Caietul cu aplicația AR Skag ajută în consilierile psihologice

              Achiziționasem Caietul Delfin cu aplicația AR Skag mai mult din curiozitate, eram foarte curioasă cum funcționează tehnologia augmentată, tehnologie pe care nu o mai testasem. Caietul cu aplicația AR Skag deschide o nouă eră în lumea rechizitelor, una revoluționară. Această tehnologie poate fi testată de oricine în cazul în care ne cumpăram caietul, care este accesibil ca preț, și avem un smartphone sau o tabletă. Eram nerăbdătoare, așa că imediat ce caietul mi-a fost livrat acasă de Rechizitelemele.ro mi-am descărcat aplicația Skag AR din Google Play și App Store, atât pe smartphone cât și pe tabletă, am scanat codul de pe coperta doi, și astfel am dat frâu liber unei minuni. O lume întreagă prinsese viață spre marea mea surprindere… un delfin jucăuș animat, care părea însuflețit de-a dreptul, ”ieși” din tableta mea . Mă saluta atât de jovial și de prietenos încât părea că mă cunoaște de-o viață.

caiete-cu-aplicatie-ar-skag-5299229

            Când comandasem caietul, am avut la dispoziție 8 modele diferite, caietul Gorilă, Colibri, Vultur, Tigru, Panteră, Leu, Elefant și Delfin. Însă dintre toate cel mai mult îmi plăcu Caietul cu aplicația AR Skag Delfin. Probabil vă întrebați de ce delfin. În primul rând pentru că delfinul este simbolul inteligenței și al altruismului și mai ales pentru că delfinii sunt iubiți de toată lumea, în special de copii. Delfinii sunt cunoscuți ca fiind doctori de suflet pentru oameni, drăgălășenia lor îi face pe copii să se simtă în siguranță și le insuflă o bucurie simțitoare; iar pe adulți îi ajută să redevină copii măcar pentru un moment. Delfinii sunt recunoscuți pentru aporturile lor benefice în vindecări atât fizice cât și psihice. Delfinii ne transmit deasemenea un sentiment de armonie și de bucurie pe care fiecare om și-l dorește în adâncul inimii. Delfinii ne ajută să ne lepădăm de teamă, să devenim mai deschiși, mai sinceri și mai dispuși la comunicare și înțelegere.

            La prima vedere am fost foarte mulțumită de caiet, toate au spiră metalică, coperta este din carton de cea mai bună calitate, iar din copertă este reliefată imaginea caietului, în cazul meu delfinul. Sunt 8 modele disponibile, 2 subiecte, este dictando, are 60 de file și este în format A4.

           Timp de câteva zile, minute în șir, am stat și m-am ”jucat” cu imaginea 3D a delfinului meu prietenos. Beneficiile acestui caiet sunt numeroase, instigă la gândire, la optimism și meditație, dând un aport de liniște interioară esențial oricărui suflet. Stăteam și mă gândeam la o soluție în care aș putea folosi caietul la orele de consiliere la școala la care eram angajată de puțin timp. Fiind recent angajată, copii erau reticenți cu mine, nu se deschideau în fața mea și mă priveau cu ostilitate, de parcă eram acolo să le dau peste cap toată liniștea și rutina cu care erau ei obișnuiți. Lucram cu copiii de la clasele I-IV, învățătoarele îmi trimiteau copii ”problemă” așa cum îi numeau ele, pentru a-i ajuta și pentru a încerca să îi schimb. Eu nu îmi doream să îi schimb, eu îmi doream să îi fac să se deschidă, să fie sinceri cu mine și astfel să aflu ce probleme au și cum îi puteam ajuta mai bine; atât pe ei cât și pe părinții lor, care de cele mai multe ori nu știu ceea ce simt copii lor și ce dureri le apasă pe sufletele lor sensibile. Micuții sunt învățați de la o vârstă fragedă să nu spună străinilor problemele lor de acasă și secretele familiei, care de multe ori îi afectează cel mai mult pe copii.

          Copii pe care îi consiliam aveau privirile triste, aveau probleme de comunicare și de încredere. Mulți dintre ei nu reușeau să se deschidă și să îmi spună ceea ce îi măcinau de le afecta viața scolară. Fiind o figură nouă pentru ei, nu vroiau sau nu știau cum să îmi povestească ceea ce îi nelinișteau. Copii sunt sensibili și trebuie luați cumva pe ocolite pentru a putea afla de la ei ceea ce trebuie să știi. Am hotărât să folosesc Caietul Cu Aplicația AR Skag Delfin la orele de consiliere, aveam încredere că astfel, copii vor comunica mai ușor, le voi capta atenția și interesul și poate voi reuși să îi ajut.

delfin

         Exact cum m-am așteptat caietul a fost bine primit de copii, l-am folosit la toate consilierile, copii au fost fascinați, le-am captat atenția și am reușit să aflu de la ei problemele care îi măcinau și care îi întristau, nelăsându-i să fie niște copii veseli conform vârstei lor. Vă voi dezvălui în cele ce urmează câteva exemple în care Caietul Ar Skag mi-a fost de mare ajutor și consider că fără el probabil nu aș fi reușit să mă apropii de copii atât de repede.

Luca, 9 ani, elev în clasa a II a:

 

Eu:   Luca, spune-mi de ce crezi că te salută Delfinul Joy?!

Luca:   Păăăiiii, mă salută pentru că îi este teamă de mine.

Eu:   De ce crezi că îi este teamă de tine?!

Luca:    Joy este obraznic și știe că eu pedepsesc copii obraznici. Știe că eu sunt puternic și îl pot lovi. Este prietenos și enervant.

Eu:   Și ție nu îți plac copii prietenoși? Sau ce îți fac copii de sunt obraznici?

Luca:   Ba da îmi plac copii prietenoși, dar când sunt mai mulți devin enervanți și mă numesc rău, îmi spun că sunt rău ca tatăl meu, și atunci nu mai sunt deloc prietenoși.

Eu:   Dar tatăl tău este rău?

Luca:   Nu este rău, este puternic ca mine, mami este obraznică de cele mai multe ori și îl înfurie groaznic pe tati.

Eu:   Și o pedepsește?

Luca:   Da, o pedepsește, dar el îmi spune că merită, că nu îl ascultă și eu să nu fac ca mami.

         După cele spuse de Luca am înțeles de ce este el un copil introvertit, de ce îi este greu să se împrietenească cu ceilalți copii și de ce are accese de furie și violență. Tatăl său este cel care întreține familia, un om dominant învățat ca toate lucrurile să fie făcute după bunul său plac. Iar Luca a împrumutat de la tatăl său obiceiurile lui. Însă pe Luca toate lucrurile de acasă îl afectau și îl infuențau să fie aidoma tatălui său. Am chemat părinții lui Luca la școală, le-am explicat problemele fiului lor și i-am sfătuit să țină neînțelegerile departe de ochii copilului și să încerce să comunice și să se înțeleagă. Inițial tatăl a fost reticent și deloc comunicativ, însă am reușit să îl trezesc la realitate. Părinții lui Luca au răspuns pozitiv în cele din urmă și astfel împreună l-am ajutat pe Luca să devină mai calm, mai liniștit și mai prietenos. Iar viața lor de familie s-a îmbunătățit considerabil, părinții îndreptându-și propriile greșeli. Împreună cu ei, am readus familia lui Luca într-un punct mai armonios, un mediu cald benefic pentru Luca.

Ioana, 11 ani, elevă în clasa a IV-a:

 

Eu:   Ioana, spune-mi de ce crezi că te salută delfinul Joy?

Ioana:   Mă salută pentru că sunt cea mai frumoasă fetiță din lume și știe acest lucru. Mă place pentru că sunt gingașă și pentru că m-am dat cu gloss pe buze, dar și pentru că am cea mai scumpă rochiță din școală.

Eu:   Ioana, dar fetițele celelalte nu sunt frumoase?

Ioana:   Nu, eu sunt cea mai frumoasă. Ele sunt îmbrăcate urât și nici nu se dau cu gloss și cu fard în obrăjori ca mine.

Eu:   Ioana, dar știi că la școală nu ai voie să vii machiată?

Ioana:   Sunt machiată natural și mama spune că femeile frumoase se aranjează tot timpul. Iar eu sunt cea mai frumoasă fetiță.

Eu:   Ioana, tu ai prietene?

Ioana:   Am, dar puține, pentru că ele sunt rele cu mine și îmi spun că mă port ca un om mare. Dacă nu îmi place să mă murdăresc și să joc tot felul de jocuri agitate, râd de mine. Îmi place mult mai mult să merg cu mama la spa, la coafor, mergem să ne facem unghiile, să ne machiem în oraș. Mama mă ia cu ea peste tot. Dar cel mai mult îmi place să merg cu ea când machiază vedete, am văzut-o chiar și pe Antonia. O iubesc pe Antonia!

Eu:   Ioana, dar ce profesie are mămica ta? Adică ce muncește ea?

Ioana:   Mămica mea este make-up artist și are multe prietene frumoase ca și ea.

        Datorită mamei sale care lucra în showbizz, fata avea o percepție puțin distorsionată în legătură cu esența frumosului. Însoțind-o mai tot timpul pe mama ei, Ioana nu își trăise copilăria, nu știa să socializeze, nu știa să își facă prietene și dezvoltase chiar și un obicei obsesiv-compulsiv, și anume obsesia ei pentru a fi tot timpul curată și aranjată. În preajma copiilor ea întotdeauna stătea deoparte comportându-se uneori ca un copil sălbatic, neștiind cum să se manifeste în preajma lor. Am chemat-o pe mama ei, Isabela, la școală, i-am explicat problemele cu care se confruntă Ioana, faptul că nu reușește să se integreze printre prietenii ei, iar imaginea distorsionată pe care o are despre frumusețe, o afectează pe Ioana. Iar faptul că Ioana avea obiceiul să judece copii după înfățișarea lor o lăsau fără prieteni, i-am explicat mamei că luând-o cu ea la evenimente, Ioana este forțată să se maturizeze, răpindu-i momente importante din copilăria ei. Isabela a înțeles și a încercat să o implice pe Ioana în activități specifice vârstei ei și împreună am reușit să o facem pe Ioana să renunțe la obiceiurile care nu o lăsau să se bucure de copilărie.

 

Vlăduț, 10 ani, clasa a III-a:

 

Eu:   Vlăduț, spune-mi de ce crezi că te salută delfinul Joy?

Vlăduț:   Joy mă salută pentru că știe că sunt trist și singur la fel cum este el, părinții lui sunt departe la fel cum sunt și ai mei.

Eu:   Dar unde sunt părinții tăi Vlăduț?

Vlăduț:   Părinții mei sunt în Spania, muncesc acolo, nu i-am mai văzut de 2 ani. Muncesc ca să îmi ofere mie tot ceea ce am nevoie. Dar eu nu vreau nici dulciuri, nici jucării, eu îi vreau pe ei. Mi-e dor de ei, dar cred că sunt un copil rău de nu au mai venit să mă vadă.

Eu:   Vlăduț, dar nu ești tu de vină, părinții tăi sunt în străinătate pentru a câștiga bani, nu neapărat pentru tine, ci pentru întreaga familie. Tu ești un copil bun, dar ei vor un trai mai bun și mai îmbelșugat.

Vlăduț:   Dar mie mi-e dor de ei și îi vreau acasă.

           Am chemat-o la școală pe mătușa lui Vlăduț, cea care avea grijă de el. I-am explicat că Vlad este trist și îi este foarte dor de părinții lui, că este afectat și tristețea din ochii lui este prea adâncă. Obișnuia să adoarmă aproape în fiecare seară plângând. Mai mult decât orice Vlad are nevoie de părinții lui. El nu cunoaște valoarea banului, el cunoaște doar dorul de părinți. Iar banii pentru el sunt doar niște hârtii, iar tristețea lui îl împiedică să fie mai vesel și mai bine-dispus. Nici la ore nu se putea concentra din cauza gândurilor pe care și le făcea, iar rezultatele lui școlare erau mai slabe decât capacitatea și randamentul de care el era capabil. Mătușa lui a fost foarte receptivă la sfaturile mele și a încercat să îi ofere lui Vlad mai multă atenție. Părinții lui și-au făcut timp să discute cu el în fiecare seară pe internet și astfel Vlad s-a mai liniștit sufletește, iar dorul lui s-a mai ameliorat. A înțeles că părinții îl iubesc mai mult decât orice, iar notele lui s-au îmbunătățit și tristețea din ochi a fost înlocuită cu un zâmbet plăcut și inocent.

 

Cami, 7 ani, clasa I-a:

 

Eu:   Cami de ce crezi că te salută delfinul Joy?

Cami:   Ce frumos este, ce drăgălaș, ce îmi place, spuse ea cu bucurie. Mă salută pentru că știe că sunt necăjită.

Eu:   Dar de ce ești supărată Cami?

Cami:   Sunt supărată pentru că mami și tati nu mă mai iubesc.

Eu:   Cum adică nu te mai iubesc?

Cami:   Îl iubesc numai pe Andrei.

Eu:  Și cine este Andrei și câți ani are?

Cami:  Andrei este frățiorul meu și este bebeluș, a venit de ceva timp la noi și de atunci mami și tati nu mă mai iubesc. Stau numai cu el, zi și noapte. Iar pe mine mă ceartă sau mă pun să fac diverse lucruri pentru a-i lăsa în pace să se ocupe de el.

Eu:  Cami, sunt sigură că te iubesc și pe tine, doar că el este mic și fragil și are nevoie de multă atenție și multe îngrijiri pentru a crește mare și sănătos la fel cum te-au crescut și pe tine. Și cu tine s-au comportat la fel cât ai fost bebeluș.

Cami:   Serios???? Îmi spuse ea cu niște ochi mari și curioși.

Eu:   Da, și pe tine te-au îngrijit la fel și ți-au acordat aceeași atenție. Dar el fiind mic, acum are nevoie de multe lucruri pentru a fi sănătos. Altfel se poate îmbolnăvi.

Cami:   Darvreau să îmi dea și mie atenție, sunt și părinții mei, nu doar ai micuțului ăluia.

Eu:   Micuțul acela va crește repede și va deveni cel mai bun prieten al tău, ai să-l iubești mai mult decât pe oricine și o să fiți niște frățiori fericiți.

Cami:   Nu cred! Spuse ea fermă.

        I-am chemat părinții la școală și le-am explicat că fiica lor este foarte geloasă pe băiețelul nou-născut și că are nevoie de atenția lor la fel de mult cum are și Andrei nevoie. Părinții au înțeles de ce Cami avea acea atitudine sfidătoare față de copil și de ce se comporta răutăcios în preajma lui. I-am sfătuit să o implice și pe ea în ritualurile de îngrijire ale micuțului și astfel să se bucure și ea de compania lor. Să o roage să îi ajute când îmbăiază copilul, să îl legene, să îi dea biberonul micuțului și astfel să creeze o legătură între ea și Andrei. Andrei să fie la fel de bine îngrijit, iar Cami să se simtă implicată. Părinții și-au dat seama unde au greșit, au ascultat de sfaturile mele, iar Cami a devenit foarte drăgăstoasă și grijulie cu frățiorul ei, ajutându-și părinții de fiecare dată când aceștia o rugau. Comunicarea dintre Cami și părinți a devenit mai bună și mai frumoasă, iar pe Andrei a ajuns să îl iubească nespus de mult, așa cum mă și așteptam.

         Timp de câteva săptămâni reușisem să mă apropii de copii mei mai mult decât mă așteptasem și totul datorită Caietului AR Skag, care devenise o minune dumnezeiască pentru mine. Copii veneau de plăcere să discute cu mine și mă întrebau când anume le voi aduce un alt animăluț animat. Pentru ei delfinul părea real, îl iubeau și se simțeau bine să discute în prezența lui Joy. Îl considerau prietenul lor și astfel am reușit să găsesc soluții benefice pentru ei și să le îmbunătățesc starea sufletească, viața familială, ba chiar i-am ajutat să lege prietenii. Aceste lucruri nu cred că ar fi fost posibile atât de repede dacă nu aș fi avut caietul cu aplicația AR Skag. Mă gândesc serios să achiziționez și celelalte 7 modele pentru că ai mei copii au venit cu tot felul de idei de animăluțe pe care ar dori să le vadă în cabinetul meu.

          Acest caiet testat de mine la orele de consiliere școlară m-a făcut să înțeleg cât de bine-venită este tehnologia în viața copiilor noștrii, caietul le-a îmbunătățit viața, i-a făcut fericiți, mai deschiși, mai comunicativi, mai darnici și mai veseli, dar totodată le-am îmbunătățit și rezultatele școlare. Am reușit să îi motivez prin intermediul caietului să învețe mai bine, să fie mai buni și mai conștiincioși.

         Și astfel rezultatele mele ca și consilier au fost minunate și simt o satisfacție pe care nu v-o pot descrie în cuvinte. Doar când veți testa și voi un astfel de caiet veți înțelege multitudinea de beneficii pe care o aduc aceste caiete în viețile noastre și ale copiilor noștrii.

         Aceste caiete magice pot fi achiziționate din magazinul online Rechizitelemele.ro. Rechizitelemele.ro este o librărie online care comercializează la cele mai accesibile prețuri o varietate foarte mare de produse. Aici găsim toate produsele din gama caiete și hârtie, stilouri, pixuri, creioane, carioci, ghiozdane, produse IT&C, produse pentru lucru manual, produse de birou dar și produse pentru școală. Pe site frecvent sunt actualizate promoții, reduceri, dar și concursuri superbe în care poate câștiga oricine. Acest magazin este cel mai bun pentru tine și copilul tău.

            Caietele cu aplicația AR Skag sunt un bine social, familial și spiritual!

 

Articol scris de  Gheorghe Alina pentru Blogal Initiative

vot

12 gânduri despre „Caietul cu aplicația AR Skag ajută în consilierile psihologice

  1. oleeee, o placere sa citesc ! frumoasa imaginatie 😀 ! Succes iti doresc, ai votul meu si deoarece am vazut ca mi-ai dayt LIKE la articolele din campanie te voi ruga sa nu ma votezi ca nu vizez aceasta campanie ! succes!

  2. Pingback: Castigator campanie "Intra in lumea magia a caietului Skag Ar - singurul cu realitate augmentata"

  3. Buna ziua
    Nu ne cunoastem. Indraznesc sa va pun o intrebare.
    Am vazut ca ati achizionat materiale si recomandati rechizitelemele.net. eu am comandat de pe 14 (cu plata online) si nu am primit inca comanda. La telefon nu raspund dar nici la email. Intrebare> dvs ati primit produsele comandate repede, cum ati intrat in legatura cu cei de la curierat?
    Multumesc anticipat ptr raspuns
    Cu stima
    Teodora Chicioreanu

    • Buna seara, eu cu acest articol am participat la un concurs unde rechizitelemele.net a fost sponsor. Cu noi participantii s-au comportat impecabil. Ne-au trimis caietele, ba chiar am primit si premiul, eu fiind castigatoarea. Legat de comanda dvs nu stiu ce sa va spun… incercati sa sunati si sa dati emailuri pe zi. Uneori dureaza si 48 de ore sa vi se raspunda la email, la anumite magazine, daca sunt prea multe comenzi sau cine stie, o fi o eroare la mijloc.
      Imi pare rau ca nu va pot ajuta mai mult dar eu nu am comunicat direct cu rechizitelemele.net, organizatorii concursului au fost intermediari, dar nu am avut incidente neplacute…

Lasă un răspuns

