Minunea vieții

geisha-buze-inima-th

Îmi folosesc sufletul să simt și să iubesc oameni frumoși…

Îmi folosesc ochii pentru a vedea creația desăvârșită a Domnului,

Să văd minunea, să mă bucur și să plâng când…

Sufletul mi-e mult prea plin.

Și nasul meu îl folosesc s-adulmec arome mult iubite,

Să inhalez parfum de fericire, cu mosc și ambră și migdală…

Și gura mea o folosesc degrabă, e vocea conștiinței mele,

Și buzele-mi fierbinți de dor și de visare…

Sărută acum prezentul și amintirile trecute.

Urechile-mi aud bătăi de inimă plăpânde,

Și sufletu-mi tresală când tot aud acorduri triste în timpan,

Viori ce cântă întocmai de sublim.

Cu mâinile ating iubirea,

dezmierd și mângâi și alin o poezie masculină…

Picioarele mă duc către-nălțare, mă duc acolo sus în nori,

Pe piscuri tot înalte să mă poarte,

Și mă petrec spre laurii succesului.

Iar mintea mea deși e încărcată la tot pasul de…

Aroganță, de trufie sau invidii,

Încă mai poate judeca corect și drept după bunul inimii.

Sunt un ocean de Rai și Iad și Purgatoriu, dar nu mă las,

Și nu m-nchin în fața relelor ce m-nconjoară…

Eu vreau să simt cu tot ce sunt, minunea vieții prea frumoase!

8 thoughts on “Minunea vieții

Lasă un răspuns

