OnlineBijoux, prieten intim

           Afară plouă violent, frumos, îmi place, dar tare simt nevoia să mă descarc, să vă dezvălui ultima mea nebunie, ultima mea plăcere vinovată. 🙂 V-am făcut curioși?! Ei bine, anul acesta am descoperit o nouă pasiune, și anume pasiunea pentru ceasuri, dar nu orice ceasuri, ci acelea de vară, din silicon și colorate fascinant de frumos. Primul meu ceas cu brățară de silicon l-am câștigat la un concurs de blogging, prin ianuarie. Aveam un voucher de 150 de lei din care îmi puteam cumpăra orice doream din magazinul de bijuterii OnlineBijoux. Magazinul online în sine este foarte ofertant, are o gamă extraordinar de mare de bijuterii care sunt și extrem de ieftine și de cea mai bună calitate, bijuterii din argint, bijuterii placate cu aur, ceasuri și bijuterii fashion. Materialele variază și ele, de la argint pur, rodiu, bronz și chiar inox, iar pietrele semiprețioase înnobilează aproape toate bijuteriile. Sinceră să fiu, când vine vorba de bijuterii placate cu aur sau din argint sunt cam reticentă, nu prea am încredere în orice magazin, nu pentru că aș fi prea pretențioasă, ci pentru că mi-e teamă să nu se curățe aliajul sau din contră să se înnegrească. Pentru că mai am obiceiul să fac duș cu bijuteriile pe mine, uneori din grabă, alteori din comoditate… dar bijuteriile de la OnlineBijoux sunt desăvârșite, probabil s-or înnegri și ele dacă sunt ținute numai în apă, dar mie încă nu mi s-a întâmplat.

 3616O21G

 3615O21G

 3613O21G

          Și cum vă spuneam, ceasurile de vară, da, sunt excepționale ce să vă zic. Sunt ca mine, vesele, frumoase, jucăușe, atrăgătoare, copilăroase chiar, dar cât se poate de fashion. Inițial mi-am luat unul pe albastru deschis, vă arat poze mai jos, și am rămas foarte uimită de el când l-am primit acasă. Fruuumooooos, până la Dumnezeu, m-am îndrăgostit pe loc de el. Pietrele zirconia albe din jurul cadranului îi dădeau ceasului o strălucire aparte. Mi se potrivea perfect, era comod, siliconul nici prea moale nici prea rigid îmi făcea mâna delicată și veselă. Mă credeți că înainte de ceasul acesta eu nu mai purtasem niciodată un ceas, pentru că nu îmi plăceau, pentru că simțeam că nu mi se potrivesc, însă ceasurile din silicon parcă sunt făcute pentru mine. Domnișoarele în general poartă acum ceasuri cu brățări metalice, dar eu nu sunt ca toată lumea, eu sunt unică și personalitatea mea mă face să vreau să ies din tipar. Eu nu sunt nici elegantă, nici grațioasă, sunt o tânără veselă și atât. Îmi place să mă îmbrac sport, să mă simt lejeră cu câte un tricou poznaș și o pereche de jeansi, iar un astfel de ceas îmi vine mânușă. Am mai văzut și la alte magazine ceasuri din silicon, dar cel de la OnlineBijoux se evidențiază între celelalte prin calitatea sa superioară, prin siliconul fin și frumos modelat, care nu doar că nu jenează, dar te face nici să nu simți ceasul la mână, așa de bine se muleză pe mâna mea de divă. 🙂

 4518O21G

 3611O21G

          Deși afară plouă într-un hal fără de hal, oficial, vara a sosit. Iar ceasurile acestea sunt cele mai originale și mai fresh accesorii, care fără doar și poate dau un strop de culoare personalității mele. În prezent am 3 ceasuri cu brățară de silicon, albastru, galben și mov. Și am de gând să dau o tură bună prin magazinl OnlineBijoux și să îmi iau unul roșu și unul portocaliu. Cel roșu este introdus recent pe site și mi se pare chiar irezistibil. Da, știu, sunt colorată, vreau să fiu un curcubeu. 🙂 Și ce dacă?! Unii poate ar spune că sunt cam chicioasă, eu aș spune doar că sunt excentrică și exuberantă și nu îmi place să intru în tipare. Deși multe tinere poartă ceasuri cu brățări din silicon, ele aleg culori mai cuminți cum sunt cele pe alb și cărămiziu. Ei bine, eu nu sunt nici cuminte, nici plictisitoare, eu trăiesc și vreau să se vadă acest lucru. Îmi plac aceste ceasuri la nebunie, până la a face o obsesie din ele. 🙂

 3610O21G

 3614O21G

          Și cum vă spuneam, de voucherul acela mi-am luat două ceasuri și un inel placat cu aur pe care îl tot port de atunci. Iar produsele m-au convins să devin o clientă fidelă a magazinului, inelul nu s-a curățat, nu s-a înnegrit, iar fotografiile produselor corespund întocmai cu realitatea, ba chiar realitatea este mai dulce. Îmi plac mult inelele, mai ales cele late… asta și pentru că am degetele lungi de pianistă. Când vine vorba de bijuterii îmi place să fiu un pic exagerată, îmi plac piesele mari, mai masive, și nu cele finuțe și firave. Prefer un singur inel lat, decât două-trei subțirele. Bijuteriile vorbesc despre mine, spun povestea mea, descriu personalitatea mea dar și starea mea de spirit. Vara întotdeauna port gablonzuri, ceasuri colorate, brățări colorate, iar în anotimpul friguros îmi pun câte un lănțișor subțirel sau un singur inel masiv și acela din argint.

 3366O965

 

          Acesta de mai sus este inelul pe care mi l-am luat cu frumoasele mele ceasuri și să vă povestesc un moment hazliu legat de acest inel. Eram la o cafenea cu prietenele mele, inelul meu ieșea în evidență și la un moment dat o doamnă aranjată și cu prea mult aur pe ea se apropie de mine și îmi zise:

          Domnișoară, frumos inel aveți, de unde l-ați cumpărat?!

          De pe internet, dintr-un magazin online de bijuterii, OnlineBijoux... spun eu surprinsă.

          Și cât ați dat pe el?!

          Păi la vremea aceea era în jur de 90 de lei.

          Cât??? Spune ea mirată.

          90 de lei, îi spun eu hotărâtă.

          Aaaaa, nu e din aur?! Ce dezamăgire, îmi declară ea nonșalantă cu expresie de parcă văzuse cel mai vulgar lucru. Iar pe mine m-a pufnit râsul, un râs care pe ea a făcut-o să plece rușinată. 🙂 

Eu nu sunt așa oameni buni, nu fac parte din categoria care să se dea mare cu o bijuterie de valoare, de parcă bijuteria mi-ar stabili și mie valoarea. Eu îmi aleg bijuteriile după model, după gustul meu, după felul în care mă îmbrac eu, sunt podoabe, nu etichete și nici sensul vieții mele. Ce contează dacă este aur sau gablonz?! Important este să îmi vină bine, să mă simt bine și să nu par ridicolă. Mai mult decât materialul în sine, pentru mine contează să fie un material de calitate, chiar dacă nu este prețios, și mai mult decât aliajul în sine contează piatra. Iar OnlineBijoux are toate pietrele semiprețioase posibile, de la onix la rubin, zirconia, cihlimbar, agat, quarț, swarovski și multe altele. Din punctul meu de vedere OnlineBijoux îndeplinește cu brio toate criteriile pentru a mă face fericită.

 3410O9110

 

          Dacă dragostea mea pasională de astăzi sunt ceasuri de vară, iubirea mea dintotdeauna este argintul, argintul căruia îi voi rămâne fidelă până la bătrânețe, când degetele mele probabil se vor îngroșa prea tare pentru a mai putea purta vreun inel drag. Și când spun inele, spun pietre negre neapărat, detalii vintage dacă se poate și de ce nu o lățime impresiontă. Degetele mele lungi par lipsite de viață fără un inel mare și frumos din argint, marca OnlineBijoux. Și dacă îmi ajută Dumnezeu să câștig concursul organizat de BlogAwards, în care a pus la bătaie 3 vouchere a câte 200 de lei pentru cumpărături din magazinul OnlineBijoux, trebuie neapărat să îmi iau cele două inele din argint și cele două ceasuri de vară. Bijuteriile de la OnlineBijoux sunt lucrate cu o minuțiozitate care te duce cu gândul la artă și nicidecum la o industrie.

 2732O943

 

            Pe mine m-a convins OnlineBijoux, suntem prieteni intimi, dar dacă voi încă nu știți exact cu ce se mănâncă acest magazin, atunci haideți să vă spun în cele ce urmează câte ceva despre site. Am constatat de-alungul timpului că OnlineBijoux sunt conectați întotdeauna la prezent și sunt strâns legați de lumea modei și de tendințele care sunt în topurile fashion azi. Accesoriile comercializate de OnlineBijoux sunt de ultima modă, broșe spectaculoase, seturi, coliere luxuriante, cercei, inele fabuloase, brățări superbe, elegante sau sport, casual sau office, aici găsim de toate. Spre deosebire de multe alte magazine, siteul este actualizat săptămânal cu accesorii noi. Și pot spune cu încredere că sigur OnlineBijoux are bijuteria visată de tine, fie că este pentru o nuntă, pentru o vacanță, pentru o sărbătoare, un eveniment special sau pur și simplu pentru a te reinventa. OnlineBijoux oferă produse de marcă, valoare și calitate recunoscute pe plan internațional, care se regăsesc în cele mai recente colecții prezentate la principalele târguri și expoziții internaționale de profil. OnlineBijoux importă direct din Italia, Anglia, Elveția, Polonia, Brazilia, Turcia, Thailanda, India și Taiwan pentru a le oferi la cele mai competitive prețuri de piață, pentru că sunt extrem de ieftine. Toate produsele au certificat original. Practic se oferă calitate la prețuri accesibile. Frecvent pe site sunt actualizate reduceri, promoții și noutăți. Iar la fiecare bijuterie comandată primim o cutie pentru bijuteria respectivă.

          Cert este că o dată ales OnlineBijoux, întotdeauna OnlineBijoux rămâne! 🙂

          Eu aleg OnlineBijoux, tu ce alegi?!

 

 

 

Articol scris de Gheorghe Alina pentru BlogAwards…

2 gânduri despre „OnlineBijoux, prieten intim

Lasă un răspuns

