Participă și câștigă, BlogAwards și Allview te premiază

           Să vă povestesc cum mi-am luat eu țeapă pe Facebook, fără să o cer. Da, pentru că unii parcă cer țepele, parcă le caută; și când vrei ceva cu ardoare, fără efort, e posibil mai rău să te dezamăgești decât să îți împlinești visul.

          Acum câteva luni, prin ianuarie mai exact navigam pe Facebook după telefon meu Corby care nu prea mai face față noilor tehnologii. Când nu am ce face, stau pe telefon și casc gura la toate pozele și statusurile de pe Facebook. Și cum eram într-o mare plictiseală, din link în link am dat peste un conurs. Și ce concurs mă gândeam eu. Trebuia să dau like la o pagină, să distribui o fotografie și să comentez la fotografia de concurs cu ”particip”, iar premiuuuuul era un Samsung Galaxy SIII. Și eu idioată zic, hai să încerc, ce-o fi o fi, că doar mai distrubuisem și like-uisem astfel de concursuri, doar așa să fie, nici nu mă gândeam eu că aveam să câștig. Am urmat pașii, am uitat de concursul cu pricina între timp și la sfârșitul lui ianuarie m-a contactat o doamnă din lista mea de Facebook că am fost aleasă câștigătoarea unui Samsung Galaxy SIII prin random.org. Inițial mi-a sărit un pic inima de bucurie, pe pagina de concurs scria clar, numărul ales prin random este 47 și corespunde cu numele participantei Gheorghe Alina și eram rugată să îi contactez pe privat pentru livrarea premiului. Mamaaaaa, zic, ce norocoasă sunt. Dintre 1000 și ceva de participanți, tocmai eu. Mă gândeam cât de norocoasă sunt, mă gândeam că e un semn de la Dumnezeu, lumea mă felicita iar eu nu mai îmi încăpeam în piele de fericire. :))

        Le-am dat mesaj, le-am mulțumit, mi-au cerut adresa și mi-au spus că voi primi telefonul în 10 zile lucrătoare. Am zis ok, că doar na, n-aveam să bat din picior că îl vreau imediat. Am început să mă interesez pe internet, unii spuneau că sunt firmă serioasă, alții că e o țeapă de toată frumusețea pentru a îmbogăți o pagină de facebook cu mulți abonați, la o panaramă de pagină cu chestii despre tineri. Nu vreo firmă serioasă, nici vreun produs anume, ci doar o pagină din aceea din plictiseală, în care adminul principal se crede vreun filosof menit să schimbe lumea. Și culmea, tocmai acea pagină de facebook era sponsorul. Și mă gândeam de unde să aibe bani respectivul cont de facebook să ofere la 2 săptămâni câte un Samsung Galaxy SIII, la vremea aceea costa peste 2500 de lei, cam prea frumos să fie adevărat. Am tot investigat și deja aripile mi-au fost tăiate când după 10 zile lucrătoare m-am trezit că nimeni nu mai răspunde la niciun mesaj. I-am tot contactat în speranța că îmi vor spune ceva plauzibil și când colo îmi răspund cu o nesimțire crasă… că ”domnișoară, n-ați făcut nimic pentru noi, n-ați semnat niciun act, prin urmare premiul nu există”. Când am citit să îmi pice fața de nervi că m-am lăsat prostită în așa hal. Mă așteptam să fie țeapă, dar să răspundă cu atâta grață, parcă nu mă așteptam. Le-am spus și eu câteva vorbe de duh, i-am făcut un pic de rușine pe facebook și m-au blocat pe ambele paginii. Dacă m-au blocat, în felul acesta nu ne mai ”întâlneam” pe facebook și nu prea mai aveam eu ce să le fac. I-am raportat înainte de blocare, dar nu au luat nicio măsură reprezentanții Facebook. Am aflat că în spatele concursului sunt niște adolescenți care se joacă de-a concursul doar pentru a atrage cât mai mulți fani. Niște prieteni mă învățau să îi reclam nu-știu-unde, dar n-am făcut nimic, că doar nu stăteam să mă bălăcăresc prin instituții pentru o țeapă nevinovată până la urmă, că nu am dat nimic, nu am muncit, nu am plătit nimic. Culmea ar fi fost să mă pună să plătesc vreo taxă și eu chiar să o plătesc. :)))) Dar nu sunt chiar atât de fraieră. :)))) O perioadă am tot contactat participanții și le-am zis că e țeapă, dar lumea încă trage acolo și speră că într-o bună zi le va pica un Samsung Galaxy SIII din cer. :)) Le doresc multă baftă!!! :))

         Problema este nu că mi-am luat țeapă, că se poate întâmpla oricui și cred că toți ne luăm la un moment dat o mică țeapă pe net, însă de când cu ideea că am câștigat un smartphone, parcă a intrat în mine o ceată de drăcușori și îmi doresc al naibii de tare un astfel de telefon inteligent. Chestia e că dacă ar fi să mi-l cumpăr nu mi-l permit, așa că tare mult aș vrea să îl câștig, dar nu pe Facebook ci la concursuri de blogging organizate pe diverse platforme serioase, care chiar dau premiile.

        Am realizat că în viață nimic nu îți pică din cer și cele mai prețioase câștiguri sunt cele muncite. Și cum talentul meu este scrisul, de vreo 8 luni tot particip la concursuri de blogging. Sunt mare fană BlogAwards.ro! Probabil vă întrebați de ce. În primul rând pentu că are concursuri foarte drăguțe pentru toate gusturile, apoi pentru că criteriile de jurizare ale articolelor sunt corecte, se premiază calitatea, munca și talentul și nu cantitatea. Premiile chiar se dau, iar timpul în care ne sunt livrate acasă coletele cu câștigurile este foarte scurt. Corectitudinea BlogAwards este renumită pe tot internetul, este de ajuns un simplu search și veți citi multe lucruri bune despre BlogAwards. Eu mă pot numi norocoasă pentru că pe BlogAwards am câștigat foarte des, multe premii. Am câștigat bani, cărți, bijuterii, cosmetice, încălțăminte, ceasuri,  un elicopter cu radio-comandă, tot felul de vouchere pe care le-am folosit cu mare drag și multe altele pe care nu mi le mai amintesc exact. Valoarea premiilor cred că sare de 4000 mii de lei. Și sunt mulțumită, am obținut lucruri pe care în mod normal nu mi-ar da mâna să le cumpăr.

       Ceea ce tu trebuie să faci pentru a putea participa la Campaniile BlogAwards este să te pricepi la scris, să ai un blog de minim 3-4 luni, cu minim 10 articole scrise și astfel să scrii liber la orice campanie îți dorești. Nu se cer reclame standard, ci articole creative cu amprenta personală care să creeze buzz și să atragă cititorul, astfel încât să îl facă curios de magazinul sau produsul pe care tu îl prezinți. Nici eu nu am câștigat din prima, dar cu timpul, am învățat ceea ce înseamnă un articol de calitate, o promovare reușită, creativitatea și libertatea în scris, atât de necesare la astfel de campanii. Ideea este că participând înveți și astfel te ridici din nimic și ajungi câștigător. Sunt lucruri pe care nu ni le permitem, dar le putem obține participând la campanii cu arma care ne este cea mai puternică, scrisul de calitate.

        În prezent pe BlogAwards sunt 9 campanii la care poți participa și pe care ți le voi prezenta pe scurt, pentru că dacă ți-am atras atenția mai bine intri pe BlogAwards, citești regulamentul și apoi îți faci cont. După ce îți faci cont poți începe să scrii fără probleme. Pe site-ul de advertising nu contează vechimea pe BlogAwards, ci greutatea articolelor tale. Dacă ești bun, nimeni nu te poate contesta, toți avem șanse egale.

Cele 9 campanii sunt:  

 

  1. Câștigă două invitații, cu cazare inclusă, la evenimentul Fotogenica din perioada 7-9 Iunie 2013, sponsorizat de Canon! Trebuie să scrii unul sau mai multe articole de minim 300 de cuvinte în care să spui de ce vrei să participi la Fotogenica, care dintre workshop-uri ți-au atras atenția și să prezinți în câteva cuvinte echipamentul Canon preferat din oferta F64. Campania expiră în 4 zile!!!

 

  1. Câștigă, de 1 Iunie, o tabletă Dual-Core oferită de magazinul CopilasCochet.ro!Trebuie să scrii unul sau mai multe articole, în care să le recomanzi, într-un mod cât mai eficient, cititorilor blogului tău să cumpere produsele comercializate de magazinul CopilasCochet.ro. Campania expiră în 4 zile!!!

 

  1. Câștigă vouchere în valoare totală de 600 lei de la OnlineBijoux!Trebuie să scrii unul sau mai multe articole de minim 300 de cuvinte în care să spui ce produs sau produse din magazinul OnlineBijoux ți-au atras atenția, dorești să cumperi sau să oferi cadou. Articolul sau articolele tale trebuie scris în stilul tău caracteristic. Campania expiră în 4 zile!! P.S.: am bijuterii de la OnlineBijoux și sunt de calitate, frumoase și rezistente.

 

  1. Câștigă unul dintre cele 12 produse naturiste oferite de Calivitavelcu.ro! Trebuie să scrii unul sau mai multe articole de minim 300 de cuvinte în care să spui ce produs sau produse naturiste din magazinul online Calivitavelcu.ro dorești să cumperi pentru tine, să oferi cadou sau să recomanzi cititorilor blogului tău. Campania expiră în 2 săptămâni și 2 zile!!!

 

  1. Câștigă vouchere în valoare totală de 1000 lei de la Kolok.ro!Trebuie să scrii unul sau mai multe articole de minim 400 cuvinte în care să spui ce produs sau produse din magazinul Kolok.ro ți-au atras atenția și de ce. Poți să scrii un articol sau mai multe despre ce produs sau produse ți-ai dori să îți cumperi, să oferi cadou, ce produse le recomanzi cititorilor tăi sau pur și simplu despre produsele de pe Kolok.ro care s-ar asorta cu ținuta ta favorită. Campania expiră în 2 săptămâni și 4 zile!!!

 

  1. Câștigă 2 bilete la concertul Sting din 31 Iulie 2013 și 4 vouchere în valoare de câte 100 lei de la Florăria cu povești! Trebuie să scrii unul sau mai multe articole de minim 300 cuvinte în care să prezinți, în stilul tău caracteristic, unul sau mai multe produse comercializate de Florăria cu povești, să prezinți site-ul Florăria cu povești într-un mod original sau să spui ce cadouri de pe Florăria cu povești ai vrea să primești sau să oferi cadou. Campania expiră în 3 săptămâni și 2 zile!!! P.S.: frumoase buchete de flori găsiți pe Florăria cu povești, chiar exclusiviste, perfecte pt anumite ocazii.

 

  1. Promovează Sarida Kids Club și câștigă bani, măsuțe pliante sau seturi de căni pentru cafea! Trebuie să scrii  unul sau mai multe articole de minim 400 cuvinte în care să spui ce atelier sau curs din oferta Sarida Club ți-au atras atenția și de ce. Poți să scrii un articol sau mai multe despre la ce ateliere ai dori să aduci copilul, despre ce ateliere sau cursuri din portofoliul nostru le recomanzi cititorilor tăi. Campania expiră în 3 săptămâni și 2 zile.

 

  1. Câștigă vouchere în valoare totală de 700 lei de la Just4Girls! Trebuie să scrii unul sau mai multe articole de minim 300 de cuvinte în care să spui ce produs sau produse din magazinul online Just4Girls dorești să cumperi pentru tine, să oferi cadou sau să recomanzi cititorilor blogului tău. Campania expiră în 3 săptămâni și 2 zile!!! P.S.: Doamne și au niște lenjerii intime și niște costume de baie senzaționale, sexy și frumoase. 🙂

După cum vezi cerințele la campanii sunt aproape standard, dar tu trebuie să scrii original, creativ și inovator. Atenție, campaniile prezentate de mine sunt pe scurt, pentru mai multe detalii intră pe site. Dacă aș fi dat în vileag toate detaliile nu mai conteneam să termin articolul. J))

           Dintre campaniile în desfășurare, cea mai dragă sufletului meu este Campania Promovează campaniile BlogAwards.ro și produsele Allview. Caștigi un smartphone Allview A4ALL, cate 100 de Galbeni Blogosferici și bannere! În care trebuie să scriem unul sau mai multe articole în care ne îndemnăm cititorii cu blog să participe la campaniile BlogAwards și să spui ce produs Allview îți dorești. Campania expiră în 4 zile așa că grăbiți-vă!!!

          De îndemnat îi îndemn pe toți cititorii mei să participe, atât pe cei cu blog cât și pe cei fără blog. Pe cei cu blog îi îndemn pentru că participând la aceste campanii câștigi premii, renume, cititori, vizitatori unici mult mai mulți, vizualizări nenumărate dar totodată ajuți și clientul care nu știe ce vrea și are nevoie de o îndrumare. De ce să scrii numai gratis, ca un hobby când poți trage foloase și astfel talentul tău va deveni recunoscut de toată blogosferă. Susțin ce spun și cred în ceea ce spun! Iar pe cei fără blog, dacă știți că aveți talent și puteți scrie, vă sfătuiesc să dați drumul unui blog, să vă ocupați puțin de el 4 luni, să scrieți articole normale, să îl promovați, să învățați și după ce trec cele 3-4 luni necesare, să intrați în forță în campaniile BlogAwards care vă vor aduce numai satisfacții. Știu, 3-4 luni pare mult, dar răsplata este pe măsură.

         Legat de premiul la ultima campanie menționată, vă spuneam că de când cu țeapa la Samsungul Galaxy SIII parcă mi-a intrat în sânge ideea de a avea un smartphone. Dar eu nu aș putea să îmi cumpăr un iPhone sau un Galaxy SIII în vecii vecilor, cu banii aștia mai bine iau un laptop. Și nu prea înțeleg mania omului la lucrurile scumpe când Allview oferă tablete, laptopuri și smartphone-uri cu aceleași specificații ca unele scumpe, doar că mult mai ieftine. Diferența dintre o tabletă Allview Speed City de exemplu și un Samsung Galaxy Tab II este infimă, au aproape aceleași specificații, doar că Allview o vinde la jumătate de preț. Dar de, românul e învățat să se fălească cu branduri și să cam moară de foame decât să aleagă o firmă românească ca Allview care oferă practic aceleași produse la prețuri extrem de mici și de bun simț, perfecte pentru orice buzunar. Iar gama de produse este foarte mare.

 A4ALL-Principala-2

 

 

       Eu mi-am luat de curând o tabletă Allview Speed City și sunt foarte mulțumită de ea, merge strună, bateria ține 6 ore la luminozitate economică și 4 ore la luminozitate maximă, este compatibilă cu orice wirrless, aplicațiile se încarcă foarte rapid, pot vedea filme, ascult muzică, mă joc într-una, navighez pe rețelele de socializare, pe bloguri, pe tot felul de site-uri, memoria e bunicică, nu se încălzește, nu-mi dă erori, îmi deschide orice fișier și chiar sunt mulțumită. Face aceleași lucruri ca un laptop.

       Și decât să mă dau mare cu un smartphone care să îmi nenorocească buzunarul mai bine un smartphone A4All marca Allview, că să știți că nu am să sughiț și nici nu o să îmi vină rău dacă dau doar 330 de lei pe un smartphone. Da, doar 330 de lei, o nimica toată. Față de prețurile care ajung și de 10 ori mai mari la un alt gen de smartphone cu aceleași specificații.

 A4ALL-Social-Media_01

 

        A4All este un produs adresat în special persoanelor care doresc să se bucure de facilitățile unui smartphone la un preț accesibil. Dispozitivul dispune de un procesor Cortex-A9 la 1 GHz, un display de 3,5 inch, are un design ergonomic, iar carcasa de pe spate are o textură cauciucată, plăcută la atingere. În plus are GPS, Bluetooth 4.0, iar bateria generoasă de 1500mAH asigură un timp de convorbire de 300 de minute.

        Update de software A4 All (Android 2.3.6./02.05/2013)!!!

Poți beneficia de update de software al sistemului de operare Android 2.3.6.

Printre beneficiile updatării sistemului de operare se numără:

*  Îmbunătățirea compatibilității cu anumite tipuri de cartele SIM;

*  Îmbunătățirea stabilității software;

*  Aplicații actualizate;

Cu acest telefon distracția este la o atingere distanță astfel ne putem bucura de jocuri gratuite pline de adrenalină. Putem vorbi cu cei dragi prin apelurile video prin 3G în timp real. Cu acest smartphone te poți vedea cu apropiații prin Skype sau Yahoo Messenger. Ascultăm muzica dată la maximum cu căștile cu mufă jack de 3,5 mm, telefonul are radio ce prinde numeroase posturi. Navigarea pe rețelele de socializare este o plăcere, share-uri, like-uri, check-in-uri, search-uri pe Google, Facebook, Twitter sau Foursquare.

        După cum vedeți, chiar așa pe scurt, smartphone-ul A4All nu se deosebește cu nimic ca și specificații de alte telefoane mult mai scumpe. Brașovenii de la Allview sunt în slujba românilor cu buget limitat și sunt cea mai bună alegere atât pentru tablete cât și pentru telefoane. Mai ales că toate produsele sunt însoțite de certificate de garație!

        Îmi doresc nespus acest telefon și sper să îl câștig, pentru că mulțumirea sufletească pe care îl aduce un premiu câștigat prin munca proprie și prin recunoașterea talentului nu se compară cu nimic.

 A4ALL-Teme

       BlogAwards site-ul care pune bloggeri într-o lumină bună și-i răsplătește pentru munca și talentul lor.

        Nu mai sta, participă și tu!

8 gânduri despre „Participă și câștigă, BlogAwards și Allview te premiază

  1. Felicitari si multumiri, Alina! Felicitarile sunt pentru toata activitatea ta blogosferica, iar multumirile pentru ca te-ai alaturat grupului Facebook „Bloguri Faine”. Avem in grup persoane cu dizabilitati care acum invata blogging-ul cu cel mai bun profesor, Horea Mihai Badau. Tu esti un bun stimulent pentru invataceii nostri! Din nou multumiri!

  2. Am atâtea persoane în listă care participă la concursurile „ţepiste” de care vorbeşti tu în prima parte a articolului, încât voi da share la acest text! :)) Într-adevăr, cei de la Blogawards sunt foarte serioşi. De fiecare dată când am câştigat un premiu, în câteva zile l-am avut la uşă.

    • Iti multumesc foarte mult 🙂
      Eu am fost multumista de BlogAwards 🙂
      Si decat sa astepti sa iti pice din cer un premiu, mai bine muncim un picut si castigam aproape garantat 🙂

Lasă un răspuns

