Mirosul…

barbatii-isi-miros-mai-bine-partenerele

Azi-noapte scriam de zor un articol și în frenezia ideilor am lasat deschis televizorul, mai mult pentru lumină, pe Euforia mi se pare, iar pe acel post rula în reluare emisiunea Burlacul cu Vladimir Drăghia. La un moment dat mi-a atras atenția o chestie, era în jacuzzi cu o tipă căreia i-a cerut să-l lase s-o miroasă pe gât. Dobitoaca, că altfel nu pot să-i spun, a început să râdă ca o înapoiată mintal zicându-i că doar câinii se miros.
           Am rămas uimită mai ales de prostia fetei dar și de gestul lui sexi. Fătucă nu i-a înțeles gestul lui Vladimir, cerându-i s-o miroasă i-a dovedit că o place, că-l atrage, dar ea l-a luat în râs. I-a dat voie totuși s-o adulmece, dar momentul a fost jenant, el oricum s-a simțit penibil din cauza reacției ei. Eu una cred că aș fi luat-o la palme, el a fost un domn și a tratat momentul cu finețe, deși clar și-a pierdut orice interes pentru ea. Nu știu de ce îmi place personalitatea acestui bărbat, iar faptul că a renunțat la show la un moment dat tocmai pentru că nu-i stă în fire să sărute și să se înșire cu orice vită, în ochii mei a crescut și mi-a câștigat simpatia. Vladimir este un tip cu principii și coloană vertebrală, îmi place.
            Eu una îi înțeleg curiozitatea și gestul lui Vladimir pentru că și eu sunt înnebunită după mirosuri. Ador să miros gâtul unui bărbat, mi se pare un gest de maximă tandrețe. De câte ori nu am mirosit bluza cuiva în lipsa acestuia. Parfumul unui om menține amintirea vie, îl face de neuitat… și ce să mai zic că defapt când îmi place un tip îi simt aroma de la distanță. Un parfum îmbietor mă stârnește fantastic, mă face să dau frâu liber sentimentelor și fanteziilor. Mi s-a întâmplat să mă îndrăgostesc de un tip datorită mirosului său. Chiar dacă mai multe persoane folosesc același parfum, datorită PH-ului, ei miros diferit. Și mai ales când două persoane se atrag, se plac și există chimie, atunci percepem mirosurile mai intens și mai ales personalizat.
           Țin minte bărbați care au trecut prin viața mea, dar nu mai sunt, datorită mirosurilor lor. Când simt undeva o aromă asemănătoare lor, imediat îmi vine în minte, așa mirosea X sau Y și parcă amintirile se trezesc la viață, pielea mi se furnică și inima mi-o ia la trap.
         Ce poate fi mai frumos din partea unui bărbat care ia inițiativa să-ți miroasă părul sau gâtul. Este un semnal de atracție sau de iubire. Este un gest sexi, sublim și tandru deopotrivă. Faptul că ne mirosim partenerii și le memorăm parfumul, poate că ne asemănăm cu animalele, dar totodată dăm dovadă de profunzime.
        Mulțumesc Domnului că ne-a dat acest simț binecuvântat, fără el poveștile de dragoste ar fi fost lipsite de contur. Iubindu-ți partenerul, parfumul lui devine cel mai dulce miros!

 

 

Articol scris de Gheorghe Alina

8 gânduri despre „Mirosul…

  1. Exista un principiu foarte răspândit printre diplomaţi şi spioni: „afli mai multe din ceea ce NU spune cineva, din subiectele pe care le ocoleşte, decât din ceea ce spune”.

    În cazul de faţă afli mai multe din reacţia tipei decât din orice aromă ar fi folosit ea. Realizezi că a fost crescută printre unii care nu erau prieteni cu săpunul şi a mers foarte mult cu autobuzul, şi că în zilele noastre mintea ei funcţionează după aceleaşi coordonate 😀

  2. Am văzut faza de care povesteşti! :)))) Mi-e mi-a fost milă de ea, si mi-a fost jenă de poziţia ingrată în care fusese pus Vladimir. Aceea de a ieşi ca un domn dintr-o situaţie creată de o …penibilă!
    Şi când te gândeşti că există bărbaţi care o consideră pe prostuţa aia – să fiu delicată!!! – atrăgătoare!
    Doamne fereşte!

  3. Habar n-am cine e Vladimir, dar îmi place, căci mirosul, da, poate fi aducător de iubire; tot el n-o aduce. 🙂 Mie mi-a intrat în nări un miros acum 13 ani în urmă, şi de-atunci nu-mi iese din mine, din amintire, oricât aş vrea…

    • Asa se intampla, multe arome persista pentru toata viata. Mirosuri insotite de-a iubire mare. 🙂
      Adevarat, este aducator de iubire si de pasiune.
      Cat despre Vladimir, este un actor tinerel cu mult potential si foarte inteligent, pe langa faptul ca este frumos. Un artist cu bune si cu rele 🙂

  4. Fiindcă tot vorbeam de maniile pe care le-ai dobândit cândva şi te însoţesc până la moarte, ultimele 4 generaţii de românce (1913-2013) au ideea fixă că trebuie să te parfumezi cât mai discret posibil, preferabil cu un parfum care nu miroase a nimic. Ceea ce e puţintel în afara logicii, fiindcă în cazul ăsta nu există nicio raţiune de a da bani grei pe un parfum, dacă nu miroase a nimic.

    De fapt, un parfum e dificil de fabricat, combinaţiile de arome care îl compun sunt opera unor chimişti bine instruiţi, şi costă. Ori în sărăcia epocii Regatului, în lagărul (co)mu(n)iştilor şi în haosul de după era destul de greu să îţi permiţi „un parfum adevărat”, majoritatea trebuiau să se mulţumească doar cu nişte făcături de 3 parale. Care, cum era şi de aşteptat, în cantităţi mari put. Iar dacă împricinata avea o igienă personală de Valea Jiului şi un parfum de Farmec Bucureşti dat cu polonicul… ca să ne exprimăm politicos, mai bine rămânea doar cu igiena de Valea Jiului şi atât! 😀

Lasă un răspuns

