Burlesque cu pantofi de la Pantofiori.net

            Întotdeauna am fost obișnuită să mă port cum se cuvine, să fiu cum cere conduita societății, să nu ies din tipare și să nu ofensez pe nimeni cu curajul meu. Însă ajunsesem într-un moment al vieții în care mă săturasem să nu fiu eu, să nu fiu eu cea care ține frâiele propriului destin. Nu mă simțeam deloc liberă și defapt nici nu eram, lăsându-mă mereu constrânsă de ceea ce este bine, frumos și decent. Aș fi vrut să fiu altfel, să ies din tiparele uzuale și să pot fi un pic altfel, ușor extravagată, dar n-aveam curajul necesar. Niciodată nu ieșisem din cutiuța mea de fată cuminte, iar acum la 20 de ani și încă puțin. mi-ar fi fost prea greu să o fac, cel puțin nu dintr-o dată. Simțeam nevoia să respir, să râd, să dansez, să mă simt liberă și să fiu nebună. Niciodată nu îmi permisesem luxul de a comite o nebunie, nici măcar vestimentară. Eram ceea ce alții ar numi anostă și ștearsă.

             Mă aflam la Londra, la o bună prietenă care îmi întinsese mâna ei fină și caldă pentru a mă scoate din negura plictiselii în care mă aflam. Ea era tot ceea ce eu n-aș fi reușit vreodată să fiu. Era feminină, frumoasă, ba chiar ostentativ de frumoasă, sigură pe ea, deșteaptă și descurcăreață, cu o personalitate debordantă, veselă și radioasă ca o floare de mai. Îmi plăcea să îmi petrec timpul cu ea, parcă îmi dăruia și mie din frumusețea și din siguranța ei. Zilele ni le petreceam plimbându-ne și povestind… defapt ea îmi povestea întâmplările prin care trecuse, poveștile ei de amor, toate faptele din viața ei de când ajunsese în Londra, iar eu o ascultam. Încerca adesea să îmi explice filosofia vieții, încercând parcă să mă scoată din carapacea în care mă ascunsesem cu mult timp în urmă. Dar unei fete timide ca mine îi era greu să se deschidă. Luana dansa de joi până duminică la un club rafinat din centrul capitalei Marii Britanii. Ea fusese dintotdeauna o artistă, încercase de câteva ori să intre în lumea teatrului dar nu reușise, iar acum se refugia în brațele burlesque-lui. Era perfectă pe scenă, era grațioasă, frumoasă și magică. Oamenii din înalta societate plăteau seară de seară bilet pentru a o vedea. Ei beau și o priveau, iar ea se dezlănțuia într-o manieră sexi și elegantă. Burlesque este departe de a fi vulgar sau indecent, este o artă. Își găsise fericirea în sânul clubului și reușea să îi facă și pe ceilalți mai zâmbitori, mai fericiți, îi destindea și îi calmea, pregătindu-i pentru o viață mai veselă și mai deosebită. Oferea lumii un strop de vrajă.

        De când ajunsesem în Londra și eu obișnuiam să merg cu ea la club să o privesc. Beam câte 50 de scotch și mă bucuram de dansul ei năucitor și seducător, mi-ar fi plăcut să fiu în locul ei măcar pentru o clipă. Dar n-aș fi avut niciodată curajul necesar. Până într-o zi…

       Până într-o zi când am mers cu ea la repetiții la sala de dans. Ea m-a îndemnat să dansez cu ea. Nu mai era nimeni acolo. Eram doar noi două și ne bucuram de muzică. Am făcut-o, acolo nu mă vedea nimeni. Încet, încet am învățat toți pașii și parcă mă mișcam firesc, nu îmi era deloc greu deși nu mai dansasem niciodată burlesque. Îmi plăcea să ”scutur” șoldurile și pieptul, îmi plăceau mișcările lascive, mă simțeam liberă și nonconformistă. Acest dans îmi oferea doza de bine după care tânjeam de mult timp. Atunci Luana mi-a spus că sunt frumoasă și parcă sunt născută pentru acest dans, am luat-o în derâdere, dar îmi plăcea al naibii de tare să dansez. Alura feminină începuse să se lipească de mine, sexualitatea mea parcă dospea și ieșea afară cu fiecare unduire a corpului. M-am lăsat convinsă de ea și am acceptat într-un final provocarea de a dansa duminică seară. Mai aveam două zile la dispoziție să exersez.

         Eram entuziasmată, voiam s-o fac, pentru prima dată în viață simțeam că fac ceva pentru mine, pentru sufletul meu și pentru binele meu emoțional. Dar ca să apar în fața câtorva zeci de persoane trebuia să arat impecabil. Am mers cu Luana la coafor, stilista îmi făcu o tunsoare senzuală cum nu avusesem vreodată, îmi aranjă unghiile în ton cu dansul și rochia pe care aveam să o port, am mers la masaj, m-am relaxat și pregătit astfel încât nimic să nu stea în calea reușitei mele. Luana avea zeci de rochii, cel mai mult dintre toate mi-a plăcut una neagră, cu un decolteu generos, foarte scurtă care sublinia linia voluptoasă a corpului meu.

 926_2

        Pantofi aveam, îi cumpărasem de pe Pantofiori.net. Un site senzațional cu pantofi numai unul și unul. Îi dăruisem și Luanei o pereche de botine din magazinul online cu pricina, de care se îndrăgosti iremediabil. Site-ul Pantofiori.net îl descoperisem accidental, căutam pentru mine veșnicele încălțări conservatoare, însă atenția îmi fu atrasă de acest site tocmai pentru că avea modele deosebite, fabuloase, deloc anoste sau lipsite de culoare. Mi-am comandat prima pereche de pantofi așa doar ca încercare și am rămas uimită de ei. Calitate excepțională și preț accesibil. Toți pantofii de pe site sunt confecționați din cele mai bune materiale, de cea mai bună calitate, putând fi întreținuți foarte simplu; ușor de curățat, nu se pătează și nu necesită îngrijiri speciale. La început mi-am cumpărat pantofiori mai tradiționali, însă adevăratele piese de rezistență ale magazinului sunt pantofii cu toc înalt. Eu nu purtam pantofi cu toc înalt, dar am zis măcar să îi încerc, să îi țin pentru o ocazie specială și iată că acea ocazie specială se ivise. Pantofii cu toc înalt de 15-16 centimentrii sunt cu adevărat surprinzători și nu mă așteptam să aibe un toc atât de rezistent, dur și sigur. Deși extrem de înalți pentru o mignonă ca mine, pantofii erau foarte comozi, îmi confereau siguranță și îmi păstram echilibrul perfect chiar și dansând. Astfel de pantofi, de cea mai bună calitate sunt mai rar de găsit, frumoși, comozi, rezistenți și la cele mai accesibile prețuri. La început mi-am cumpărat teniși, mocasini, balerini, încălțăminte mai cuminte. Dar Pantofiori.net deține toate modelele posibile de pantofi, de la pantofi de ocazie pentru mirese sau petreceri exclusiviste, până la pantofii cu toc foarte înalt, gros sau chiar cui. Pe site se găsesc pantofi cu ținte, brodați, sandale cu toc sau joase, botine superbe, platforme, teniși, balerini de-o frumusețe, ghete cu ținte sau militărești, cizme cu toc sau cizme fără toc și multe alte modele, menite să satisfacă și cea mai pretențioasă femeie. Sunt perechi de încălțăminte care nu se găsesc în magazinele normale… sunt modele exclusiviste și moderne. Deși prețurile sunt de bun simț, frecvent sunt actualizate reduceri considerabile, oferte speciale și sunt introduse cele mai noi modele. Pantofiori.net chiar pune satisfacția femeii pe primul plan și se simte acest lucru.

 926_1

          Emoțiile erau un lucru cert, dar cine nu are trac când vine vorba să urce pe o scenă și să se dezlănțuie, să ofere publicului ceea ce are mai bun. Unele femei se dau cu ruj roșu pentru a le conferi imboldul și siguranța de care au nevoie, altele își pun o brățară norocoasă; însă eu eram încălțată aidoma Cenușăresei cu pantofiorii mei brodați, cu toc înalt care mă făceau să mă simt feminină, în siguranță și senzuală. Fetele m-au ajutat să mă îmbrac, m-au machiat, m-au aranjat, dar parcă atunci când mi-am luat pantofii în picioare m-am transformat, am devenit alta, o altă femeie, o femeie în adevăratul sens al cuvântului. Corpul meu parcă se preschimbase în cel al unei nimfe seducătoare, pantofii îmi puneau în valoare atât frumusețea și liniile fine ale siluetei dar dădeau totodată și un mare plus personalității mele. Devenisem fără doar și poate Bella, cum îmi era și numele de scenă. Tot ritualul în sine, dar mai ales pantofii mei, îmi dădeau încredere în imaginea mea personală, devenisem o apariție pin-up, nu mai resimțeam deloc temerile care mă făceau să fiu timidă și închistată, acum eram la modă, pășeam cu capul sus, demnă, nimic nu îmi putea sta în cale.

         Apariția pe scenă s-a lăsat cu aplauze fulminante, bărbații erau înnebuniți de-a dreptul, femeile mă priveau cu admirație cum dansam. Îi vrăjeam pe toți și reușeam să mă fac plăcută prin dansul meu, mă exprimam prin trup și dans, lăsam să iasă afară din mine toate sentimentele mele frumoase, feminitatea mea era la cote maxime. Străluceam din cap până-n picioare, iar pantofii mei brodați făceau ca fiecare mișcare a șoldului să pară mai amplă și mai seducătoare. Cele trei minute cât ținu numărul meu, fuseseră senzaționale… nicio clipă nu mă încurcasem, nicio clipă nu îmi pierdusem echilibrul, totul mersese strună datorită pantofilor mei și Luanei.

          Din acea seară nu am mai putut să mă întorc la felul meu de a fi obișnuit și retras; și am hotărât să devin unică. Am ieșit definitiv din carapacea în care mă aflam, am venit în țară, mi-am aruncat toate hainele triste și m-am reinventat, creînd o nou ființă, una mai veselă și mai sigură pe ea. Am devenit o clientă înrăită a pantofilor de pe Pantofiori.net și de fiecare dată când fac ceva important sau când am emoții, port o pereche de pantofi din magazinul online și astfel mă încarc cu siguranță de sine. Până atunci nu aveam niciun viciu, acum în schimb fiind o persoană total nouă, viciul meu cel mai acerb sunt pantofii de pe Pantofiori.net. Femeile își cumpără adesea încălțăminte și genți, eu deocamdată sunt la stadiul de colecționară de pantofi de excepție. Pentru că pantofiori.net crează dependență, o dependență care face bine sufletului, care ne scoate din anonimat și ne ajută să fim așa cum am visat dintotdeauna. Pantofiori.net oferă femeii nu doar pantofi, pentru că fiecare pereche de pantofi este însoțită de curaj, farmec și acea doză de extravaganță și rafinament care nu ar trebui să lipsească niciunei femei.

           Burlesque și Pantofiori.net, doza sigură de exclusivitate și inovație.

 926_3

 

2 thoughts on “Burlesque cu pantofi de la Pantofiori.net

  1. Pantofii…veşnica şi neobosita obsesie a femeilor! Poţi avea sute de perechi acasă; perechea pe care tocmai ai văzut-o în vitrina unui magazin sau pe un site dedicat, este ceea ce-ţi lipsea pentru a avea fericirea întreagă! I`ve been there! Şi voi mai fi! 😉

Lasă un răspuns

