Mare, soare, here i come

       DSCF1352  

         Nu știu cum este pe la voi prin orașe, dar la mine în Buzău s-a instalat vara puternic de vreo săptămână. Este atât de cald… că-mi asudează palmele. Cel mai greu mi-e noaptea, mi-e atât de cald noaptea că mă visez numai la mare. 🙂 Știu, sunt cam nebună, dar așa sunt eu. 🙂 Iubesc marea de când mă știu și sunt îndrăgostită de ea într-un mare fel, iar verile pentru mine sunt strâns legate de Marea Neagră. Nu poate fi numită vacanță, vara, fără un sejur la mare.

       Mi se întâmplă foarte des să visez marea și totul pare atât de real. Simt totul, adierea vântului, mirosul mării, cântul mării, apa rece care îmi atinge printr-o mișcare du-te-vino trupul și sentimentul acela de împlinire maximă pe care îl simte orice om numai atunci când se află într-un loc iubit.

       Cert este că eu trebuie să ajung la mare cât mai repede, piscinele nu mă muțumesc așa cum mi-aș dori eu… așa că voi profita de ofertele agenție de turism BookingExpert de aici și voi alege pentru mine cea mai avantajoasă ofertă. Am fost în toate stațiunile, cred, dar cel mai mult îmi place Eforie Nord, este mai liniște, mai pe placul meu. Agitația de la Mamaia sau Costinești este prea mare pentru mine. Eu una mă duc la mare să mă deconectez de realitate, nu să plec de acolo mai nebună decât sunt deja.

         Avantajele obținerii unui pachet prin intermediul agenției BookingExpert sunt următoarele: nu percep comision, confirmarea se face pe loc, plate se face direct la hotel, fără carte de credit, preț minim garantat. Dacă de exemplu aș alege un hotel de trei stele, situat pe faleza Mării Negre, m-aș bucura de numeroase facilități. În primul rând prețul excelent, apoi pentru că hotelul este dotat cu bar, discotecă, parcare, plajă privată, restaurant și terasă, iar camerele au balcoane, aer condiționat, baie, TV, cablu TV, minibar și telefon. Așadar confort și bună dispoziție garantată.

         Ideea este următoarea, spre deosebire de alte agenții de turism, BookingExpert garantează veridicitatea ofertelor, beneficiilor și facilităților, iar pozele redau realitatea și nimic altceva. Așa că nu avem de ce să ne temem că vom plăti un pachet și vom primi în schimb condiții mizere de cazare, cum vedem pe la știri. Când ne plănuim vacanța trebuie să ne alegem intermediari serioși, care să ne spună adevărul și numai adevărul. Am aruncat o privire la ofertele și hotelurile de la mine din oraș și într-adevăr, spusele lor sunt reale, nu se exagerează cu nimic. Să faci o rezervare online este mai simplu decât crezi, intri pe site, selectezi locația și o multitudine de hoteluri vor apărea doar pentru tine, pentru nevoile tale, conform bugetului și persoanalității tale.

         Voi profita că sezonul estival este abia la început și mă voi dărui unei vacanțe la mare prin intermediul agenției BookingExpert, iar spre sfârșitul verii probabil că voi mai merge o dată, să nu cumva să fiu mistuită de dorul mării pe perioada iernii.

          Mare, soare, here i come!!! 🙂

Mamaia_vara

3 thoughts on “Mare, soare, here i come

  1. Şi eu vreau să ajung la mare cât mai repede. Aseară pe la ora 20.00, când am văzut pe telefonul meu 34 de grade, nu-mi venea a crede… voiam să mă teleportez direct printre valuri, la mare. 😀

Lasă un răspuns

