesională și artistică. Și ceea ce este foarte important este că pachetul frumos ambalat este pus într-o cutie protectoare pentru a nu vătăma în vreun fel, pe durata transportului, coletul respectiv. Îi iubesc pentru asta, anul acesta BookCity mi-a făcut un bine imens… ambalare specială și gratuită, mai rar!!! Fain serviciu!!

         Am ales pentru ea și o felicitare haioasă, după am comandat cărțile și am bifat opțiunea Ambalează Cadou Gratuit și am lansat comandă fericită pentru că descoperisem cel mai minunat tărâm pentru a-i face Oanei cel mai frumos cadou. Livrarea s-a nimerit să fie și ea tot gratuită. La 59 de lei, livrarea gratuită prin Poșta Română și la 119 de lei, livrare gratuită prin Curier Rapid.

         În mai puțin de 48 de ore coletul a ajuns la mine în siguranță, am desfăcut cu grijă cutia de carton protectoare și când am descoperit cadoul atât de frumos ambalat am rămas uimită. M-am dus într-un suflet la Oana să i-l ofer, iar emoția pe care am citit-o pe chipul ei atunci când l-a desfăcut a fost cu adevărat de neprețuit.

       carti-cadou

 

          BookCity este universul iubitorilor de carte, magazinul sufletelor frumoase!!!

One thought on “Cu BookCity e ușor să dăruiești

  1. Pingback: Castigatorii concursului “Promoveaza campania “E usor sa daruiesti!” initiata de BookCity si castiga!” | Blog Awards

Lasă un răspuns

