Litere Stacojii vrea web hosting de la Namebox.ro

             Campania Namebox de pe BlogAwards a picat ca o mană cerească pentru mine. De ce?! Pentru că de ceva timp mă tot bate gândul să trec pe domeniu propriu. Dar de la a-mi dori până la a realiza este cale lungă. În primul rând pentru că nu mă pricep deloc la așa ceva și pentru asta trebuie să apelez la o echipă care să îmi ofere web hosting dar care să îmi și facă toate schimbările necesare. Eu nu vreau să încep un site pe domeniu propriu de la 0, vreau ca acesta să îmi fie transferat pe un domeniu propriu astfel încât să îmi păstrez numele de Litere Stacojii, articolele deja scrise, dar și Page Rank-ul. Pentru mine este foarte important să nu abandonez acest blog, vreu să îl cresc și nu să îl dau uitării. Dar ca să fac astfel de schimbări am nevoie de oameni care să îmi facă, practic, toată treabă. Orice serviciu se plătește, de acord, dar ca să ofer niște bani trebuie să fiu ferm convinsă că acea firmă merită și îmi poate oferi în totalitate ceea ce am nevoie. Prețurile la astfel de servicii variază, de la cele mai exorbitante, de parcă ar scrie ei în locul meu, până la cele mai ieftine și când ți-e lumea mai dragă să pice serverul… sau să îți fie spart contul.

images

            Dar Namebox îmi inspiră încredere, prețurile sunt accesibile, în funcție de pachetul dorit, comanzi ceea ce ai nevoie pentru ca site-ul tău să evolueze. Probabil vă întrebați de ce vreau să trec pe domeniul propriu, mai ales că este un blog în care îmi aștern gândurile și pentru câteva advertoriale pe care le scriu pe săptămână. Cu advertorialele se tot vehiculează în ultimul timp că nu va mai merge mult, că Google-ul ne va taxa drastic. Așa o fi însă atunci când faci blogging cu pasiune, trecerea pe un domeniu propriu devine ceva firesc, de la sine înțeles. .ro, .com, .eu sau . net, sau oricum ar fi, dă o notă de seriozitate, că îți iei munca în serios, este ca o garanție pentru cel care apelează la serviciile tale de blogger. Domeniul propriu este ca o carte de vizită, este altceva, mai ales că Google-ul oferă întietate celor pe domeniul propriu, și abia apoi urmăm noi aștia mici. Optimizarea SEO de care se bucură un blog pe domeniu propriu este fantastică pe lângă un blog obișnuit, și astfel crește numărul vizitatorilor, numărul cititorilor și, de ce nu, crește numărul clienților care apelează la serviciile tale. Web Hosting-ul este o investiție pe termen lung, în câteva luni îți poți scoate banii fără probleme. Dacă înainte primeai 5 euro pentru un articol pe blogul tău wordpress sau blogspot, acum, fiind pe domeniu propriu cred că poți avea pretenția să ceri mult mai mult, asta și în funcție de calitatea ta de scriitor, bineînțeles.

          Și cum spuneam, această campanie Namebox de pe BlogAwards m-a făcut să mă gândesc bine la acest aspect și chiar dacă nu voi câștiga această campanie, adică să obțin ca premiu domeniul propriu, sunt sigură că în viitorul apropiat voi apela la serviciile echipei Namebox.ro.

          Mi-au inspirat încredere încă din prima clipă, ofertele lor sunt super faine, mai ales pentru o nepricepută ca mine care are nevoie de suport tehnic 24/24. Dacă am o problemă vreau să mi se răspundă cât de repede, nu să stau o zi întreagă cu ochii în soare. Implicându-mă în lumea advertorialelor și a campaniilor am obligații de respectat, am o limită de timp pentru scrierea articolelor, așa că pentru mine este foarte important să nu întâmpin probleme, blocaje, etc. Vreau ca totul să meargă strună și știu că Namebox mi-ar putea satisface neștiința dar și exigențele. Dacă nu știați, omul nepriceput este cel mai exigent. 🙂

           Dar ca să nu o mai lungesc mult haideți să vă spun câte ceva despre Namebox.ro, să vă conving și pe voi că merită și că nu mai are rost să căutați în altă parte. Povestea celor de la Namebox a început la sfârșitul anului 2009 când a fost lansat cu ajutorul companiei Acip Computers SRL și astfel a luat naștere primul website prin intermediul căruia ofereau servicii de web hosting, website care în scurt timp a devenit cunoscut de către toți webmasterii importanți din România care erau în căutarea unor servicii stabile de web hosting. Încă din 2009 s-a dorit construirea unui brand puternic, un brand diferit de tot ceea ce exista pe piața din România, astfel ajungându-se ca în 2012, după aproape 3 ani de aciphosting.ro să fie lansat site-ul namebox.ro și brandul cu același nume.

         În momentul de față Namebox.ro oferă servicii de găzduire web, înregistrare domenii și servere virtuale prin intermediul ambelor website-uri, atât namebox.ro cât și aciphosting.ro, însă la jumătatea anului 2013 se plănuiește fuziunea celor două sub același nume și anume namebox.ro care în data de 21.02.2012 a devenit marcă înregistrată la OSIM. Oamenii din spatele Namebox.ro lucrează ca o adevărată echipă, sunt tineri, ambițioși și atât de inteligenți pentru a mulțumi chiar și cel mai ambițios client.

        Nu este deloc ușor să alegi o firmă când internetul este plin de oferte, cred că prima constantă care se ia în calcul este prețul, dar trebuie să recunoaștem cu toții că acea calitate de care avem nevoie se plătește și își merită banii, mai ales atunci când site-ul tău merge strună. Poate că ceea ce facem noi bloggeri, munca noastră, nu este de importanță statală, însă când avem niște obligații și niște termeni de respectat, atunci serviciile de web hosting sunt cât se poate de importante. Cel puțin pentru mine.

        De ce aș alege eu Namebox?!

  • Căsuțe de email nelimitate: puține companii din România oferă posibilitatea de a crea un număr nelimitat de căsuțe de email pe un singur cont de găzduire.
  • Uptime garantat de 99.9%: echipamentele moderne din datacenter, precum și conexiunile multiple la internet garantează că website-ul va fi mereu online.
  • Supot tehnic excelent: 24 de ore din 24 cineva va fi la dispoziția noastră pentru orice nelămurire, întrebare, problemă. Prin email în maxim 2 ore sau prin telefon.
  • Peste 225 de scripturi incluse: 225 de scripturi precum WordPress, Joomla, OpenCart, Magento și multe altele, direct din cPanel, fără a avea nevoie de mai multe cunoștințe în domeniu. Eu una sunt obișnuiă cu WordPress.
  • Panou de control oferit de cPanel: fiecare cont de găzduire utilizează cel mai cunoscut panou de control din lume oferit de către compania cPanel. Din panou putem adăuga domenii, crea adrese de email, instala scripturi sau putem urmări statisticile despre trafic.
  • BackUp al datelor zilnic: această soluție stochează zilnic pe un server extern o copie a datelor de pe serverul de găzduire, având posibilitatea restaurării oricărui fișier din site în caz de nevoie.
  • Returnarea banilor în 30 de zile!!! Super, în caz că cineva este nemulțumit de serviciile de găzduire web, Namebox.ro restituie suma întreagă în maxim 30 de zile de la efectuarea comenzii. Interesant și încurajator, pentru că puține companii fac asta.

La Namebox.ro toate serviciile se realizează în maxim 7 zile de la efectuarea comenzii, astfel dacă îți dorești web hosting de la Namebox.ro ai la dispoziție următoarele pachete:

1. Pachetul Web hosting Beginner oferă:

  • 1.5 GB spațiu de stocare;
  • 50 GB trafic lunar;
  • 2 domenii găzduite;
  • Căsuțe de email nelimitate;
  • 2 baze de date MySQL;
  • 2 conturi FTP;
  • IP dedicat (+ 1 euro);
  • Totul la doar 1 EURO pe LUNĂ!!

 

2. Pachetul Web hosting Advanced oferă:

  *  6 GB spațiu de stocare;

  *  200 GB trafic lunar;

  *  5 domenii găzduite;

  *  căsuțe de email nelimitate;

  *  10 baze de date MySQL;

  *  IP dedicat (+ 1 euro);

  *  Totul la doar 3 EURO pe LUNĂ!!!

 

3. Pachetul Web hosting Advanced Plus oferă:

*   10 GB spațiu de stocare;

*   500 GB trafic lunar;

*   20 de domenii găzduite;

*   căsuțe de email nelimitate;

*  20 de baze de date MySQL;

*   IP dedicat gratit;

*   Totul cu 9 Euro pe LUNĂ!!

          Posibilitățile pe Namebox.ro sunt nelimitate, vrei domeniu sau îți dorești web design, Namebox te ajută în orice problemă. Oricine cred că își dorește ca site-ul personal să arate profesional, să fie unic prin designul său, să iasă din mulțime, însă puțini știu să o facă, puțini au pregătirea necesară. Namebox sare în ajutorul nostru!

       Eu una vreau să fac o meserie din activitatea mea pe site și pentru asta am nevoie de o echipă care să mă ajute, care să îmi facă aceste chestii tehnice mură în gură. Un website realizat corect va crește notorietatea blogului, va da un plus personalității de blogger, va fi o garanție, ca o cheie spre porți nebănuite. Deja toate blogurile arată la fel, eu nu vreau să fiu ca toți ceilalți, site-ul meu nu vreau să fie ca toate celelalte așa că prefer să aleg Namebox decât să zac în anonimat. Namebox este ca un lift care te urcă spre culmi nebănuite, care te duc mai aproape de visul tău, de cariera ta… Namebox înseamnă evoluție!

        Îmi doresc web hosting de la Namebox, dacă voi câștiga sau nu rămâne de văzut, cert este că Namebox oferă cele mai bune servicii de web hosting la cele mai accesibile prețuri și astfel visul de a fi pe un domeniu propriu este mai realizabil ca oricând.

Încredere, siguranță, originalitate, calitate și fidelitate numai cu Namebox.ro!

 images

 

7 gânduri despre „Litere Stacojii vrea web hosting de la Namebox.ro

  1. Page rankeul nu ai cum sa nu il pierzi din moment ce efectiv de muti catre , banuiesc eu literestacojii.ro, page rankeul ramane fix pe link adica in cazul tau literestacojii.wordpress.com.

    • Eu una ma interesasem si am inteles ca dupa transfer, dupa ce google face recalcularea iti da page rank-ul pe care l-am avut.
      Daca nu este asa, asta e, tot se merita sa trec pe domeniu propriu.
      Multumesc pt informatii :*

      • Pai page rankul este in functie de: numarul de vizitatori, numarul de vizite si de numarul de linkuri care trimit catre site, daca schimbi domeniul toate astea sunt cam pierdute, iar pana se face indexarea de google dureaza si nu vei primii imediat rankul pe care il aveai dinainte, ci in timp adunand vizitatorii, vizite si backlinkuri. Cu placere.

Lasă un răspuns

