Săpunul Natural Rossellos

           Nu știu cum sunteți voi femeile, dar eu când mă gândesc la pielea și la tenul meu prefer să folosesc numai produse de calitate, 100% naturale. De câteva luni bune am renunțat la săpunurile obișnuite, comercializate în toate magazinele, de acum folosesc numai săpunuri naturale de care sunt extrem de mulțumită. Așa cum oamenii caută să mănânce doar ce este mai bun și mai sănătos, așa și produsele de îngrijire trebuie să fie cât mai bune, mai naturale și mai sănătoase. Care să hrănească pielea, să o hidrateze și care să o mențină tânără. Toate femeile sunt în căutarea tinereții veșnice și astăzi aproape că se poate datorită cosmeticelor naturale și în special a săpunurilor naturale, care sunt mai mult decât necesare pentru un ten sănătos și curat. Dacă înainte la putere erau fabricile și uneltele sofisticate de lucru, astăzi se poartă handmade. Handmade la bijuterii, la haine, la cosmetice, dar mai ales la săpunuri.

        Este mare lucru să descoperi un săpun făcut manual, dintr-o mulțime de uleiuri și extracte naturale care să ofere tenului, și de ce nu întregului corp, îngrijirea necesară. Eu am un ten cu probleme, este mixt, în anumite zone gras, în anumite zone uscat. Punctele negre îmi dau bătăi de cap. Dacă folosesc un săpun abraziv mi se exfoliază pielea, dacă folosesc unul prea cremos mi se îngrașă pielea și mai tare și sunt predispusă la acnee. Așa că un săpun care să îmi satisfacă nevoile este foarte greu de descoperit. Dar eu am reușit să îl găsesc, am găsit Săpunul Natural Rossellos pe care îl folosesc de câteva zile și de care sunt extrem de mulțumită datorită proprietăților sale magice. Când vine vorba de îngrijirea tenului sunt foarte exigentă, aleg ce consider că este mai bun și nu mă las influențată nici de reclamă, nici de publicitate, însă

țin cont de recomandarea prietenelor care mă cunosc și îmi știu problemele. Ca să înțelegeți mai bine cu ce probleme mă confrunt eu, trebuie să vi le spun, nu? Vara este un anotimp problemă pentru mine… trebuie să mă spăl pe față de câte 4-5 ori pe zi pentru că mi se îngrașă foarte tare. Dimineața și seara mă spăl cu un săpun bun, iar celelalte trei ori numai cu apă călduță. Nasul este cel mai predispus la îngrășare, barba este presărată cu puncte negre, obrajii sunt ușor asprii, iar fruntea mi se exfoliază. Toate acestea numai dacă nu îmi îngrijesc tenul. Vă dați seama că la asemenea probleme este nevoie de un săpun pe măsură.

 sapun rossellos

          De când folosesc săpunul natural Rossellos tenul meu s-a schimbat considerabil în bine, nasul nu mi se mai îngrașă atât de tare, punctele negre din barbă s-au rărit, obrajii sunt catifelați, iar fruntea suficient de hidratată. Dacă înainte mă spălam de 5 ori pe față, acum o fac numai de două ori, dimineața și seara. Dimineața nu mă mai trezesc cu fața plină de „ulei”, Iar față mea este cu adevărat radiantă, luminoasă, curată și sănătoasă. Acum tenul meu chiar are un aspect sănătos. Și am numai câteva zile de când îl aplic. Pentru început mi-am luat săpunul natural Rossellos Mentă, de care sunt extrem de mulțumită, sunt sigură că voi deveni o mare fană a brandului Rossellos. Rossello Mentă este fascinant, ambalat într-o cutie elegantă și feminină, este rotund, lucru care m-a cucerit, pentru că în general săpunurile sunt dreptunghiulare, mai rar săpunuri rotunde. Are un miros plăcut de mentă, este cremos și face un clăbuc generos, iar când este aplicat pe față, pe lângă binecuvântarea unui miros proaspăt, el dă și o senzație de răcorire, te simți fresh. Nu oferă nicio usturime sau disconfort. Iar după numai câteva aplicări, Rossellos lasă în urma lui o piele fină și drăgălașă care te îndeamnă la răsfăț.

 rossellos-romania

        Calitățile săpunului Rossellos date de uleiurile vegetale și uleiurile esențiale, sunt completate cu reale calități curative date de extractele plantelor medicinale conținute, făcându-l un săpun antibacterian, antiherpetic, cicatrizant, anticandidozic, antimicotic, recomandat și pentru igienizarea rănilor, arsurilor și ulcerațiilor cutanate de orice fel. Săpunul Rossellos este un săpun 100% natural, fabricat manual cu conținut ridicat de glicerină, obținut prin metoda „la rece” din uleiuri vegetale presate la rece și îmbogățit cu extracte de plante medicinale și uleiuri esențiale. Săpunul Rossellos nu conține coloranți, conservanți, parfumuri sintetice sau derivați petrochimici, astfel că acționează eficient asupra părului și a pielii, având un rol de curățare, hidratare și regenerare, redând fermitate și strălucire.

           Deci per total, ca să nu mai lungim vorba, săpunul Rossellos are o mulțime de beneficii și proprietăți. Este emoliant, hidratant, redă fermintatea pielii, acționează ca un balsam, este regenerant, sporește elasticitatea pielii, are un puternic caracter antioxidant, acționează chiar și împotriva ridurilor; este benefic pentru sănătatea pielii și a unghiilor, are chiar și un efect antiîmbătrânire, este revigorant, calmant pentru piele dând o senzație de bine și confort; are efect antiinflamator, are un aport în protecția UV, are efect contra negilor și a petelor de pe piele. Așadar, pe scurt, este un săpun imbatabil pe care orice femeie care se respectă ar trebui să îl folosească.

 rossellos-romania1

         Adevărat că produsele naturale sunt ceva mai scumpe decât cele obișnuite, dar consider că sănătatea, frumusețea și propriul aspect contează mult mai mult decât acea diferență de câțiva lei. Decât să mă simt rățușca cea urâtă, să îmi ascund fața, să stau în casă și să am banii la pușculiță, mai bine învestesc în tinerețea mea. Tinerețe care este cea mai prețioasă și care se duce cu mare repeziciune.

        Tinerețe fără bătrânețe cu Săpunul Natural Rossellos. Natural, elegant, rafinat!

2 gânduri despre „Săpunul Natural Rossellos

  1. Intotdeauna am fost atrasa de produsele de calitate, produse naturale 100%. Asa cum doresc sa mananc cat mai sanatos, fara adaosuri chimice de tot felul, tot asa vreau sa-mi ingrijesc pielea deoarece ea imbatraneste prima.
    Am ramas incantata de calitatea sapunului Rossellos, de parfumul pe care il emana, de cat de cremos este si de faptul ca nu se termina repede. Am observat ca nu usuca pielea si de aceea il folosesc si pentru fata.
    Va recomand sa-l incercati si sa va convingeti de calitatea lui. Eu stiu deja, Rossellos ramane sapunul meu preferat!

Lasă un răspuns

