Contez

Feeric-purple-purple-18573508-800-600

Contez la fel de mult ca tine,

Sentimentele mele sunt la fel de importante…

Cum sunt și ale tale.

Am vise la fel de mărețe așa cum ai și tu,

Speranțele mele sunt la fel luminoase,

Cum sunt și ale tale.

Sufletul meu este la fel de sensibil ca și al tău,

Gândurile mele au aceeași importanță,

Sunt valoroasă ca și tine.

Sunt ființă ca și tine.

Dorințele mele sunt la fel de însemnate,

Cum sunt și ale tale.

Iubirea mea este și ea prețioasă,

La fel de remarcabilă ca și a ta.

De ce tu mai presus?

De ce eu mai inferioară?!

Suntem egali, avem aceleași așteptări,

Aceleași aspirații, același ideal…

Și eu și tu suntem oameni.

Ființe, suflete și atât.

Asta este tot ce contează,

Nu funcțiile, nici arginții…

Lasă un răspuns

