Anunț Important!!!

    Litere Stacojii 3     

           Dragii mei, dintre cei care mă citesc, mă urmăresc și poposesc aici cu plăcere am un ANUNȚ IMPORTANT de făcut. Cu norocul unor campanii câștigate dar și cu ajutorul lui Vlad Web Design am reușit să trec pe domeniu propriu. Vlad mi-a făcut tot ceea ce înseamnă în prezent Litere Stacojii pe domeniul propriu, el este responsabilul unui site atât de frumos și căruia vreau să îi mulțumesc foarte mult.

           Pe lângă acest blog wordpress care va rămâne activ în continuare și pe care voi scrie cu aceeași plăcere, se adaugă Litere Stacojii pe domeniu propriu, dar am mai dat startul încă unui blog care se adresează cu precădere tinerilor și adolescenților de pretutindeni, Adolescenți Senzaționali.

           Pe Litere Stacojii WordPress voi posta în continuare articolele cu care v-am obișnuit deja, Litere Stacojii pe domeniu propriu va avea caracter literar și filosofic, aici veți găsi proză scurtă, povești, nuvele, versuri libere, cugetări filosofice și multe altele. Iar pe Adolescenți Senzaționali voi trece în revistă tot ceea ce ține de tineri, problemele lor, bucuriile lor, răspunsuri la întrebările lor fără răspuns și multe altele. Pe parcurs vom crește împreună. Deci în paralel voi merge cu toate cele trei bloguri pe care voi scrie articole, bineînțeles, diferite.

         Știți că se apropie recalcularea PR-elor de către Google, la sfârșitul lunii iunie, de aceea vreau să vă rog din suflet să îmi adăugați cele trei bloguri la BlogRoll pentru a obține și eu PR la ele. Răsplata mea pentru voi este că și eu la rândul meu voi trece toate site-urile voastre pe toate cele 3 bloguri ale mele. Și dacă vă hotărâți să bifați și follow blog, cu atât mai bine.

 

IMPORTANT!!!

 

         Și în plus promit pentru cei care mă vor adăuga la BlogRoll să fac și un articol publicitar aici, pe acest blog, despre site-ul pe care îl doriți voi. Voi face câte o reclamă pe zi în ordinea în care m-ați adăugat pe site-urile voastre începând cu data de 1 IULIE! Țin să precizez că este posibil să mi se dea pe acest blog PR 3 sau chiar 4.

        După ce îmi adăugați site-urile la BlogRoll lăsați un comentariu aici de genul ”done” sau ”gata”, verific, apoi eu o să scriu despre voi, cu link, cu fotografie, într-un articol de minim 400 de cuvinte despre un blog dorit de voi. După ce scriu, vă anunț negreșit!

       NU UITAȚI ADĂUGAȚI ÎN BLOGROLL:

Litere Stacojii WordPress, Litere Stacojii Domeniu Propriu și Adolescenți Senzaționali.

 

Vă mulțumesc enorm și sper că veți dori să colaborăm.

Vă pup!!!

 

Cu drag, Alina.  

56 de gânduri despre „Anunț Important!!!

  1. done! cu toate trei blogurile trecute in blogroll pe blogul meu principal 🙂
    felicitari pentru cele 3 bloguri!
    m-am uitat pe cel dedicat adolescentilor si pot zice ca imi place enorm!
    felicitari pentru tot!

Lasă un răspuns

