CopilașCochet.ro, pentru copilașii mult iubiți

             Într-o dimineață, cu câteva zile înaintea Paștelui, mătușa mea Felicia ieși afară în fața blocului cu verișoara mea cea mică. Deodată grăbită nevoie mare ieși o vecină… acela fu momentul care dădu naștere unei discuții de pomină. Eu le urmăream de la balcon și mă amuzam de discuțiile lor, ca de mame adevărate, devotate. Îmi făcea plăcere să văd două femei care își iubesc atât de mult copilașii.

          Unde te duci Valentina?!

          Bună dimineața Felicia, uite mă duc în oraș să îi iau lui Rareș niște hăinuțe pentru Paște, să vină și la el iepurașul.

          Dar de ce ești tristă?! Sau mi se pare?!

          Nu sunt tristă Felicia însă nu am prea mulți bani pentru cadoul celui mic și mai este și foarte pretențios, își dorește neapărat niște hăinuțe cu Spiderman. Bărbate-miu deja i-a pregătit un robot Spiderman, el este cu jucăriile, iau eu cu hainele. Și nici nu știu dacă voi găsi ceva de calitate dar și la prețuri mai accesibile. Dar e frustrant, pentru că hăinuțele pentru copii care au pe ele imprimate desenele favorite ale copiilor noștri sunt cele mai scumpe. Măcar un tricou cu Spiderman de-aș găsi…

          Vali, nu fii necăjită, știu eu un site perfect pentru copii noștri. De când se ocupă Alina, nepoată-mea, de publicitate știe toate site-urile posibile. Site-uri serioase, cu marfă de calitate, la cele mai bune prețuri, nu chiciuri cum găsim noi în oraș. Și fiică-mea e înnebunită după Hello Kitty, dacă nu m-a disperat cu desenele ei și a trebuit să îi cumpăr și eu câte ceva de îmbrăcat cu Kitty, că de, ce nu face o mamă pentru copilul ei.

          Lasă-mă Felicia că nu mă pricep eu la site-uri, mă tem, nu cumpăr eu după internet, dacă mă păcălesc?! Dacă nu sunt bune materialele?! Dacă nu ajung și rămâne copilul fără cadou de Paște?!

          Vai dar ciudată ești, îi spuse mătușă-mea cu amuzament în glas. Hai mai bine să urcăm sus la mine, bem o cafea și îți arăt site-ul CopilașCochet.ro. Și dacă nu ți-o place ce-oi vedea, îi cumpăr eu copilului tău cadoul de Paște.

Intrară femeile degrabă în casă, turnă Felicia căte o cafea pentru ele, mi-o pasă mie pe cea mică și îmi ordonă pe un ton plin de satisfacție să aduc laptopul și să deschid la magazinul online CopilașCochet.ro. Am îndeplinit totul fără să crâcnesc, știam că urmează un spectacol în care mătușă-mea îi va ține prelegeri legate de magazin și-i va arăta cele mai frumoase hăinuțe, dar așa ce cu patos îi descria totul de parcă ar fi fost ea însăși patroana magazinului sau mai de grabă creatoarea hăinuțelor. Le-am lăsat laptopul pe masa din bucătărie, am ocupat fetița cu niște jucării și am început să le ascult, amuzându-mă de ardoarea cu care povestea mătușă-mea.

          Uite Vali ce magazin frumos, au de toate, pentru copii de orice vârstă și cu toate personajele din desenele animate. CopilașCochet.ro este un sie destinat părinților care doresc să doteze garderoba copiilor loc cu hăinuțe imprimate cu personajele de desene animate preferate. Aceștia importă produse marca Disney, Sanrio, Marvel, mărci pentru care dețin și licență de comercializare. Personaje ca Mickey Mouse, Fulger, Minnie Mouse, Prințesele Disney, Ștrumpfii, Kitty, Zâna Clopoțica, Spiderman și mulți alții, de parcă și-au dat cu toții întâlnire în magazinul CopilașCochet.ro spre încântarea celor mici. Știi și tu Vali cât sunt de pretențioși copii noștri, când le pică pe o hăinuță, pe aceea o poartă oricât ar fi de uzată sau de veche; pentru ei au o valoare sentimentală acest gen de hăinuțe, sunt copii, dragii de ei. Pe CopilașCochet.ro găsim o gamă foarte variată de hăinuțe pentru copii, de la pijamale buclucașe, la tricouri, pantaloni scurți, geci de iarnă, mânuși, căciulițe, chiloței, maiouri, rochițe, hanorace, până la banalii ciorăpei și șosetuțe, toate imprimate cu personajele de desene animate îndrăgite. Produsele sunt de cea mai bună calitate, din cele mai bune materiale, sunt testate pentru că ai noștri copilașii sunt sensibili, nu pot purta orice material… sunt așa de viu colorate și chiar sunt pe placul tuturor copiilor. 

          Vai Felicia dar câte știi despre acest magazin, ori ești partener și te ascunzi de mine?! Îi spuse vecina zâmbind.

          NUUUU, Dumnezeule nu! Dacă eram, era bine, ți le făceam cadou. Însă m-au impresionat mult produsele lor, prețurile sunt accesibile și fata mea e îndrăgostită de hanoracul cu Hello Kitty! Alinaaaaa, mă strigă ea impacientată. Adu hainele pe care i le-am luat micuței de pe CopilașCochet.ro, să vadă și vecina cu ochii ei. Nebuna, crede că am un interes ascuns, spuse ea râzând.

I-am dus eu comorile frumos împachetate, iar ea i le trânti în brațe vecinei.

       –    Ia uită-te vezi ce ca lumea sunt?! Ce materiale bune?! Hanoracul și l-a ales singură, i-a plăcut din prima fiicei mele. I-am luat și pijama de vară și am cam scăpat de gura ei. Dar nu m-am îndurat și i-am mai luat și o rochiță de vară și o șăpcuță pentru la toamnă să o poată lua cu hanoracul. Ce se fălea ea prin casă în pijamaua ei. Îți plac?!

 sweatrzch-245x245

 pijvaracharmmy-245x245

 casqwhthellok-245x245

   chkitdressres-245x245   

        –     Da, de plăcut îmi plac Felicia, se vede că materialele sunt foarte bune, din bumbac 100%, calitatea se vede cu ochiul liber. Dar nu mi-ai spus nimic de prețuri. Prețurile cum sunt?!

        –      Prețurile sunt accesibile femeie, unde ai mai văzut tu hanorac la doar 45 de lei?! Și din bumbac 100%?!

        –      Da ai dreptate, dar oare or ieși la spălat?!

        –      Vali nu cred, în timp s-or decolora ele că doar nu or ține o veșnicie, dar nu cred că ies la spălat. Hanoracul nu a ieșit, rochița încă nu a apucat să o îmbrace, dar nu cred. Tu nu vezi ce calitate?!

        –   Da, ai dreptate! Ia arată-mi și mie ce au cu Spiderman, poate îi iau și eu lui Vlăduț ceva.

        –   Ia uite, au de toate, și pijamale cu Spiderman și tricouri și seturi, până și chiloței. Uită-te tu singură mai atent și alege ceva, dacă vrei.

       –   Pfff, ce frumoase sunt și deloc scumpe, comandă tu pentru mine pijama aceea, setul acela portocaliu format din tricou și pantaloni lungi și cred că mai vreau și tricoul după pagina doi. Alocasem pentru cadoul lui exact 120 de lei. Dar nici nu mă așteptam să îi iau atâtea. Dacă găseam un tricou și o pereche de pantaloni aș fi fost mulțumită. Dar uite că tu și CopilașCochet.ro m-ați scos dintr-un mare impas. Nici nu mă așteptam să fie așa super site-ul, așa calitate pe bani puțini.

 pijspidgri-245x245

 JA-063-245x245

 spideryellowtshirt-245x245

       –   Dacă ți-am spus, măi Vali?! Și nu mă credeai…

       –   Dar nu mi-ai spus nimic de transport, mai plătesc și transportul?! Spuse Vali temătoare.

      –    Nu, nu, deloc. Dacă comandai de 85 de lei aveai transport gratuit prin Poșta Română, dar valoarea comenzii tale este de 123 de roni și astfel te încadrezi perfect la transportul gratuit prin firma de curierat Cargus și astfel în maxim 48 de ore ai acasă cadoul perfect pentru copilul tău. Ce fericit va fi Vlăduț. Mie a doua zi mi-a și venit coletul.

     –  Ce bine că nu mai plătesc și transportul, parcă mi-e peste mână să mai dau bani și la transport. Dar văd că magazinul CopilașCochet.ro s-a gândit la toate.

     –   Oricum Vali, site-ul acesta este de foarte bun augur, nu doar pentru că ai noștri copii sunt pretențioși dar și pentru că azi le place Hello Kitty, mâine le place Mica Sirenă și tot așa. Și fiind prețurile atât de accesibile se merită să le facem plăcerile copiilor noștri, mai ales că frecvent sunt actualizate promoții și oferte. Merită, până la urmă câte un copil avem, nu mai mulți.

      –  Auzi, dar dacă nu îi vor plăcea lui Vlăduț, le pot returna?!

      –   Da, sigur că se poate, dar numai dacă produsul nu l-ai uzat sau purtat, altfel nu. În termen de 10 zile poți returna produsele în ambalajul original și astfel îți primești banii înapoi sau compensezi cu altă comandă, alegerea este a ta. Oricum ar fi, CopilașCochet.ro pune satisfacția clientului pe primul plan.

      –   Și plata cum o fac?!

      –   Plata ramburs adică la primire sau prin transfer bancar. Tu decizi!

      –   Felicia, eu până acum nu am comandat niciodată după internet dar mi se pare mult mai ușor decât să bântui tot orașul în căutare a ceva. Interesant mod, mă face să îmi dau seama cât de în urmă sunt cu tehnologia. Oricum ar fi, eu îți mulțumesc că m-ai ajutat, că ți-ai rupt din timpul tău pentru a mă lumina, că mi-ai făcut comanda și mai ales pentru că mi-ai dezvăluit acest tărâm minunat Disney. Îți mulțumesc mult.

     –    Vali eu te aștept oricând pe la mine, când ai o nedumerire sau vrei să cumperi ceva original, mă întrebi pe mine, oricum Alina știe toate site-urile importante.

     –   Bine, te-am lăsat, nu pot să cred, ce fericit va fii Vlăduț.

Vecina plecă în scurt timp, iar mătușă-mea avea o expresie de maximă satisfacție, era mândră de ea că o ajutase pe Valentina.

        CopilașCochet.ro este magazinul mămicilor devotate, magazinul copilașilor fericiți!

2 thoughts on “CopilașCochet.ro, pentru copilașii mult iubiți

Lasă un răspuns

