Declarație de dragoste

Anton-Hickel-001-ebcc79298739ff3c51b86aaeeaed9c0d

Compania mea, dragostea mea, luna mea strălucitoare,

Apropiata mea, confidenta mea, prietena mea,

Întregul meu, regină a frumuseții, stăpâna mea

Viața mea, sensul vieții mele, divina care îmi dă viața eternă

Primăvara mea, izvor de bucurie, lumina zilei,

Idolul meu, trandafirul meu zâmbitor

Fericirea mea, însoțitoarea mea în beție, izvor de lumină,

Steaua mea strălucitoare, lumina nopții mele…

 

 

Declarație de dragoste scrisă de Sultanul Suleyman pentru Hurrem, în cartea Suleyman Magnificul și sultana Hurrem, scrisă de Isaure de Saint Pierre!

7 gânduri despre „Declarație de dragoste

Lasă un răspuns

